Seksualiteit
Kersje
08-07-2021 om 13:13
Minnaar/Minnares deel 43
Al 42 delen lang schreven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen. De voorgaande 42 delen sterven helaas een vroege dood met het verdwijnen van het Viva forum. Met de komst van Viafora mag een topic als dit natuurlijk niet ontbreken!
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijg(st)er met pantser en harnas? Moeten de mannen/vrouwen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar/minnares hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Of je status nu een open relatie, huwelijk of single bestaan betreft, het hebben van een minnaarrelatie is meestal een lastig onderwerp om te bespreken met je omgeving, terwijl het (vaak) een rollercoaster aan gevoelens en emoties met zich meebrengt. Met dit topic hopen we een ‘veilige’ plek te creëeren voor deze emoties. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic! Dit geldt tevens voor ongevraagde/ongewenste psychologische adviezen.
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
blauwevrouw
16-09-2021 om 19:29
klinkt lekker miraval!
zal inderdaad wel waar zijn van dat fietsen 🤣
SportySpice
16-09-2021 om 19:51
Veel plezier, blauwevrouw!
Miraval, klinkt heerlijk. Goed op je handen zitten idd. Dat levert mss meer op.
Ik heb pas ook nog even een korte date gehad. Zou zomaar de laatste kunnen zijn. We wachten af...
blauwevrouw
18-09-2021 om 11:13
Een middag en avond met z’n tweeën gehad. Het was zo bijzonder! Anders dan ik ooit had kunnen bedenken, zo liefdevol en eigenlijk ook heel vertrouwd en nieuw tegelijk. De landing gaat oké. Heb fijne spierpijn, maar ik kan dus nog prima fietsen!
Miraval
18-09-2021 om 18:58
@blauwevrouw zie je wel! Dat verleer je niet! En spierpijn is helemaal niet erg! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! Succes met landen!
Yvaine
20-09-2021 om 21:10
@blauwevrouw, fijn dat je een fijne dag hebt gehad. Zijn jullie de hotelkamer eigenlijk nog uitgeweest?
blauwevrouw
20-09-2021 om 21:16
@Yvaine: ja, een keer om wat te eten en drinken in een restaurantje in de buurt.
Stom genoeg vond ik het uitchecken heel ongemakkelijk; stonden we daar ‘s avonds voor een zeer verbaasde receptioniste, dat we helaas echt weg moesten. Normaal maak ik dan een praatje, dat we een goed verblijf hadden en zo, nu wilde ik meteen weg!
Miraval
20-09-2021 om 21:35
blauwevrouw schreef op 20-09-2021 om 21:16:
@Yvaine: ja, een keer om wat te eten en drinken in een restaurantje in de buurt.
Stom genoeg vond ik het uitchecken heel ongemakkelijk; stonden we daar ‘s avonds voor een zeer verbaasde receptioniste, dat we helaas echt weg moesten. Normaal maak ik dan een praatje, dat we een goed verblijf hadden en zo, nu wilde ik meteen weg!
Haha ik check eigenlijk nooit uit... laat het kaartje gewoon achter op de kamer. En loop de deur uit alsof we de stad ofzo ingaan...
blauwevrouw
20-09-2021 om 21:36
Miraval schreef op 20-09-2021 om 21:35:
[..]
Haha ik check eigenlijk nooit uit... laat het kaartje gewoon achter op de kamer. En loop de deur uit alsof we de stad ofzo ingaan...
![]()
Dát was nou een nuttige tip geweest! #nexttime
blauwevrouw
21-09-2021 om 11:24
Oh, oh, oh.... ik kon het toch weer niet laten om me te mengen in het 'andere' vreemdgaan-topic. Het is heel apart om dan te lezen wat er over je geschreven wordt. Meestal de plank totaal misslaand, en zó overtuigd van hun gelijk. Ik vind het prettig om te merken dat ik het eerder interessant vind, dan dat het mij persoonlijk raakt.
Het 'grappigste' is dat degenen die er het hardst ingaan, degenen zijn die zeggen dat hun partner nooit is vreemdgegaan ipv degenen die er zelf ooit door geraakt zijn. Voor mij opnieuw een aanwijzing dat het hardste oordeel wordt geveld door mensen die geen idee hebben waar ze het over hebben. (en door mensen die minstens 20 jaar jonger zijn dan ik, en dus ook 20 jaar korter in een vaste relatie zitten dan mijn leeftijdgenoten)
Waarmee ik niet wil zeggen dat minnaar's vrouw mild over ons (en over mij) zal oordelen, mocht ze er toch ooit achter komen. Want er worden ook wel rake vragen gesteld (niet die over wat ik ervan zou vinden als hij meer scharrels heeft, dat interesseert me gewoon niet zo).
Al ben ik harder aan het denken gezet door een borrel met vriendinnen, laatst, waarbij bleek dat er toch wel veel bij zitten die zijn gescheiden nadat hun partner een ander bleek te hebben. Dat kwam wel binnen....
blauwevrouw
21-09-2021 om 11:27
SportySpice schreef op 21-09-2021 om 11:18:
Blauwevrouw, hoe is het nu met je? Al geland?
Ja, dat gaat eigenlijk prima. We appen wat heen en weer, lieve berichtjes vooral. Ik geniet van mijn verliefdheid, heerlijk om iemand zo door een roze bril te kunnen beleven.
Het kost me wel moeite me te concentreren op mijn dagelijkse dingen, maar dat komt niet alleen door hem.
Kersje
21-09-2021 om 11:29
Blauwevrouw: je hebt je date gehad! Hoe voel je je nu, paar dagen later?
En Miraval: jij ook zo out of the blue een leuke update hier, heerlijk om te lezen
Vanuit mijn kant eigenlijk weinig te melden, maar zodra er een update is lezen jullie het als eerste uiteraard ![]()
blauwevrouw
21-09-2021 om 11:32
@Kersje: ik geniet er nog lekker van na. Vind het heeeeeel fijn om appjes van hem te krijgen, maar heb niet meteen de behoefte om hem weer te zien. Die hongerigheid valt me reuze mee, daar was ik eigenlijk wel bang voor op voorhand.
Het was ook om andere redenen een enerverend weekend qua emoties, en ik ben er volgens mij goed doorheen gekomen.
blauwevrouw
21-09-2021 om 11:36
@miraval: inmiddels al weer iets te melden over je date? Lukt het om hem niet kapot te spammen?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.