Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

@Sailship , nee zijn vriendin weet het niet. Ook niet van ons verleden (al heb ik een vermoeden dat ze destijds wel iets moet hebben geweten. We waren allen collega’s, en ook al spraken we er niet over, minnaar en ik waren zowel op het werk als erbuiten 2 handen op 1 buik, waar de een was, was de ander ook bij vele zaken, hij betrok me overal bij)

Op een aantal losse dates in 2017 spreken we nu sinds een half jaar weer af voor seks. Nog niet zo heel lang dus. 

Kersje

Kersje

03-11-2021 om 11:38 Topicstarter

Sailship schreef op 03-11-2021 om 00:55:

@kersje, bedoel je met jouw post over die stamkroeg dat jij uit/voor jullie geilheid en spanning die stamkroeg zou bezoeken toen hij daar uit was met zijn vrouw (die van niets wist)? Of lees ik dit nu verkeerd?

Nee, dat lees je niet verkeerd, maar gaat nog een verhaal aan vooraf. Ik was een aantal jaar geleden met een vriend uit in een grote stad en minnaar en vrouw gingen onverwachts met vrienden uit eten in dezelfde stad, waar ik niets van wist. Op een gegeven moment stuurde hij mij een berichtje en vroeg waar ik was? Daarna de mededeling dat hij dan mss ook wel even zou komen na het eten. Ik moest daar gigantisch om lachen, want zag dat meer als bluf gezien hij als de dood was ooit betrapt te worden.

Lang verhaal kort, wij zijn op een gegeven moment ergens anders naartoe gegaan, maar kreeg een tijdje later van hem een foto vd kroeg waar wij eerst zaten met de vraag, waar sta jij dan? Bleek hij dus toch daar naartoe gekomen te zijn met de groep, iets wat ik never nooit had verwacht! Later hebben we daarover gesproken en opperde hij dat idee, wat dus enkel bij een idee is gebleven.

Toch komt het op mij wat vals over. Dat het ook echt onder haar neus moet…
Ik weet wel dat ik geen recht van spreken heb want eh ja, maar toch.

aanvulling: minnaar en ik hadden destijds ook bedacht dat ik een keer in hun stamkroeg zou komen op een avond dat zij zouden uitgaan. Dit is er nooit van gekomen, omdat ik ziek werd, maar ik zou het denk ik wel hebben gedaan. Maar puur vanuit geiligheid en spanning 

Dit is echt heel laag.

Bewust of onbewust een seksuele spanning creeeren onder de ogen van een nummer1 vind ik niet kunnen. Wij hebben best in rare situaties gezeten. Ik en mijn nr1 en hij en zijn nr1 als tafelgenoten bij een bruiloft, want de bruid vond dat wij wel leuk bij elkaar konden zitten (dus gearrangeerde tafelbezetting) Of ik wordt door zijn vriendin uitgenodigd om zijn verjaardag in een kroeg te vieren. 

Op zo’n avond geen gestolen blikken, geen heimelijke handtastelijkheden en geen berichtjes achter af ‘wat zag je er lekker uit’. 
En op zijn verjaardag was zijn vriendin al eerder naar huis. Ook dan vind ik het niet netjes er iets mee te doen, dat is het doel van die avond niet. En ik ga het niet ingewikkelder maken dan dat het al is. 

Net als een gebakje in de vitrine bij de bakker, soms koop je er eentje om van te genieten, soms kijk je alleen verlekkerd vanachter de ruit, en soms loop je gewoon voorbij.

Kersje

Kersje

03-11-2021 om 16:23 Topicstarter

whooo, even vooropgesteld dat ieders meningen er mogen zijn, heeft ook een ieder zijn/haar eigen situatie. Dat minnaar mij destijds kwam opzoeken in de kroeg, dat was geen vooropgezet plan. Dat ik heb geschreven dat ik denk dat ik het wel had gedaan, mocht ik niet ziek zijn geworden, in een latere setting is ook enkel bij een idee gebleven. Of ik het ook daadwerkelijk zou hebben gedaan als puntje bij paaltje kwam zullen we nooit weten. Net zoals wij in het begin van onze minnaarrelatie het idee hadden om een keer samen naar een club te gaan, dat heb ik uiteindelijk ook niet gedaan en juist daar mijn grens gesteld. 

En deze reactie geef ik nu niet om mezelf te verdedigen, enkel om de veroordelingen en die vind ik uit het toetsenbord van sommigen best verrassend te noemen en jammer. Zo zou ikzelf bijv nooit minnaarschap zijn aangegaan met een man die ik in privésituaties zou kunnen tegenkomen (met vrouw) of waarvan ik de vrouw ken, maar heb deze mening nooit laten doorschemeren in mijn reacties. Iedereen mag vinden wat ie vindt, maar dat er geneukt wordt met een gebonden persoon verdiend sowieso al geen schoonheidsprijs en dat staat imo in dit draadje volgens mij centraal, niet of het verachtelijk is of je daarnaast ook weleens samen aan tafel zit bij een bruiloft of elkaar tegenkomt/opzoekt in een openbare uitgaansgelegenheid, toch?

Maar als jullie dat anders zien, ook prima, maar wilde er toch even op reageren 😎

Het kan in mijn ogen bijna niet fouter. Bewust een onwetende nummer 1 inzetten voor extra spanning en geilheid. Wat een egotripperij van jullie beide. 

Kersje

Kersje

03-11-2021 om 16:49 Topicstarter

Roodkapjeendewolf schreef op 03-11-2021 om 16:40:

Het kan in mijn ogen bijna niet fouter. Bewust een onwetende nummer 1 inzetten voor extra spanning en geilheid. Wat een egotripperij van jullie beide.

Goh, verrassend jouw reactie 

@kers, ik gaf ook wel aan dat ik het niet vind kunnen, dus een mening, geen veroordeling. Als het als veroordeling over kwam, excuses. Ik ken jullie niet, jullie situatie niet dus ga ik er niet oordelen.

Op het moment dat ik iets met minnaar begon kende ik ook zijn nr1 niet. Ook kwamen we nooit in situaties waarin we elkaars nr1 zouden zien. Zoals gezegd, in onze vriendschap sleepte hij me naar bepaalde gebeurtenissen waar dat dus wel ging gebeuren. Dat had niets met onze minnaar relatie te maken, maar alles met onze vriendschap. 

Weet je.. we proberen allen uit te leggen wat we doen/niet doen. Uit te leggen in welke situatie we zitten, en hoe we ons voelen. Maar het blijft ‘papier’ met geschreven woorden. Elk zitten we in andere situaties, met andere persoonlijkheden en met andere achtergronden. Oordelen is makkelijk.. te makkelijk. Openstaan voor de verhalen van anderen is hier wel op zijn plek, maar het blijft gissen naar hoe iemand voelt of wat iemands intenties zijn. 

Mod ingreep: Quote verwijderd.

Alleen het idee al om het eventueel te doen is al fouter dan fout.

Hoezo onder de neus van de vrouw beetje spanning en geiligheid bij elkaar opwekken. Ik kan daar met mijn hoofd echt niet bij. Dat is echt totaal geen empathie hebben voor de vrouw van. Ik denk dat je je best een beetje erg mag schamen voor dit idee alleen al. 

Zodra het lijkt alsof nr 1 wordt gebruikt om meer spanning in de minnaarrelatie te brengen dan gaat het voor mij echt drie bruggen te ver.
Maar aangezien ik zelf bepaald niet zonder zonde ben heb ik weinig recht van spreken. Sowieso is het de vraag welk nut het heeft om gradaties in foutheid aan te geven. Wie heeft daar iets aan?

De morele high horses mogen wel weer op stal, wat mij betreft.
Niemand is hier in de positie om een ander de maat te nemen.

blauwevrouw schreef op 03-11-2021 om 18:18:

De morele high horses mogen wel weer op stal, wat mij betreft.
Niemand is hier in de positie om een ander de maat te nemen.

Zo werkt het niet. Er is dus wel een verschil in fout en fouter gedrag. Het is altijd belangrijk om te blijven reflecteren en jezelf en een ander te spiegelen om het morele kompas scherp te houden. 

Wie wil je zijn? Wanneer ben je blij met jezelf?   

En jij bepaalt dat, wat fout is en wat fouter? Terwijl je niet betrokken bent, er nauwelijks iets vanaf weet, het jouw relatie niet is?
Je kunt zeggen wat jij ervan vindt, maar dat is het dan ook: jouw (ongevraagde, ook dat nog) mening. Daar moet een ander helemaal niets mee.

Ik had destijds minnaar met vriendin ook wel tegen kunnen komen op een festival maar we hadden afgesproken dat als dat ooit zou gebeuren we zouden doen alsof we elkaar dus niet kennen. Ook voor mijn man. Toch een ongemakkelijke situatie voor allebei denk ik. Al snap ik wel een beetje wat Kersje bedoeld. Het hele idee kan ook spannend en geil zijn al is het dan meer een fantasie. Ik kan daar wel in meegaan die gedachte gang.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.