Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

We hoeven niet als moraalridder uit te hangen, iedereen heeft wel ooit in zijn leven iets gedaan wat niet gepast is voor anderen. 

Ik denk dat het wijsheid is om het onderwerp af te sluiten. Kersje vroeg niet om advies, maar heeft iets persoonlijks gedeeld. 

Avocado schreef op 03-11-2021 om 17:54:

[..]

Alleen het idee al om het eventueel te doen is al fouter dan fout.

Hoezo onder de neus van de vrouw beetje spanning en geiligheid bij elkaar opwekken. Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij. Dat is echt totaal geen empathie hebben voor de vrouw van. Ik denk dat je je best een beetje erg mag schamen voor dit idee alleen al.

Nee er is geen empathie te ontdekken bij dit gedrag. Men begint meteen 'hoge paarden' te roepen als je daar iets van vindt, maar ik vind het niet zo zeer moreel abject als dat het me pijn doet dat mensen zo niet-empathisch (tov nr 1 dus) kunnen zijn. Ik vind dat heel pijnlijk om te horen. 

Wat een pijn moet nr 1 hebben als ze ooit achter dit soort dingen komt. Je bent een (romantisch?) weekendje weg met je partner en hij maakt tussen neus en lippen door een afspraak om van bil te gaan. 

Ik weet dat dit draadje niet bedoeld is of meer nog dat men niet gediend is van commentaar maar liever samen konkelt over hoe spannend het stiekeme gebeuren is maar dit moest me toch echt van het hart

Blauwe vrouw, 

Ik ben zo'n bedrogen vrouw en kan je vertellen dat zij ook in mijn wereld kwam en ik dat een van de ergste dingen vond achteraf. Juist die momenten zijn nu verschrikkelijke herinneringen. Zij op mijn bank. Ik op haar bank. Zij die een praatje deed met mij. Hoe zij er uit zag. Zij die mijn man drie zoenen gaf bij binnenkomst. Vriendinnen van haar die het wisten en ook mij hebben ontmoet. Dat soort dingen. Bah. 

Ik snap de onvermijdelijkheid niet. Niks is onvermijdelijk, blijf ver ver ver van haar vandaag. Voor haar vooral (want jezus wat een pijn doet vreemdgaan van de partner die je zo blind vertrouwt en dan ook de vrouw in kwestie meermaals hebben ontmoet), maar zo te lezen ook voor jezelf. 

En voor mij eindigt hier dan mijn 'veilige haven' om over minnaar relatie te praten.

Dank dames met het luisterende oor...

Tja Anna Cara, ik was ook ooit een bedrogen vrouw en voor mij waren andere dingen het ergst. Ik heb de vrouwen waar mijn man het mee deed nooit iets kwalijk genomen.

ImpishOyster28

ImpishOyster28

04-11-2021 om 11:56

Jammer, als dit niet als een veilige haven zou voelen. Voor zover ik hier heb meegelezen en geschreven is er ruimte voor allerlei meningen. Niet altijd fijn maar ik vond de charme van deze topics juist dat er ruimte was voor verschillende geluiden, dus ook van de bedrogenen. 

SenSe, ik hoop dat je je niet laat wegjagen door de antibrigade die hier alleen maar meeleest uit zelfkastijding (want het is ooo zo pijnlijk om te lezen allemaal) en om af en toe met een vingertje te komen zwaaien…
Het is jouw safe haven zolang jij dat wil, en ik vind je bijdragen interessant en waardevol.

Empara_Mi schreef op 04-11-2021 om 11:56:

Jammer, als dit niet als een veilige haven zou voelen. Voor zover ik hier heb meegelezen en geschreven is er ruimte voor allerlei meningen. Niet altijd fijn maar ik vond de charme van deze topics juist dat er ruimte was voor verschillende geluiden, dus ook van de bedrogenen.

Het berichtje van Anna Cara is voor mij het probleem niet.. Wel de berichtjes van dames die heel nodig hun plasje er over heen moeten doen terwijl ze verder enkel gluurders zijn. Terwijl er in de OP heel duidelijk om wordt gevraagd hier geen reacties te geven... 

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

04-11-2021 om 12:03

SenSe schreef op 04-11-2021 om 11:59:

[..]

Het berichtje van Anna Cara is voor mij het probleem niet.. Wel de berichtjes van dames die heel nodig hun plasje er over heen moeten doen terwijl ze verder enkel gluurders zijn. Terwijl er in de OP heel duidelijk om wordt gevraagd hier geen reacties te geven...

Tis een openbaar forum he..  

SenSe schreef op 04-11-2021 om 11:59:

[..]

Het berichtje van Anna Cara is voor mij het probleem niet.. Wel de berichtjes van dames die heel nodig hun plasje er over heen moeten doen terwijl ze verder enkel gluurders zijn. Terwijl er in de OP heel duidelijk om wordt gevraagd hier geen reacties te geven..

Kijk en precies dit- en het zielig terugtrekken onder het mom "het is hier niet veilig meer''- is wat er zo irritant is aan non-empatische mensen: zij zijn bereid voor hun eigen pleziertjes mensen te kwetsen maar zodra zij ook maar één weerwoord krijgen, zijn zij de zielige partij en de anderen moraalridders op hoge paarden. Tuurlijk joh. 

Het is een openbaar forum. Als je er niet tegen kan op je daden gewezen te worden kan je beter naar het dark web gaan of zo of een geheime facebookgroep beginnen. 

en dit is wat er zo irritant is aan moraalridders... Houden voortdurend anderen spiegels voor, zonder zichzelf ook maar raakbaar op te stellen.
Scherpe vragen en reacties zijn prima maar niet als ze komen van mensen die alleen maar uitdelen.

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

04-11-2021 om 12:31

Waarom moet iemand zich raakbaar opstellen? Je mag hier alleen meeschrijven als je eerst zelf iets vertelt of wat?

BlueFawn schreef op 04-11-2021 om 12:31:

Waarom moet iemand zich raakbaar opstellen? Je mag hier alleen meeschrijven als je eerst zelf iets vertelt of wat?

inderdaad

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

04-11-2021 om 12:39

Lexus schreef op 04-11-2021 om 12:23:

[..]

[..]

Kijk en precies dit- en het zielig terugtrekken onder het mom "het is hier niet veilig meer''- is wat er zo irritant is aan non-empatische mensen: zij zijn bereid voor hun eigen pleziertjes mensen te kwetsen maar zodra zij ook maar één weerwoord krijgen, zijn zij de zielige partij en de anderen moraalridders op hoge paarden. Tuurlijk joh.

Het is een openbaar forum. Als je er niet tegen kan op je daden gewezen te worden kan je beter naar het dark web gaan of zo of een geheime facebookgroep beginnen.

Misschien zelf niet ook doen dan?

BlueFawn schreef op 04-11-2021 om 12:31:

Alles ‘mag’, maar wederkerigheid maakt gesprekken (en zeker in dit topic) stukken interessanter.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.