Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

ja was heerlijk om een nachtje samen door te brengen! We hadden elkaar nu een maand ofzo niet gezien. Wel tussendoor contact. Meestal zien we elkaar eens in de maand ongeveer, kunnen niet altijd de nacht samen doorbrengen. 

Unicorn, lijkt me vervelend, die ambivalentie van hem dan! Als je er zelf gevoelsmatig inzit als bij een sekscontact zou het geen probleem zijn, maar dat is in jouw geval dus niet zo begrijp ik? 

Poeh. Ik ben geloof ik minnaarloos. Ik moet het nog even laten landen... 
Het paste gewoon niet meer in zijn leven, in mijn leven. En dan kun je eraan blijven trekken, maar elkaar de ruimte geven om te focussen op 'het echte leven' is dan beter vind ik. 

Ik had dit even niet aan zien komen. Blegh. 

NuttyWorm54

NuttyWorm54

08-03-2022 om 00:08

Hee Lot, even dikke knuffel. Laat maar heel rustig landen. Het kan behoorlijk afkicken zijn. X

StardustZiggy schreef op 08-03-2022 om 00:08:

Hee Lot, even dikke knuffel. Laat maar heel rustig landen. Het kan behoorlijk afkicken zijn. X

Lief. Dankje 

Lot, wat naar. Dikke knuffel voor jou 🌺. neem de tijd.

Lot, wat naar. Ook al weet je dat het beter is voor jullie allebei. Sterkte!

Dank voor jullie reacties. Ik vind het lastig om er conclusies uit te trekken. Het is duidelijk geweest dat we iets extra’s voor elkaar zijn. Het lijkt alsof we beide het niet kunnen afsluiten. Het laten aanmodderen kost veel energie, levert weinig positiefs op. Mijn verstand zegt stop ermee, zorg dat de ellende niet groter wordt. We werken samen, maakt het alleen maar ingewikkelder, ik zal hem wekelijks blijven tegen komen.

Lot, wat naar. Ook al weet je dat het beter is voor jullie allebei. Sterkte!

Dank voor jullie reacties. Ik vind het lastig om er conclusies uit te trekken. Het is duidelijk geweest dat we iets extra’s voor elkaar zijn. Het lijkt alsof we beide het niet kunnen afsluiten. Het laten aanmodderen kost veel energie, levert weinig positiefs op. Mijn verstand zegt stop ermee, zorg dat de ellende niet groter wordt. We werken samen (maakt het ingewikkelder), ik zal hem wekelijks blijven tegen komen. Er is een fijne klik tussen ons, seksueel nog veel meer.
Het is voor mij niet alleen seks, zoektocht naar bevestiging en eigenwaarde. Aandacht.. en dat is ergens sneu.

Behoefte aan aandacht is helemaal niet sneu, dat hebben we allemaal.
Eigenwaarde... het woord zegt het al. Dat zou je meer 'bij je eigen' moeten vinden dan bij een ander. Daar zou je aan kunnen werken. Maar natuurlijk is het fijn om af en toe van een ander te horen, of door zijn ogen te zien, dat je echt de moeite waard bent.
Wees niet zo streng voor jezelf dat je dat allemaal niet zou moeten willen. En geef het vooral ook aan jezelf!

unicorn80 schreef op 08-03-2022 om 16:26:
 Er is een fijne klik tussen ons, seksueel nog veel meer.

Het is voor mij niet alleen seks, zoektocht naar bevestiging en eigenwaarde. Aandacht.. en dat is ergens sneu.

Wat is dit voor bevestiging?

Die zeer sporadische keren wanneer jullie elkaar kunnen zien? Of de klik misschien die ooit was, maar nu niet is omdat je te weinig contact hebt?

Ik denk dat dit alleen en in jouw hooft zit....

Ik vraag me af of jij jezelf niet te erg voor de gek houdt door te veel in het verleden te blijven hangen. Of in je eigen wensen?

Dit breng je nergens heen, help je niet om wel een fijne relatie te vinden en wel echt gemeende en oprechte bevestiging en aandacht te krijgen.

Ik ben met blauwevrouw eens, eigenwaarde moet je bij jezelf vinden. De oprechte positieve ervaringen kunnen je helpen bevestiging te krijgen dat je het waard bent of omdat je er gewoon bent. Zeker als je daar afhankelijk van bent. In deze situatie blijf je in de negatieve spiraal zitten. Omdat je het gewoon niet bent in zijn relatie, maar heel graag zou willen. 

Word wakker en zoek een relatie die je dit wel biedt!

ZowatEndan schreef op 09-03-2022 om 07:19:

[..]

Word wakker en zoek een relatie die je dit wel biedt!

Aye aye sir! *springt in de houding en salueert*.  Jij vat het begrip "minnaarrelatie niet helemaal heb ik zo'n idee. 

Rottig Lot. Volgens mij draaiden jullie al een mooi poosje om elkaar heen als ik het goed onthouden heb?  Voel je ergens ook de rust en de opluchting dat het voorbij is? Of overheerst het nare gevoel van gemis en verdriet nog voor nu?  Het is mijn ervaring dat je óók na een minnaarrelatie alle stadia van boosheid, verdriet, loskomen en daarna vermilding doorgaat. Niet makkelijk, wel heel erg nodig.  Knuffel voor jou!

Hier gaat alles verrukkelijk. Vent en ik zijn nog steeds ontzettend happy en verlust, ondertussen al 5 jaar waarvan 4 in serieuze relatie. Wie had dat ooit kunnen denken.  Nu alles weer onder zijn steen vandaan komt komt ook de behoefte aan feestjes en avonturen weer. Vooralsnog is de agenda te vol om er echt werk van te maken maar heel soms komt er zomaar iets op ons pad en vond ik mezelf afgelopen weekend zomaar in een erotische catfight met een prachtig exemplaar!  Wat een enorme fysieke meidenklik, dat was redelijk nieuw voor me! Wauw.  

Vent zat eerste rang, de rest van het gezelschap mocht van iets meer afstand meekijken. Smaakt naar meer, jeetje!

Roos, klinkt alsof je er geweldig van genoten hebt, fijn om weer eens een juichberichtje te lezen!

Denk je Rooss4 dat unicorn80 het wel goed opvat?
Ik reageer vanuit haar behoeften aan bevestiging, eigenwaarde en aandacht...
En dit gaat helaas niet samen met minnaarsrelatie. 
Een relatie die geen daglicht mag zien, stiekem is en de tweede plaats toewijst.
Een relatie gebaseerd op de kruimels terwijl honger naar de hele taart is...

Kersje

Kersje

09-03-2022 om 11:48 Topicstarter

ZowatEndan schreef op 09-03-2022 om 08:57:

Een relatie die geen daglicht mag zien, stiekem is en de tweede plaats toewijst.

Ik denk dat niemand hier denkt of vindt dat een minnaarrelatie vooral over rozen gaat, dat mag duidelijk zijn. Eveneens kun je vaak niet voorspellen of er gevoelens voor die ander ontwikkeld gaan worden en vooral hoe diep deze kunnen zitten. 

Ik ben het met je eens dat als je bevestiging en aandacht van die ander ‘nodig’ hebt om je ‘gelukkig’ te voelen, het een ingewikkelde kwestie wordt waarvan je uiteindelijk alleen maar ongelukkiger wordt. Maar niet iedereen is nu eenmaal zo zelfverzekerd en dat staat imo totaal los van het hebben van een minnaarrelatie. 

En die zgn kruimels vind ik nogal denigrerend klinken of denk jij dat zij zich daardoor beter gaat voelen? Mijn (ex)minnaar kun je dan ook daaronder scharen, ook hij moest het doen met die ‘kruimels’ net zoals ik, maar daar waren wij beiden helemaal senang mee. Ik ben single, maar tóch kwam minnaar niet op de 1e plaats. En om over die zgn ‘kruimels’ verder te gaan, ik vond destijds ook niet dat zijn vrouw de hele ‘taart’ had, sterker nog, mss eerder zelfs de ‘kruimels’, omdat zij ook had te maken met zijn mindere negatieve kanten, terwijl ik hem altijd in opperbeste stemming had. Klinkt allemaal wat gevoelloos als ik het nalees, maar dat vind ik ook van jouw post. 

Een minnaarrelatie is niet zo zwart/wit, net zo min als een traditionele relatie. Theoretisch klinkt het allemaal een stuk simpeler dan in de praktijk. Ook de stadia van liefdesverdriet zijn hetzelfde en ook dat mag er gewoon zijn om los te komen van die ander. 

@Unicorn, wees lief voor jezelf en ik hoop dat je je snel beter zal voelen. Nóg meer hoop ik dat je wat meer liefde voor jezelf gaat krijgen en gaat beseffen dat je niemand anders nodig hebt om je als persoon gewaardeerd te voelen! Dit gebeurt echt niet van de 1 op de andere dag, maar het leven is zoveel ‘makkelijker’ als je weet en voelt dat je er mag zijn, incl. je mindere kantjes want wie heeft deze nou niet? Sterkte voor jou!  

@Roos, wat Blauwevrouw al schrijft, heerlijk om jouw post te lezen, de positiviteit spat van het beeldscherm. Vent heeft het maar getroffen met jou en andersom uiteraard ook 

ZowatEndan schreef op 09-03-2022 om 08:57:

Ik denk dat iemand haar eigen pad mag volgen, haar eigen builen mag vallen en haar eigen valkuilen mag inzien.  Jij hoeft niet te reageren vanuit háár behoeften, dat is aanmatigend en invullend en daar komt bij dat jij nooit exact kunt weten wat haar behoeften zijn.  En dan ook nog het gebod "ga voor een volwaardige relatie", hallo hee, wie ben jij precies? 

Schijnbaar levert het unicorn wat op, anders zou ze wel anders kiezen.

blauwevrouw schreef op 09-03-2022 om 08:46:

Roos, klinkt alsof je er geweldig van genoten hebt, fijn om weer eens een juichberichtje te lezen!

Dank je! 

Het was inderdaad enorm genieten, geheel onverwachts. Dat zijn de leukste feestjes! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.