Seksualiteit
Lask
27-06-2025 om 23:21
Met mijn vriend naar de parenclub
Ik ben al 2 jaar met mijn vriend en we zochten meer spanning in onze relatie. We zijn beiden midden 30. Vaak maakten we grapjes over de parenclub, een beetje teasen. Tot mijn vriend voorstelde om het eens echt te proberen. Ik vond dit goed, het leek mij wel spannend... Mijn vriend is licht bi, maar valt het meest op vrouwen.
Recent was ik dus met mijn vriend in een parenclub. Het was een rustige doordeweekse avond. Er waren veel single mannen en veel minder vrouwen. Ik kreeg als vrouw genoeg aandacht! Ik had permanent een sliert mannen achter mij aan en dit vond ik erg geil. Eigenlijk had ik ze voor het uitkiezen. In de bar kwam ik aan de praat met Wesley.. Hij was 24 en echt een stuk! Heel gespierd ook. We hebben ook nummers uitgewisseld. Wij hadden ons daarna afgezonderd en ik ben goed verwend door hem. Het was de beste sex sinds tijden. Ik heb gewoon weer vlinders in mijn buik! We willen volgende week opnieuw ontmoeten.
Nu wil mijn vriend ook.. partnerruil of vvm. Als er niets is wil hij misschien ook wel gepijpt worden door een man. Is er in de weekenden meer aanloop? Waar zijn de beste kansen zodat mijn vriend ook los kan gaan? Zal hij mij moeten ruilen om ook kans te maken? Ik wil niet dat mijn vriend van gedachten veranderd zodat ik niet meer met Wesley mag..
Lask
06-07-2025 om 23:18
Ondertussen is er veel gebeurd. Ik en mijn vriend hebben gepraat. We hebben afspraken gemaakt.
Hij mag prostituees bezoeken zoveel hij wil. Hij heeft nog een aantal fantasieën welke hij wil doen.
Ik mag alleen naar de parenclub en ook verder met Wesley.. dit weekend weer naar de club geweest en dit is goed bevallen.. Ik kreeg alle aandacht van 2 knappe mannen. Ze doen alles voor mij daar.. Een soort droom die uitkomt.
Wesley heb ik even op pauze gezet. Hij lijkt meer een studentenleven te hebben en ik weet niet of dit iets is voor mij buiten de club.
D_AND_H86
26-07-2025 om 20:43
Als jullie het er beide mee eens zijn dan is er niks mis zou ik zeggen.
Je schrijft een herkenbaar verhaal voor me. Mijn partner wilde eens sex hebben met een enorm geschapen man. Die kwam ze in de parenclub tegen….
Lask
28-10-2025 om 00:13
Ondertussen heb ik met volle teugen genoten van onze vrijheid.. Ik laat mij het liefst verwennen door jonge gespierde gasten. Ik heb ze voor het uitzoeken, vooral op tinder. Soms doe ik een trio met twee mannen, heerlijk is dat.. Het draait dan alleen om mij, zoveel aandacht.. Ze doen over het algemeen ook precies wat ik wil en dat is heel fijn.
Mijn vriend heeft een aantal keer een prostituee bezocht, ik vind dit prima. Volgens mij heeft hij soms ook dates met mannen, maar hij zegt hier niets over. Zo lang het maar veilig gaat vind ik het goed. We hebben ook 1 keer een partnerruil gedaan. Dat vond hij heel leuk.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.