Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Tot nu toe had ik weinig last van de overgang. Ik heb het nooit koud, top. Slaap wat slechter dan anders maar niet extreem.
Maar de laatste paar weken schiet mijn humeur echt alle kanten uit. Blegh.

oke dit is wel echt off-topic dus ik hou erover op. (Enige is dat ik steeds denk dat mijn stemming gerelateerd is aan mijn verliefdheid en minnares-zijn, maar als ik er iets langer de tijd voor neem merk ik dat het daar eigenlijk los van staat.)

Ik kreeg gisteren nog wel een paar dronken appjes van vlam. Daar moest ik wel om grinniken… zie je wel, hij denkt aan me 😁
Ik hoop dan alleen dat hij er niet loslippig van wordt en zijn mond voorbij praat…

Kersje

Kersje

14-11-2021 om 15:38 Topicstarter

De overgang! Dacht dat ik er vrij goed doorheen kwam eigenlijk op enkele onverwachte transpiratie-momenten na, maar mee te leven! Tot mijn diagnose hormoongevoelige borstkanker en ik (anti)hormoontherapie kreeg (1 pilletje per dag). The Hell!

Ondertussen weet ik al niet meer wat een bijwerking van de overgang is of van de medicatie, maar dat hormonen veel doen, dat staat als een paal boven water!

@Sense, Blauwevrouw en Flower ………

Ach ik was er al 2 a 3 jaar heilig van overtuigd dat ik door de overgang geen echte zin in seks had  Nr2 daar ook voor gewaarschuwd bij de eerste keer dat we weer afspraken. Nou dat was dus niet het geval   Dat werkt allemaal nog prima en de zin is helemaal terug!

Eigenlijk heb ik enkel last van de opvliegers.. maar ik ga er vanuit dat er nog meer ongemakjes de kop op kunnen steken.

Nr2 zit nu ff niet lekker in z’n vel.. daar heeft hij nog altijd last van.. Ik heb wel geleerd hem even lekker in zijn sop gaar te laten koken.. even geen contact. Dat soort buien heeft hij altijd al gehad. Daar waar ik vroeger er van overtuigd was dat het mijn ‘taak’ was hem er door heen te slepen heb ik dat nu veel minder. Ik ben er om zijn leven af en toe een gouden randje te geven, maar niet om hem gelukkig te maken.

Ik ben sinds halverwege mn 20e in de overgang. Maar met mn seksdrive is thank God nooit wat mis geweest, haha! 

Algemeen vraagje: Ben je bezorgd dat overgangsklachten zoals stemmingswisselingen of droogheid de relatie met je nr 2 in de weg staan?

Wat een vreemde vraag, zeker als algemene.

Weesliefff schreef op 15-11-2021 om 13:02:

Algemeen vraagje: Ben je bezorgd dat overgangsklachten zoals stemmingswisselingen of droogheid de relatie met je nr 2 in de weg staan?

Tegen wie heb je het? Algemeen?

Kersje

Kersje

15-11-2021 om 14:32 Topicstarter

Weesliefff schreef op 15-11-2021 om 13:02:

Vind het ook een uuuuhhh vreemde vraag. Overgangsklachten kunnen zoveel dingen in de weg staan, een nr 1 man, nr 2 of 3 etc, maar vooral jezelf. 

wow veel bij te lezen hier!
Sorry ik was even druk met corona en de stress eromheen qua werk en nieuwe maatregelen... heb dus ook geen minnaartijd gehad of contact tot gisteren een berichtje dat hij vandaag naar huis zou vliegen en of ik dan morgenavond langs wilde komen. Dat leek me niet zo handig ivm jetlag enzo dus nu afgesproken voor woensdagavond weer. En moet eerlijk bekennen dat ik echt weer zin in hem heb... het app contact alleen was al heel spannend zeg maar... 

Nu ga ik even hier bijlezen en werken dus kan nog niet op iedereen reageren maar toch alvast voor jullie allemaal   

Fijn dat dit topic ook lekker levendig is!

Kersje schreef op 15-11-2021 om 14:32:

[..]

Vind het ook een uuuuhhh vreemde vraag. Overgangsklachten kunnen zoveel dingen in de weg staan, een nr 1 man, nr 2 of 3 etc, maar vooral jezelf.

Bij mij al best vroeg tekenen van ben ik bang... met name opvliegers, nachtelijk zweten en slecht slapen. Mijn seks drive is nog dikke prima! En van droogheid geen sprake... 

Kersje

Kersje

15-11-2021 om 14:37 Topicstarter

@Miraval, klinkt veelbelovend, hij heeft er zin in 😜

zo fijn om te lezen dat je er zo relaxed instaat nu, chapeau!

Kersje schreef op 15-11-2021 om 14:37:

@Miraval, klinkt veelbelovend, hij heeft er zin in 😜

zo fijn om te lezen dat je er zo relaxed instaat nu, chapeau!

Haha jaaaa hij zei wel hele lieve dingen alleen mijn sceptische kant is geneigd deze niet te geloven... heel stom. Alsof ik dat stukje niet toe wil laten? Of dat ik in zijn algemeenheid wantrouwend ben maar wat mannen voor vleiends zeggen. Zo van... oohhh weer even binnen hengelen en dan heb ik weer seks? 

Nou ja hoe dan ook missie bereikt want ik wil hem wel graag weer zien. En dat stukje gevoel hoeft er ook niet te komen dus die sceptische kant mag wel blijven bestaan... 

Er is in ieder geval totaal geen sprake van enige onrust dus dat is fijn!

@weeslieff: ik zie wel vaker van die ‘algemene’ vragen of opmerkingen van je langs komen waarbij ik me afvraag wat je ermee wil. Bij mij persoonlijk gaat er een rood vlaggetje wapperen als ik ze zie. Daar hoef je je niets van aan te trekken maar ik zeg het toch maar even.

Kersje

Kersje

15-11-2021 om 15:06 Topicstarter

blauwevrouw schreef op 15-11-2021 om 14:58:

@weeslieff: ik zie wel vaker van die ‘algemene’ vragen of opmerkingen van je langs komen waarbij ik me afvraag wat je ermee wil. Bij mij persoonlijk gaat er een rood vlaggetje wapperen als ik ze zie. Daar hoef je je niets van aan te trekken maar ik zeg het toch maar even.

Je bent niet de enige die deze red flags ziet hoor 😉

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.