Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Zeg! Wesen jullie eens even liefff! 

Kersje

Kersje

15-11-2021 om 15:14 Topicstarter

Rooss4 schreef op 15-11-2021 om 15:13:

Zeg! Wesen jullie eens even liefff!

😇

Kersje

Kersje

15-11-2021 om 15:31 Topicstarter

Weesliefff schreef op 10-11-2021 om 13:14:

[..]

Geeft niet Kersje, daarom hou ik nog wel van je

Deze opmerking alleen al 🤮

Geen enkele behoefte aan om lief te wezen tegen een willekeurige voorbijganger die voor z’n lol impertinente vragen stelt 😈

blauwevrouw schreef op 15-11-2021 om 15:33:

Geen enkele behoefte aan om lief te wezen tegen een willekeurige voorbijganger die voor z’n lol impertinente vragen stelt 😈

Liefff te wesen bedoel je natuurlijk! 

Kersje schreef op 15-11-2021 om 15:31:

[..]

Deze opmerking alleen al 🤮

Ja, deze is heel erg inderdaad! 

Kersje schreef op 15-11-2021 om 15:06:

[..]

Je bent niet de enige die deze red flags ziet hoor 😉

Ben ik de enige die red flags als een dubieuze term ziet als het gaat over de overgang? 

Kersje

Kersje

15-11-2021 om 15:45 Topicstarter

febag schreef op 15-11-2021 om 15:41:

[..]

Ben ik de enige die red flags als een dubieuze term ziet als het gaat over de overgang?

Ja! 😂

blauwevrouw schreef op 15-11-2021 om 14:58:

@weeslieff: ik zie wel vaker van die ‘algemene’ vragen of opmerkingen van je langs komen waarbij ik me afvraag wat je ermee wil. Bij mij persoonlijk gaat er een rood vlaggetje wapperen als ik ze zie. Daar hoef je je niets van aan te trekken maar ik zeg het toch maar even.

Tja, ik heb hier een ietwat slechte start gehad, iets te open en te joviaal. Daardoor is er een soort beeld van mij ontstaan bij een groepje vaste lezers, worden mijn posts nogal argwanend bekeken en duikt iedereen er bovenop. Gevolg is dat ik mij nog voorzichtiger uit wil drukken en het gevolg daarop weer is dat de achterdocht nog groter is. Versterkend effect dus. Ik trek me er niet heel veel van aan, ik bedoel het goed weet ik van mezelf. Op het forum waar ik vandaan kom werd ik niet zo vaak verkeerd begrepen en werden mijn woorden niet op een zilveren schaaltje gewogen. Ook goed mogelijk dat ik mij iets anders formuleer omdat Nederlands niet mijn moederstaal is. Een formulering of taalnuance wordt onbewust dan wel opgepikt door een moedertaalspreker, maar die kan het niet plaatsen. Ik ga er maar vanuit dat het effect vanzelf wegebt als ik wat vaker post.

Nog even een uitleg waarom ik de vraag over de overgang stelde, toen het onderwerp ter sprake kwam. Mijn minnares vertelde me eens dat ze bang was me kwijt te raken. Ze was wat ouder dan nr 1 en vreesde, vanwege haar overgangsklachten, dat ik emotioneel weer naar mijn nr 1 zou trekken. Met een enorme bos aandacht, heerlijke gepassioneerde verstrengelende seks en oprecht gemeende woorden heb ik haar kunnen overtuigen dat haar angst niet nodig was. We hebben het nog 10 jaar uitgehouden. Tot ver na haar overgang.

Ik wilde dus gewoon weten of dit vaker speelde.

Tjemig wat een bagger in die laatste posts. Besef dat je jezelf daar meer mee besmeurt dan mij.

Kersje

Kersje

15-11-2021 om 18:25 Topicstarter

Weesliefff schreef op 15-11-2021 om 18:21:

Tjemig wat een bagger in die laatste posts. Besef dat je jezelf daar meer mee besmeurt dan mij.

Welnee, wedden van niet? En als dit enkel voor jou geldt, dan loop ik graag dat risico. Ik krijg gewoon enorm de kriebels van jouw posts en misschien is het gewoon mijn andere manier van communiceren (of juist die van jou), maar toch.

Je bewijst het al. Bring it on babe.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

15-11-2021 om 18:32

o… ik wilde iets delen, maar de laatste posts hier nodigen niet echt uit, zonde. 

Kersje

Kersje

15-11-2021 om 18:33 Topicstarter

Weesliefff schreef op 15-11-2021 om 18:31:

Je bewijst het al. Bring it on babe.

Kersje

Kersje

15-11-2021 om 18:37 Topicstarter

Poison schreef op 15-11-2021 om 18:32:

o… ik wilde iets delen, maar de laatste posts hier nodigen niet echt uit, zonde.

Ik begrijp je terughoudendheid en zie nu ook pas dat Weeslief zijn post heeft aangepast na mijn reactie(s). Post vooral niet als het voor jou niet goed voelt. Misschien dat je het later nog kunt delen? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.