Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43


Geniet ervan Blauwe Vrouw! 

Hier nu al een tijdje minnaarloos. Voelt 'leeg' aan de ene kant maar het geeft ook rust aan de andere kant. 

We hebben nog contact, steeds vaker weer even kletsen en ik merk dat ik dat prettig vind. Er zit geen druk op, geen moeten, misschien is dat wel wat de rust ook brengt. Wie weet gaan we nog eens wat spannends beleven, ik sluit het niet uit maar reken ook nergens op. We zijn ook niet gestopt omdat het stom was, maar omdat er eigenlijk geen mogelijkheden waren om elkaar op een soort van regelmatige basis te zien. En dat is voor mij toch wel een must, eens in de 4/6 weken ofzo. 

Waarom het dan toch ook leeg voelt? Ik mis de spanning, het me begeerd voelen, de geilheid... En hoe zeer ik ook probeer, thuis vind ik het niet. 

Kersje

Kersje

16-06-2022 om 18:19 Topicstarter

@Blauwevrouw, heel veel plezier samen, die extra paar graden warmer zullen ook niks uitmaken, heerlijke plakseks 😜

@Lot
De reden van stoppen maakt ik vele gevallen ook niet uit, het gemis is heel begrijpelijk. Bij mij (of ons) heeft ‘moeder natuur’ destijds besloten dat er een eind kwam aan onze afspraakjes. In eerste instantie niet, want kon hij niet meer leven met zijn schuldgevoel richting vrouw (uiteraard ook begrijpelijk), maar dat was, zoals hij zelf later zei, een soort van momentopname.

Ik kreeg niet veel later mijn vreselijke diagnose van ongeneeslijk ziek zijn, maar als deze er niet was geweest, dan hadden wij zeker onze reguliere dates weer opgepakt. Het lijkt mij echt vreselijk om in een relatie te zitten waarbij je je niet gewild en begeerd voelt en heeft totaal niets te maken met frequentie of wat dan ook, alleen al het feit je begeerd te voelen. Ik denk dat ik zo’n relatie ook niet zou trekken, maar besef me aan de andere kant dat dit ook wel makkelijk ‘lullen’ is voor mij, want ik heb bijv geen kinderen waardoor ik het gezin graag samen zou willen houden. Nogal een enorm verschil natuurlijk waarvan ik mij zeker heel bewust ben. 

Wel goed om te lezen dat je jullie contact van nu erg fijn vindt en dit ook rust brengt, maar kan me ook zeker heel goed voorstellen dat dit op den duur toch gaat ‘knagen’. Hoop van niet natuurlijk, maar kan het me wel voorstellen.

Lieve reactie 🍒

Ik voel me thuis gelukkig wél gewaardeerd en geliefd. Als dat ook zou ontbreken had ik er wellicht anders over gedacht. We hebben echt een fijn gezin samen en er zijn genoeg leuke dingen waar we enorm van genieten. 

En ja. Wellicht gaat het knagen in de toekomst, maar dat zie ik dan wel weer. Soms kriebelt het al wel weer, maar niet genoeg om echt actie te ondernemen om een andere leukerd te vinden. Wie weet, als het weer écht gaat kriebelen, lukt het agendatechnisch tussen hem en mij wél weer. En anders heb ik er vertrouwen in dat er geen drama's gaan plaatsvinden en we elkaar prima los kunnen laten. 

Klinkt allemaal heel wazig, haha. Hopelijk snap je me! 

@Lot: klinkt goed dat de druk ervanaf is, dat gevoel herken ik. Wereld van verschil met toen ik hem ‘moest’ zien.
Natuurlijk mis ik hem wel tussen onze ontmoetingen in, maar ik loop niet meer tegen de muur op als het een keer wat langer duurt. Ik denk dat we elkaar zo ongeveer eens per maand zien, en de helft van die keren is er gelegenheid voor seks. En dat is oké.
Als ik het zo lees vinden jullie daar ook wel een balans in die werkt.

Kersje

Kersje

16-06-2022 om 21:30 Topicstarter

Lot_ schreef op 16-06-2022 om 19:19:



Klinkt allemaal heel wazig, haha. Hopelijk snap je me!

Ik snap je helemaal Lot 😉

Hoi,
Ik heb sinds enkel jaren ook een 'friend with benefits'...
Ik ken haar via mijn vorige werk en spreek af en toe met haar af. Nu ik een andere baan heb is het lastiger want ik werk voor verschillende opdrachtgevers door het land heen.
Zo nu en dan spreken we af in een hotel waar je voor een paar uur een kamer kunt huren. Goed bed en alle privacy die je wilt. 
Ik blijf het wel erg spannend vinden om het verborgen te houden voor het thuisfront, maar dit gaat wel steeds makkelijker. Ik ben zeker niet verliefd op mijn minnares en dat zal ik ook nooit worden. Ik ben fysiek niet echt aangetrokken tot haar, maar ze is wel heel erg lief voor me en enorm dankbaar dat ik seks met haar wil hebben. Ze heeft zelf ook een enorme seksdrive. We hebben het goed samen en de seks is erg fijn.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

03-07-2022 om 08:34

Dankbaar voor seks ja?

je doet het eigenlijk vooral voor haar, als een goede daad? 

Dankbaar dat jij seks met haar wilt? Grapjas

Ja want ze heeft een enorme seksdrive, dus is ze blij met 'zo nu en dan' een paar uur met iemand die haar niet aantrekkelijk vindt. 
Goed verhaal wel. 

De minnaar die ik gehad heb, was een playboy. 
Ik kon echt heel goed met hem opschieten, maar wist dus, dat het nooit serieus ging worden met hem.  

Hij was knap, charmant en attent, kon goed met vrouwen omgaan en luisteren.  
Dat had ik gemist in mijn (vorige) relaties.  
Ik zocht bij hem sex en vriendschap en hij bij mij vooral vriendschap met ook sex.  Mannen zijn daar sowieso gemakkelijker in.

Hij zocht bij mij eigenlijk minder de sex, want dat kon hij genoeg krijgen. 
Ik dacht dat het een One night stand zou zijn, maar we hebben anderhalf jaar een geheime relatie gehad en om de dag met elkaar gebeld.  

Ik kan niks anders zeggen, dan dat het gewoon heel mooi is geweest, heel positief.  Ik had het voor geen geld willen missen.  Het heeft mij heel goed gedaan.  

Ik had nooit gedacht van mezelf dat ik zo iets ooit zou doen.  
We hebben nog steeds goed contact, maar hij heeft nu een vaste relatie en ik heb nu geen sex meer met hem.  

Rogue_MD schreef op 03-07-2022 om 08:28:

Hoi,
Ik heb sinds enkel jaren ook een 'friend with benefits'...
Ik ken haar via mijn vorige werk en spreek af en toe met haar af. Nu ik een andere baan heb is het lastiger want ik werk voor verschillende opdrachtgevers door het land heen.
Zo nu en dan spreken we af in een hotel waar je voor een paar uur een kamer kunt huren. Goed bed en alle privacy die je wilt.
Ik blijf het wel erg spannend vinden om het verborgen te houden voor het thuisfront, maar dit gaat wel steeds makkelijker. Ik ben zeker niet verliefd op mijn minnares en dat zal ik ook nooit worden. Ik ben fysiek niet echt aangetrokken tot haar, maar ze is wel heel erg lief voor me en enorm dankbaar dat ik seks met haar wil hebben. Ze heeft zelf ook een enorme seksdrive. We hebben het goed samen en de seks is erg fijn.

Ik begrijp dit wel, Rogue.

Zelf heb ik ook ooit zo’n soort relatie gehad.  Hij was beroepsmilitair en had een oorlogstrauma.  Hij zat daardoor in de WAO.  Psychisch zat er echt een steekje los, maar dat wist hij en ik ook.  

Verder was het een lieve man, die veel over zweverige dingen praatte.  

De sex was niet spectaculair, maar hij zag er wel goed uit.  Ik was niet verliefd, omdat dat toch niks zou kunnen met hem worden in die tijd.  

We hebben nu nog soms contact, maar hij woont intussen te ver weg.  

als er beelden zijn dan kan dat goed zijn maar ook weer niet maar ik verstop me niet

Kersje

Kersje

29-07-2022 om 16:44 Topicstarter

Tikki schreef op 29-07-2022 om 01:45:

als er beelden zijn dan kan dat goed zijn maar ook weer niet maar ik verstop me niet

Huh??

Tikki schreef op 29-07-2022 om 01:45:

als er beelden zijn dan kan dat goed zijn maar ook weer niet maar ik verstop me niet

Inderdaad, huh?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.