Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Jullie eerste keer

was het met iemand waarmee je een relatie had of was het een onenightstand?

ik heb zelf wel eens een relatie gehad van 5 jaar maar daarin nooit verder gegaan 

daarentegen heb ik wel meerdere keren seks proberen te hebben met iemand die ik niet lang kende en laatst heb ik echt na enkele minuten al met iemand seks gehad en voor het eerst ermee doorgegaan en niet afgehaakt 

Ik zit daar eigenlijk wel mee, eerlijk dit was echt goedkoop en dom vooral voor een eerste keer en liet het gwn gebeuren. Ik heb er wel spijt van al stond ik er wel op het moment achter doordat ik me vooral liet meeslepen door opwelling maar eigenlijk had ik mezelf beter moeten beheersen.. 

Ik voel me nu ook wat minder waard doordat ik dit liever had gedeeld met iemand waarmee je ook gevoelens voor hebt in een relatie dan zoiets 

ik ga het denk ik nooit meer doen tenzij ik met diegene getrouwd ben t liefst maar stel ik leer een man kennen , ik schaam me dan diep dat ik eigenlijk dit verleden met me mee draag ookal weet ik rationeel gezien dat t niet hoeft doordat hij dat vast ook niet zal zijn maagd maar het knaagt wel een beetje

ik vind nu bijv iemand leuk maar dan denk ik ach hij zal wel zo negatief over me denken doordat ik dus allerlei dingen doe wat niet echt sierlijk is zoals roken enz majah drm moet ik de hoop miss opgeven in met iemand eindigen 


Mijn eerste was een one night stand en ik heb daar nooit spijt van gehad. Vervelend dat jij er wel negatief op terug kijkt. Ligt dat gevoel vooral bij dat anderen negatief kunnen denken, of is het jouw eigen gevoel?


Mijn eerste keer was met mijn vriend. Ik had toen een half jaar een relatie  met  hem. Ik was 15. Inmiddels  zijn wij al 38 jaar samen.  Hij is dus ook mijn enige geweest  in al die jaren. 

lientje69 schreef op 03-03-2023 om 20:33:


Mijn eerste keer was met mijn vriend. Ik had toen een half jaar een relatie met hem. Ik was 15. Inmiddels zijn wij al 38 jaar samen. Hij is dus ook mijn enige geweest in al die jaren.

Grappig, hier bijna hetzelfde. Ook op mijn 15e en nu al 30 jaar samen. 

wat jouw verleden betreft; je mag ook in het nu leven en je toekomstige partners vragen je verleden achter je te laten

SpiritedMagpie74

SpiritedMagpie74

03-03-2023 om 22:26

Mijn eerste keer was in een echte relatie. Maar eigenlijk heb ik daar -- in zekere zin -- spijt van. Teveel gewicht gelegd bij de seks. En daardoor mooie kansen gemist, zeg maar.

Je bent niet dom, of goedkoop, als je eenmalige seks hebt gehad. Je hoeft aan je huidige catch niet uit te leggen waarom je gedaan hebt, zoals je hebt gedaan. Leef in het moment. Je kiest nu anders, dat is toch ook prima? 

Mijn eerste vraag is hoe oud ben je in godsnaam? Mijn tweede vraag zou zijn waarom je jezelf minder waard vind nadat je seks hebt gehad? Mijn derde vraag zou zijn, hoe kan je vijf jaar een relatie hebben gehad zonder seks, heeft dat met je leeftijd te maken?

Madamecannibale schreef op 03-03-2023 om 22:35:

Mijn eerste vraag is hoe oud ben je in godsnaam? Mijn tweede vraag zou zijn waarom je jezelf minder waard vind nadat je seks hebt gehad? Mijn derde vraag zou zijn, hoe kan je vijf jaar een relatie hebben gehad zonder seks, heeft dat met je leeftijd te maken?

Ik vind het klinken als de streng gelovige omgeving waarin ik ben opgegroeid.  Seks is iets waarvoor je je moet schamen en mag alleen na het huwelijk. 

ach ja, het is gebeurd. Je hebt er op gereflecteerd en bedacht dat je dit voor de toekomst niet meer wilt. Prima! (En als je anders had beslist wat mij betreft ook prima) Wat kun je nog meer doen dan dat?

LieverDanJeDenktx

LieverDanJeDenktx

04-03-2023 om 00:42 Topicstarter

Apiejapie schreef op 03-03-2023 om 21:12:

wat jouw verleden betreft; je mag ook in het nu leven en je toekomstige partners vragen je verleden achter je te laten

Ja maar wat als hij er naar vraagt? Wat moet ik dan zeggen, de waarheid of ontkennen. 

Ik heb er al zelf zo een spijt van dus heb geen zin dat iemand mij nog een erger gevoel daarover gaat geven.

Maar ik merk dat het niet alleen bij dit zo is, ook bij veel andere dingen waardoor ik denk oh shit nu hij dit over me weet neemt hij me vast niet meer serieus of denkt hij heel negatief over me.

Door zulke dingen kap ik heel vaak als snel contact af doordat ik dan niet zo over mezelf wil denken, maar nu wil ik eens dat ik er mezelf over heen zet

LieverDanJeDenktx

LieverDanJeDenktx

04-03-2023 om 01:16 Topicstarter

Saga schreef op 03-03-2023 om 23:57:

ach ja, het is gebeurd. Je hebt er op gereflecteerd en bedacht dat je dit voor de toekomst niet meer wilt. Prima! (En als je anders had beslist wat mij betreft ook prima) Wat kun je nog meer doen dan dat?

Ik vind het gewoon teleurstellend, jammer en vies dat ik zoiets na zo lang te hebben gewacht heb weggegeven aan een random persoon die er ook nog es vandoor is gerend letterlijk en figuurlijk. Kan er ook niks meer aan doen dan accepteren nu en doorgaan met mijn leven


ik zit er niet heel erg mee, alleen wel een klein beetje

Vanaf mijn 14de had ik regelmatig vriendjes waarmee ik ook seks had maar dat ging nooit tot echt gemeenschap. Ik was een beetje ouderwets en wilde dat bewaren voor 'de ware'. Toen ik 20 was kreeg ik verkering met mijn man en door hem ben ik ontmaagd en ben 30 jaar met hem samen geweest waarvan 25 jaar getrouwd. Hij is dus de enige waar ik ooit echte seks mee heb gehad. Ik heb daar geen spijt van. 

LieverDanJeDenktx schreef op 04-03-2023 om 01:16:

[..]

Ik vind het gewoon teleurstellend, jammer en vies dat ik zoiets na zo lang te hebben gewacht heb weggegeven aan een random persoon die er ook nog es vandoor is gerend letterlijk en figuurlijk. Kan er ook niks meer aan doen dan accepteren nu en doorgaan met mijn leven


ik zit er niet heel erg mee, alleen wel een klein beetje

Wat heb je nou ‘weggegeven’ dan? Ik zou denken dat je een ervaring rijker bent. En de vent beviel niet want hij rende weg. Er is niks mis met seks uitproberen. Wat is er vies? Heb je zorgen over (on)veilige seks? Ben je teveel meegegaan met de ander en wat die wilde?

Hoe oud ben je?
Condoom gebruikt?

Ik was zestien en het was met mijn vriendje. Ik was er eigenlijk nog niet aan toe, maar we hadden er weleens ruzie over dat hij graag wilde en ik nog niet. Ik ging twijfelen omdat ik wel masturbeerde. Dus toen we een keer alleen thuis waren is het er toch van gekomen. Alles onder de dekens, ik heb hem niet eens naakt gezien, en met onze sokken nog aan 😂 Ik herinner me niet of ik er veel van voelde, wel dat het van mij snel klaar mocht zijn. En toen het klaar was, kwam alles uit me lopen en dat vond ik echt zo'n vies gevoel. Kon ik ook nog gaan wassen. Gelukkig waren mijn ouders op vakantie.

Vlak daarna ging hij op vakantie en daarna ik en vrij snel na onze vakanties ging het uit. Daarna zeven jaar geen seks gehad, want kwam niemand tegen, maar toen ik het eindelijk weer deed was ik er wel aan toe.

Ik heb overigens nooit spijt gehad van die eerste keer. Ik zag het als een leermoment en wist daarna dat het er voorlopig niet meer van zou komen, ook niet met dat vriendje.

En vanaf midden twintig/begin dertig begon ik me echt seksueel te ontplooien. Ook wel seks gehad met onbekenden waar ik geen connectie mee voelde puur voor de lust. Daar vond ik niet veel aan en achteraf vond ik dat jammer, maar ook dat was simpelweg een leermoment. Seks om de seks doe ik dus gewoon niet meer. Ik wil een connectie met iemand. Die connectie kan in een relatie, maar kan ook iemand die me enkel en alleen die avond heel erg fijne kriebels bezorgd

Het is gebeurd. Til er niet te zwaar aan. Je ging mee in de flow van het moment. Laat het achter je.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.