Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Na lange tijd weer seks

 ik heb na jaren weer een leuke klik met een man en de eerste date was erg fijn. Nu tweede date op de planning en zou zomaar meer kunnen gaan gebeuren wat mij erg fijn lijkt. 
Maar het is alweer tijd geleden dat ik nu ga twijfelen aan mezelf.... Hoe te starten, in welke "volgorde" doen we wat dingen.... Stiekem toch weer spannend! 

Iemand tips of gewoon bemoedigende woorden?🙏🏼


Geen tips, lekker op z’n beloop laten 😊
Het komt goed en het is net als fietsen... niet af te leren

Wel heeeeeel veel plezier en succes gewenst!
Heerlijk! genieten van beginnende vlinders, leuk!

Er is geen stappenplan Marielle, het loopt altijd anders dan hoe je 't in je hoofd had.

Doe wat goed voor jullie voelt, hou het een beetje ontspannen allemaal. Onthoud: anderen doen ook maar wat, en het is geen wedstrijdsport.
Be safe en heb plezier!

Op zijn beloop laten. Toen ik mijn man leerde kennen was het voor mij ook al even geleden.  Het past even niet zo goed meer ....beetje humor, verliefdheid en wederzijds respect doet hoop goed.

Eigenlijk geeft iedereen je zo'n beetje dezelfde tip. Wees ontspannen, plan niets en laat het gebeuren.
Blauwevrouw heeft gelijk als ze zegt dat het geen wedstrijdsport is. Het is eerder een gezelligheidssport.
Mijn tip: vrouwen maken zich nog weleens druk over imperfecties van hun lichaam. Totaal niet mee bezig zijn, dat zien mannen toch niet.
Enjoy!

Als ie echt 'jouw' man is (kwestie bij je passen bedoel ik dan) dan heeft hij geduld bij het liefdesspel. Ik denk dat ik - mocht ik een man zijn - liever een vrouw had bij wie het langer geleden was, dan eentje die het met jan en alleman had gedaan.

Trouwens, waarom zou je niet zeggen dat het lang geleden is en dat je best wat nerveus bent. Misschien is hij het ook wel!

Geniet ervan en als ie ook op dat gebied leuk is, dan hoop ik dat jullie een definitief goeie match zijn.

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

24-01-2022 om 19:21

letterkoekje schreef op 24-01-2022 om 19:13:

Als ie echt 'jouw' man is (kwestie bij je passen bedoel ik dan) dan heeft hij geduld bij het liefdesspel. Ik denk dat ik - mocht ik een man zijn - liever een vrouw had bij wie het langer geleden was, dan eentje die het met jan en alleman had gedaan.

Trouwens, waarom zou je niet zeggen dat het lang geleden is en dat je best wat nerveus bent. Misschien is hij het ook wel!

Geniet ervan en als ie ook op dat gebied leuk is, dan hoop ik dat jullie een definitief goeie match zijn.

Ook niet aardig van jou. 

BlueFawn schreef op 24-01-2022 om 19:21:

[..]

Ook niet aardig van jou.

Ik ben niet mee BlueFawn. 

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

24-01-2022 om 19:57

letterkoekje schreef op 24-01-2022 om 19:52:

[..]

Ik ben niet mee BlueFawn.

Nou ja ik vind het niet echt aardig om het te hebben over een vrouw die met jan en alleman de koffer induikt. Klinkt een beetje alsof die vrouw een goedkope slet is ofzo. 

BlueFawn schreef op 24-01-2022 om 19:57:

[..]

Nou ja ik vind het niet echt aardig om het te hebben over een vrouw die met jan en alleman de koffer induikt. Klinkt een beetje alsof die vrouw een goedkope slet is ofzo.

Inderdaad. En zou dit bij een man ook gezegd of gedacht worden? Überhaupt moeten we eens af van alleen al zo’n term ‘goedkope slet’. 

Natuurlijk zit er wel een soort van volgorde in. Het begint vaak met een zoen die -als het goed is- steeds passioneler wordt en waar je al lekker van opwarmt. Meestal wordt die gevolgd door strelingen die steeds brutaler worden en dat is dan vaak ook wel het moment waarop er wat knopen losgaan of overbodig stof door de kamer vliegt.  Laat je leiden door zijn bewegingen, hints of minder subtiele aanwijzingen en geluiden. Vergeet zelf ook niet te laten weten wat je wel en niet lekker vindt, dat hoeft niet met een routekaart maar een beetje meebewegen of een kreuntje slaken kan een prima richtingaanwijzer zijn.  Wees ook gerust zo dapper om er een "zullen we een ander plekje opzoeken" of een "doe al die kleren eens even uit jôh" in te gooien als je zover bent. 

En vooral, have fun! 

Miss-Pippi schreef op 24-01-2022 om 20:25:

[..]

Inderdaad. En zou dit bij een man ook gezegd of gedacht worden? Überhaupt moeten we eens af van alleen al zo’n term ‘goedkope slet’.

Geinig. Letterkoekje had het niet over een goedkope slet, dat maakt juist degene ervan die over een opmerking valt en zo komen de praatjes in de wereld.

Misschien moeten we gewoon eens stoppen met sletvrezerigheid? 

Rooss4 schreef op 24-01-2022 om 20:48:

[..]

Geinig. Letterkoekje had het niet over een goedkope slet, dat maakt juist degene ervan die over een opmerking valt en zo komen de praatjes in de wereld.

Misschien moeten we gewoon eens stoppen met sletvrezerigheid?

Zie de posts van Letterkoekje en Bluefawn. 

Rooss4 schreef op 24-01-2022 om 20:48:

[..]

Geinig. Letterkoekje had het niet over een goedkope slet, dat maakt juist degene ervan die over een opmerking valt en zo komen de praatjes in de wereld.

Misschien moeten we gewoon eens stoppen met sletvrezerigheid?

Héél erg bedankt, Rooss! Ik wilde het niet meer verder uitleggen, maar gelukkig zijn er dan toch nog die het wel goed verstaan.

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

24-01-2022 om 21:50

letterkoekje schreef op 24-01-2022 om 21:45:

[..]

Héél erg bedankt, Rooss! Ik wilde het niet meer verder uitleggen, maar gelukkig zijn er dan toch nog die het wel goed verstaan.

Nou ja jij claimt dat indien je een man was liever een vrouw had die al lange tijd niet gesekst had dan eentje die met jan en alleman de koffer induikt, dat noem ik niet echt aardig.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.