Seksualiteit
Anokemv
05-02-2026 om 12:44
Man likt niet graag
Wij zijn 1,5j samen en gisteren dikke ruzie gehad omdat men vriend me niet wil likken als ik nat ben. Droog wel. Het voelt alsof hij vies is aan mij maar dat ontkent hij. Ik snap het echt niet. Ik ben echt proper. Douche me elke dag. Hij heeft me al eens gezegd dat hij in zen leven (is 37j) amper gelikt heeft omdat hij dat vies vond, behalve bij mij dan zei hij. Maar hij likt nooit als ik nat ben. Dan krijg ik het geboel dat hij ook aan mij vies is natuurlijk wat ik heel erg vind. Hij zegt me nu wel dat hij me het tegendeel gaat bewijzen... maar ja... zo hoeft het voor mij ook niet... ik zit er echt mee. Iemand die me dit kan uitleggen zodat ik het begrijp?
Nick90
12-02-2026 om 20:01
MRI schreef op 05-02-2026 om 22:21:
[..]
Nee dan sperma
Anders dan vaginal juices hoef je sperma niet te slikken hè? Maar poesjes blijven gewoon vocht produceren en dat krijg je gewoon binnen dus dan is het wel lekker als ze niet naar een viskraam ruikt/proeft, uiteraard moet een poes wel naar poes smaken en ruiken maar niet al te overdreven.
MRI
12-02-2026 om 20:27
Nick90 schreef op 12-02-2026 om 20:01:
[..]
Anders dan vaginal juices hoef je sperma niet te slikken hè? Maar poesjes blijven gewoon vocht produceren en dat krijg je gewoon binnen dus dan is het wel lekker als ze niet naar een viskraam ruikt/proeft, uiteraard moet een poes wel naar poes smaken en ruiken maar niet al te overdreven.
Waarom moet je vaginaal vocht slikken? Klinkt wat slobberig eigenlijk. Alsof je de likker zelf teveel speeksel toevoegt. En over vis gesproken.. heb je wel eens een slecht onderhouden penis geroken? En dan hoeft de eigenaar niet eens gek te doen als dagen niet douchen, gewoon na het plassen niet goed schoonmaken is genoeg hoor. Enfin, van beide kanten is hygiene gewenst dus