Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Yay! PAK hier 

Dat duurde even... Laatste keer dat we elkaar zagen was in juli  . Zo fijn dat we elkaar volgende week weer zien! Dat worden ontzettend fijne uurtjes vermoed ik zo... 

Jaaa, Lot! Geniet er van!

Louna, die fase inderdaad. Alles is nog aftasten, wat kan wel, wat kan niet. Stiekem ook wel de leukste fase

Hey Cenote, hoe is het met jou dan?

Lot, oeh, dat is een lekker kort PAK-je? Zitten jullie nu dan volop in de voorpret? Of doen jullie daar niet aan?

Sporty, die fase is zéker leuk! Volop aandacht, heerlijk.
Ik schreef vroeger complete boekwerken in de mail. Tegenwoordig mag ik blij zijn met 1 zin in whatsapp (maar ok, we bellen wel veel).

Louna: gaat goed, begin weer wat in rustiger vaarwater te komen. Erg veel gewerkt ook de afgelopen maanden.
Maar nu wat rustiger en maar liefst 2 PAK’s; aanstaande woensdag een date met de advocaat en vrijdag met finance man. 
Woensdag staat een tantra massage op het programma en vrijdag vanilla sex. I’m a lucky girl

Afgelopen dinsdag zou ik de musicus weer zien in een club maar helaas was hij snipverkouden dus dat ging niet door. 

Fijn, dat rustiger vaarwater, al doen 2 PAK's wat anders vermoeden  (bofkont!).

Blijkbaar is dat relatief rustig vaarwater, want je lijkt me nogal een bezige bij Cenote, met 3 minnaars?! Dat heb je mooi voor elkaar, denk ik.

Ik worstel een beetje met mijn gevoelens voor vlam. Ik wil zo veel meer uit deze minnaarsrelatie dan hij. Tijd voor weer eens een goed gesprek, ipv uren in een hotelbed.

Kersje

Kersje

06-12-2021 om 17:48 Topicstarter

blauwevrouw schreef op 06-12-2021 om 16:44:

Ik worstel een beetje met mijn gevoelens voor vlam. Ik wil zo veel meer uit deze minnaarsrelatie dan hij. Tijd voor weer eens een goed gesprek, ipv uren in een hotelbed.

Geen oordeel hoor, maar hoeveel “goede gesprekken” helpen jou om duidelijk te maken dat het nooit meer wordt dan hetgeen er is? Je houd jezelf toch enorm voor de gek Blauwevrouw, want volgens mij is hij vanaf start toch meer dan duidelijk geweest of heb ik eea gemist?

Kersje

Kersje

06-12-2021 om 17:50 Topicstarter

Even een naar Louna (weet inmiddels wie zij is) en Cenote 

Kersje schreef op 06-12-2021 om 17:48:

[..]

Geen oordeel hoor, maar hoeveel “goede gesprekken” helpen jou om duidelijk te maken dat het nooit meer wordt dan hetgeen er is? Je houd jezelf toch enorm voor de gek Blauwevrouw, want volgens mij is hij vanaf start toch meer dan duidelijk geweest of heb ik eea gemist?

Als vooral meelezer ben ik het hier mee eens. Het is niet leuk om te horen/lezen maar volgens mij is hij heel duidelijk. Hij gaat niet weg bij zijn vrouw, en wil graag zijn avontuurtje met jou voortzetten maar geen volwaardige relatie. Dat is niet leuk, helemaal niet. Want jij wil duidelijk meer, maar bij hem ga je dat nooit vinden.

Oei, Blauwevrouw, dat lijkt me best heel lastig, dat je er niet hetzelfde in zit als Vlam. Wat hoop je uit dat gesprek te gaan halen? Wat zou er voor jou moeten veranderen waardoor je minder worstelt?

Kers 

Ben het wel eens met kersje.
Momenteel zit ik in dezelfde positie (al weet zijn vrouw er wel van). Wil graag meer, meer belangstelling en vooral geen geheim meer zijn. Wil hem voorstellen aan mijn familie en andersom alleen gaat dat hem niet worden. Komende week maar even in gesprek. Denk dat komend jaar het daten weer opgepakt gaat worden. Het idee hem te verliezen is ongelofelijk pijnlijk, hartbrekend bijna, maar iemand zei eens tegen mij "je gaat hem niet krijgen want je hebt hem nooit gehad". Dat geld voor jou ook blauwe vrouw. Al voel ik de pijn, heus.

Kersje (en anderen), je trekt de verkeerde conclusie. Dat goede gesprek is niet bedoeld om hem alsnog voor mijzelf te krijgen, dat gaat inderdaad nooit gebeuren.
Het gaat mij er nu om dat we onze vriendschap redden, want dat gaat moeilijk worden als we doorgaan op deze weg. Seks lijkt in de plaats te komen van de intimiteit van onze gesprekken en dat wil ik niet. De emotionele connectie is voor mij belangrijker en die lijkt af te zwakken.

Sorry, nu te weinig rust in mijn kop om het beter te verwoorden, maar hier komt het ongeveer op neer.

Flower89 schreef op 06-12-2021 om 20:07:

..iemand zei eens tegen mij "je gaat hem niet krijgen want je hebt hem nooit gehad". Dat geld voor jou ook blauwe vrouw. Al voel ik de pijn, heus.

Toen hij onze affaire 7 jaar terug beëindigde waren dat ongeveer mijn woorden: “het voelt alsof ik iets kwijtraak terwijl ik het nooit echt heb gehad”.

Zijn reactie was toen: “Jij had mij wel…”. Voor wat het waard is.

Louna schreef op 06-12-2021 om 19:58:

Oei, Blauwevrouw, dat lijkt me best heel lastig, dat je er niet hetzelfde in zit als Vlam. Wat hoop je uit dat gesprek te gaan halen? Wat zou er voor jou moeten veranderen waardoor je minder worstelt?

Kers

Dat is idd de million dollar question… Ik weet dat hij heel veel om me geeft. Mijn probleem is dat ik daarin steeds bevestigd wil worden. Het is zoeken naar een modus waarin wat hij wil geven, genoeg voor me is. Of tot de conclusie komen dat het niet genoeg is en de affaire beëindigen. Maar dan zonder dat we elkaar als vrienden kwijtraken.

Kersje

Kersje

06-12-2021 om 21:16 Topicstarter

Flower89 schreef op 06-12-2021 om 20:07:

Ben het wel eens met kersje.
Momenteel zit ik in dezelfde positie (al weet zijn vrouw er wel van). Wil graag meer, meer belangstelling en vooral geen geheim meer zijn. Wil hem voorstellen aan mijn familie en andersom alleen gaat dat hem niet worden. Komende week maar even in gesprek. Denk dat komend jaar het daten weer opgepakt gaat worden. Het idee hem te verliezen is ongelofelijk pijnlijk, hartbrekend bijna, maar iemand zei eens tegen mij "je gaat hem niet krijgen want je hebt hem nooit gehad". Dat geld voor jou ook blauwe vrouw. Al voel ik de pijn, heus.

Pijnlijk om te lezen dat je nog steeds in deze flow zit Flower, al weet ik ook dat deze omgang niet zomaar is omgezet naar een minder pijnlijke situatie. Het is bijna iets van alles of niets en juist dat lijkt mij zo moeilijk in jullie situatie. ‘Even’ een stapje terug doen is al niet meer van deze orde. In hoeverre begrijpt hij jouw situatie eigenlijk, hebben jullie het daar weleens over? Xx

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.