Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 20-1

Een vervolg op het 20e deel van het parenclubtopic op Viva.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op dit topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Het topic op Viva zal vanaf augustus niet meer bereikbaar zijn, heel jammer van alle input en waardevolle informatie uit de afgelopen 20 delen. 


Gisteren na een lange tijd weer naar Steamworks geweest, hij is helemaal opgeknapt, ziet er goed uit! Wij waren er einde middag als eersten, was wel even lekker om bubbelbad, sauna's en de rest voor ons alleen te hebben maar dat was natuurlijk niet de bedoeling van ons bezoek. Uiteindelijk zijn er ongeveer 10 stellen gekomen maar helaas was iedereen vooral met zijn partner bezig, zou dit nog door de Covid komen? Wij geven het over een tijdje nog een kans, want sauna, medwerkers en sfeer zijn prima.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

08-07-2021 om 17:47

Ik kom even zwaaien en mezelf voorstellen als moderator op deze pijler 

Present !!  

Welkom U2fan en veel succes

Leef! schreef op 08-07-2021 om 16:45:

Gisteren na een lange tijd weer naar Steamworks geweest.

Uiteindelijk zijn er ongeveer 10 stellen gekomen maar helaas was iedereen vooral met zijn partner bezig, zou dit nog door de Covid komen? 

Ik kijk zo ontzettend er naar uit om weer te kunnen gaan. We zijn bijna veilig qua vaccinatie maar ik vrees nu dat het dan weer niet kan want ik verwacht dat alles weer dicht gaat.

Naar Steamworks zijn we nog niet geweest. Hopelijk trekken de bezoekers nog wat bij want met de partner kun je ook thuis bezig zijn  Maar ik zet hem op het lijstje voor als we in de buurt zijn.

Leef! schreef op 08-07-2021 om 16:45:

Gisteren na een lange tijd weer naar Steamworks geweest, hij is helemaal opgeknapt, ziet er goed uit! Wij waren er einde middag als eersten, was wel even lekker om bubbelbad, sauna's en de rest voor ons alleen te hebben maar dat was natuurlijk niet de bedoeling van ons bezoek. Uiteindelijk zijn er ongeveer 10 stellen gekomen maar helaas was iedereen vooral met zijn partner bezig, zou dit nog door de Covid komen? Wij geven het over een tijdje nog een kans, want sauna, medwerkers en sfeer zijn prima.

Ik kan me dit wel voorstellen inderdaad. Partner en ik zijn inmiddels allebei gevaccineerd maar vinden (lichamelijk) contact toch nog spannend met het oog op Corona. Wij zetten onze parenclubwensen nog even in de koelkast. 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

08-07-2021 om 19:20

Hier ook twijfels wanneer we weer gaan. Enorm veel zin in maar stel dat we toch Corona opdoen is het het dan waard? 
Maar oh wat mis ik die avondjes en nachten in de club

Present 👍🏼

Sugar

Sugar

08-07-2021 om 20:20 Topicstarter

Suze85 schreef op 08-07-2021 om 19:20:

Hier ook twijfels wanneer we weer gaan. Enorm veel zin in maar stel dat we toch Corona opdoen is het het dan waard?
Maar oh wat mis ik die avondjes en nachten in de club

Ben je (nog) niet gevaccineerd dan?

Wel apart vond ik een dikke week geleden in Partyplayers dat er niet werd gecontroleerd, je hoefde geen bewijs van vaccinatie te laten zien, geen recente negatieve test en ze deden ook geen temperatuurmeting. Ik zag dat een andere club dat wel vraagt en doet. In PP was het best druk en nergens was uit op te maken dat ook maar iemand zich om Corona druk maakte. De man van een heel actief stelletje die ik sprak gaf aan zich niet te gaan laten vaccineren ook, hij zal ongetwijfeld niet de enige zijn geweest die daar zo in staat.

Yolo schreef op 08-07-2021 om 19:20:

[..]

Ik ook

Dat scheelt weer want een maandban op het andere forum is nu effectief een perma. 

U2fan schreef op 08-07-2021 om 17:47:

Ik kom even zwaaien en mezelf voorstellen als moderator op deze pijler

Wat leuk!  Hoi allen! Onze agenda knalt voor nu even uit elkaar maar een PC bezoekje staat wat mij betreft weer hoog op de bucketlist, eindelijk mijn iets te hoge laarzen en iets te korte rokje uit het vet, woehoe! 

Rooss4 schreef op 08-07-2021 om 22:19:

[..]

Wat leuk! Hoi allen! Onze agenda knalt voor nu even uit elkaar maar een PC bezoekje staat wat mij betreft weer hoog op de bucketlist, eindelijk mijn iets te hoge laarzen en iets te korte rokje uit het vet, woehoe!

Per saldo kan dat heel degelijk uitpakken maar ik vermoed in casu van niet .

Sugar schreef op 08-07-2021 om 20:20:

[..]

Ben je (nog) niet gevaccineerd dan?


Ja ik beroepshalve al een hele poos maar partner nog niet zo lang. Maar toch geeft geen 100% garantie natuurlijk en ik vind het het een lastig iets om het risico in te schatten. 

T geld wat we hebben bespaard met op stap gaan (naar clubs maar ook gewoon uit met vrienden) heb ik deels geïnvesteerd in nieuwe mooie kleding, korsetten en schoenen dus zou er toch heel graag eens mee rondhuppelen 

Leef! schreef op 08-07-2021 om 16:45:

Gisteren na een lange tijd weer naar Steamworks geweest, hij is helemaal opgeknapt, ziet er goed uit! Wij waren er einde middag als eersten, was wel even lekker om bubbelbad, sauna's en de rest voor ons alleen te hebben maar dat was natuurlijk niet de bedoeling van ons bezoek. Uiteindelijk zijn er ongeveer 10 stellen gekomen maar helaas was iedereen vooral met zijn partner bezig, zou dit nog door de Covid komen? Wij geven het over een tijdje nog een kans, want sauna, medwerkers en sfeer zijn prima.

Wij zijn laatst ook op zo'n stellenavond geweest. Met dezelfde ervaring. Iedereen was alleen maar met elkaar bezig. Oogcontact werd zelfs vermeden. Heel apart. Wij zijn inmiddels ook weer op de gemengde avond geweest en daar was de sfeer zoals wij gewend zijn: Losjes, gezellig, mensen kletsen met elkaar, tonen belangstelling. 

Wij slaan de stellenavond voorlopig over.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.