Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Avocado schreef op 04-11-2021 om 19:03:

[..]

En jij hebt daar nooit verdriet over gehad? Nooit onzekerheden? Het beeld wat ik schetste in mijn eerdere posts is nooit van toepassing op jou geweest? Alles liep vlekkeloos en op rolletjes? Partners waren er meteen okee mee? De kinderen ook? 👏🏼 waar sprookjesverhaal.

Overigens zijn er op de relatie-pijler ook genoeg soortgelijke emoties (verdriet, onzekerheid, niks-op-rolletjes) en voorbeelden te vinden van TO’s waarbij je als lezer denkt “come on, dit wordt toch niks-nana-noppes?”. Die emoties zijn toch niet slechts van toepassing op een affaire?

Begrijp me niet verkeerd: ik ben er allesbehalve trots op, de totstandkoming van mijn huidige relatie. Mijn reflecties daarop staan open en bloot op het topic “is vreemdgaan ok” en ook hier is wel eea terug te vinden. We zijn niet allemaal gewetenloze sletten. 

Wat is eigenlijk precies je probleem? En waarom geniet je er van om de unhappy endings te lezen?  

Rooss4 schreef op 04-11-2021 om 19:38:

[..]

Ja, zijn eerste en zoals het er nu naar uitziet ook voorlopig wel even de laatste.

Ik zal niet in detail treden maar het avontuurtje heeft een staart. Een behoorlijke staart. 

Miraval schreef op 04-11-2021 om 19:46:

[..]Hopelijk is het niet een dusdanige staart dat er wrijving tussen jou en Vent ontstaat want zoals ik het kan lezen hebben jullie wel echt iets heel moois samen!

Dank je wel, lief.

Nee dit gaat beslist niet tussen ons instaan. Waar gehakt wordt vallen spaanders en deze spaander was gewoon wat eeeeh brokkelig.

Niks wat niet goed komt en zo lang er openheid en duidelijkheid is en blijft tussen ons kan er best af en toe wat stuk gaan. De liefde blijft en is nog even groot! 

Wow Rooss, dat heeft wat teweeggebracht… Ik hoop eigenlijk wel dat je er ooit wat meer over los wilt laten, maar dat hoeft natuurlijk niet.
Iets wat je helemaal niet had voorzien?

Fijn om te lezen Roos!
Weer een ervaring rijker dus... zo kun je het ook bekijken!

Blauwevrouw, het is iets heel basaals en ik had het wel voorzien. 

Miertje, een ervaring rijker is het beslist! Ik wist al dat Vent en ik barre baren konden weerstaan en soms wordt dat gewoon heel even een beetje op de proef gesteld. 

Wat een nare toon van sommige meelezers hier... 

Fijn Miraval dat het aandachtsmonster zich nog steeds zo goed gedraagt! 
Blauwevrouw, jammer dat de date niet doorgaat. Hopelijk snel een herkansing!
Rooss, het klinkt alsof jullie dit prima kunnen handelen, wel oprecht jammer van dat nare staartje! 

Hier rustig. Heel rustig. Té rustig naar mijn zin maar het is even niet anders. Agenda's moeten matchen en dat lukt niet altijd. We 'spreken' elkaar wel regelmatig, dát is wel heel erg fijn. 

En zo bijzonder, ik zag vandaag iemand die op hem leek, qua energie, houding, uitstraling, alles, en m'n hele lijf reageerde daar op. Nu is het missen wel even een tikje erger 

Lot_ schreef op 04-11-2021 om 20:07:

En zo bijzonder, ik zag vandaag iemand die op hem leek, qua energie, houding, uitstraling, alles, en m'n hele lijf reageerde daar op. Nu is het missen wel even een tikje erger

Oh, herkenbaar wel dit!

Sowieso heb ik een hele tijd een soort hoofdkippenvel gehad als ik een bepaald type man tegenkwam. Omdat me dat zo ontzettend enorm deed denken aan hém! 

Rooss4 schreef op 04-11-2021 om 20:10:

[..]

Oh, herkenbaar wel dit!

Sowieso heb ik een hele tijd een soort hoofdkippenvel gehad als ik een bepaald type man tegenkwam. Omdat me dat zo ontzettend enorm deed denken aan hém!

Oh echt hè! Ik merkte gewoon dat m'n lijf vol spanning kwam en nu lijk ik wel te hunkeren naar hem ofzo. Voel me helemaal puber! 

@Lot vervelend dat het te rustig is op het moment voor je maar idd als de agenda's niet matchen dan houdt het helaas op. Hopelijk verandert dat voor jullie binnenkort.

Ja bijzonder hoe het brein kan werken in zo'n situatie. Ik heb het ook weleens als ik bijvoorbeeld eenzelfde auto zie rijden ofzo. Dan kan mijn hart ook even overslaan... en ja dus ook bij zo'n "type" man. Of een liedje op de radio... haha. Soms kan ik nog wel een bakvisje zijn.

Ik heb een hele tijd gehad dat ik het lastig vond om bepaalde plekken voorbij te rijden, er kwam meteen een soort gevoel van bitterzoete hartepijn omhoog. Laatst reden we nog langs een enorm gebouw langs de snelweg, hoe vaak ik daar niet in de "achtertuin" heb liggen seksen... (een ooit minnaar woonde erachter).  Sweetsweet memories....

Hoi allemaal, 
Wat actief weer en wat een verwijten/aannames/onwaarheden die hier worden gepretendeerd door meelezers. Zonde als anderen zich hierdoor niet meer durven te melden hier. Ik kan niet op iedereen reageren, dat lukt niet... 

@Roos; naar dat er zo'n staartje aan zit. Hopelijk gaat de storm snel liggen. 

@Miraval: goed voor je! Heerlijk dat het zo loopt en je er zelf senang mee bent. 

@Lot: hopelijk lukt het nog een keer voor het einde van het jaar en anders heb je iets om naar uit te kijken in het nieuwe jaar.

@blauwevrouw: jammer dat het niet doorgaat maar er komt vast een vervolg!

Ik kom verder 'melden' dat ik minnares af ben. Ik heb zelf de stekker eruit getrokken, omdat ik merkte dag behoeftes niet meer matchde. Ondanks gesprekken hierover en beiden uitspraken wat we willen, zag ik geen verbetering. Dan maar beter stoppen. 

Sporty, dat klinkt moedig. Hoe voel je je eronder? Is het net beëindigd of al wat langer?

SportySpice schreef op 04-11-2021 om 20:19:

Ik kom verder 'melden' dat ik minnares af ben. Ik heb zelf de stekker eruit getrokken, omdat ik merkte dag behoeftes niet meer matchde. Ondanks gesprekken hierover en beiden uitspraken wat we willen, zag ik geen verbetering. Dan maar beter stoppen.

Wat goed! Als het niet (meer) is wat je wilt/hoopt/verwacht dan is het goed om het te verbreken.

Wat was je verhaal ook alweer? (ik kan je berichten niet teruglezen).  Was je al een poosje ontevreden? 

ImpishOyster28

ImpishOyster28

04-11-2021 om 20:29

Sporty, zelfde vragen als blauwevrouw. Hoe gaat het met je?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.