Seksualiteit
Kersje
08-07-2021 om 13:13
Minnaar/Minnares deel 43
Al 42 delen lang schreven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen. De voorgaande 42 delen sterven helaas een vroege dood met het verdwijnen van het Viva forum. Met de komst van Viafora mag een topic als dit natuurlijk niet ontbreken!
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijg(st)er met pantser en harnas? Moeten de mannen/vrouwen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar/minnares hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Of je status nu een open relatie, huwelijk of single bestaan betreft, het hebben van een minnaarrelatie is meestal een lastig onderwerp om te bespreken met je omgeving, terwijl het (vaak) een rollercoaster aan gevoelens en emoties met zich meebrengt. Met dit topic hopen we een ‘veilige’ plek te creëeren voor deze emoties. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic! Dit geldt tevens voor ongevraagde/ongewenste psychologische adviezen.
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Kersje
15-11-2021 om 15:14
Rooss4 schreef op 15-11-2021 om 15:13:
Zeg! Wesen jullie eens even liefff!
😇
Kersje
15-11-2021 om 15:31
Weesliefff schreef op 10-11-2021 om 13:14:
[..]
Geeft niet Kersje, daarom hou ik nog wel van je
Deze opmerking alleen al 🤮
blauwevrouw
15-11-2021 om 15:33
Geen enkele behoefte aan om lief te wezen tegen een willekeurige voorbijganger die voor z’n lol impertinente vragen stelt 😈
Rooss4
15-11-2021 om 15:39
blauwevrouw schreef op 15-11-2021 om 15:33:
Geen enkele behoefte aan om lief te wezen tegen een willekeurige voorbijganger die voor z’n lol impertinente vragen stelt 😈
Liefff te wesen bedoel je natuurlijk!
Rooss4
15-11-2021 om 15:39
Kersje schreef op 15-11-2021 om 15:31:
[..]
Deze opmerking alleen al 🤮
Ja, deze is heel erg inderdaad!
febag
15-11-2021 om 15:41
Kersje schreef op 15-11-2021 om 15:06:
[..]
Je bent niet de enige die deze red flags ziet hoor 😉
Ben ik de enige die red flags als een dubieuze term ziet als het gaat over de overgang?
Kersje
15-11-2021 om 15:45
febag schreef op 15-11-2021 om 15:41:
[..]
Ben ik de enige die red flags als een dubieuze term ziet als het gaat over de overgang?
![]()
Ja! 😂
Weesliefff
15-11-2021 om 18:13
blauwevrouw schreef op 15-11-2021 om 14:58:
@weeslieff: ik zie wel vaker van die ‘algemene’ vragen of opmerkingen van je langs komen waarbij ik me afvraag wat je ermee wil. Bij mij persoonlijk gaat er een rood vlaggetje wapperen als ik ze zie. Daar hoef je je niets van aan te trekken maar ik zeg het toch maar even.
Tja, ik heb hier een ietwat slechte start gehad, iets te open en te joviaal. Daardoor is er een soort beeld van mij ontstaan bij een groepje vaste lezers, worden mijn posts nogal argwanend bekeken en duikt iedereen er bovenop. Gevolg is dat ik mij nog voorzichtiger uit wil drukken en het gevolg daarop weer is dat de achterdocht nog groter is. Versterkend effect dus. Ik trek me er niet heel veel van aan, ik bedoel het goed weet ik van mezelf. Op het forum waar ik vandaan kom werd ik niet zo vaak verkeerd begrepen en werden mijn woorden niet op een zilveren schaaltje gewogen. Ook goed mogelijk dat ik mij iets anders formuleer omdat Nederlands niet mijn moederstaal is. Een formulering of taalnuance wordt onbewust dan wel opgepikt door een moedertaalspreker, maar die kan het niet plaatsen. Ik ga er maar vanuit dat het effect vanzelf wegebt als ik wat vaker post.
Nog even een uitleg waarom ik de vraag over de overgang stelde, toen het onderwerp ter sprake kwam. Mijn minnares vertelde me eens dat ze bang was me kwijt te raken. Ze was wat ouder dan nr 1 en vreesde, vanwege haar overgangsklachten, dat ik emotioneel weer naar mijn nr 1 zou trekken. Met een enorme bos aandacht, heerlijke gepassioneerde verstrengelende seks en oprecht gemeende woorden heb ik haar kunnen overtuigen dat haar angst niet nodig was. We hebben het nog 10 jaar uitgehouden. Tot ver na haar overgang.
Ik wilde dus gewoon weten of dit vaker speelde.
Weesliefff
15-11-2021 om 18:21
Tjemig wat een bagger in die laatste posts. Besef dat je jezelf daar meer mee besmeurt dan mij. 
Kersje
15-11-2021 om 18:25
Weesliefff schreef op 15-11-2021 om 18:21:
Tjemig wat een bagger in die laatste posts. Besef dat je jezelf daar meer mee besmeurt dan mij.
Welnee, wedden van niet? En als dit enkel voor jou geldt, dan loop ik graag dat risico. Ik krijg gewoon enorm de kriebels van jouw posts en misschien is het gewoon mijn andere manier van communiceren (of juist die van jou), maar toch.
TriflingButterfly90
15-11-2021 om 18:32
o… ik wilde iets delen, maar de laatste posts hier nodigen niet echt uit, zonde.
Kersje
15-11-2021 om 18:33
Weesliefff schreef op 15-11-2021 om 18:31:
Je bewijst het al. Bring it on babe.
Kersje
15-11-2021 om 18:37
Poison schreef op 15-11-2021 om 18:32:
o… ik wilde iets delen, maar de laatste posts hier nodigen niet echt uit, zonde.
Ik begrijp je terughoudendheid en zie nu ook pas dat Weeslief zijn post heeft aangepast na mijn reactie(s). Post vooral niet als het voor jou niet goed voelt. Misschien dat je het later nog kunt delen?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.