Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Hoe vaak masturberen jullie, en hoe?

Hoi, 

Ik zag bij de doorgeefvraag dat iemand 4 maand geleden zijn laatste orgasme had gehad dmv masturbatie.  Daar stond ik wel ff van te kijken. Ik doe het steevast dinsdag- en donderdagochtend (als kids geen vakantie hebben) dan breng ik ze naar school en drink voor het brengen een paar glazen water omdat ik makkelijker kom op een ietwat vollere blaas. De satisfyer doet de rest.

Doe het om effe te ontspannen en druk van de ketel te halen.

Vroeg me nu af of dit vaak is en ben benieuwd hoe vaak anderen het doen eigenlijk.

N.b. ben getrouwd maar hebben geen sex meer, ivm impotentie. 


waarom alleen op die dagen?

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

16-07-2022 om 21:30

Als ik er zin in heb, geen vaste dagen hier.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

16-07-2022 om 21:47

Te weinig.
Libido volledig in elkaar gezakt door nieuwe medicatie en daarnaast een partner die weinig interesse heeft in seks.
Voor deze medicatie zeker drie keer seks of handwerk/week. 

Blomke82

Blomke82

16-07-2022 om 21:49 Topicstarter

Beerlover schreef op 16-07-2022 om 21:29:

waarom alleen op die dagen?

Dan ben ik vrij en ben ik alleen thuis.

Merk ook dat ik het echt nodig ben, nu kids vakantie hebben of als ze  sowieso thuis zijn moet ik om de 10 minuten naar beneden om ze uit elkaar te trekken..

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

16-07-2022 om 21:50

Vaste dagen? Nee hoor gewoon als ik zin heb en de gelegenheid er is. Ik hou echt niet zo bij hoe vaak, elke maand een paar keer ofzo. 
En hoe, dat gaat niemand behalve mijzelf iets aan 

Blomke82

Blomke82

16-07-2022 om 21:51 Topicstarter

Valdemar schreef op 16-07-2022 om 21:47:

Te weinig.
Libido volledig in elkaar gezakt door nieuwe medicatie en daarnaast een partner die weinig interesse heeft in seks.
Voor deze medicatie zeker drie keer seks of handwerk/week.

Maar dan passen jullie op dat gebied wel goed bij elkaar toch?

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

16-07-2022 om 21:54

Blomke82 schreef op 16-07-2022 om 21:49:

[..]

Dan ben ik vrij en ben ik alleen thuis.


Maar sla je dan ook wel eens een keer over omdat je toch geen zin hebt? 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

16-07-2022 om 21:56

Blomke82 schreef op 16-07-2022 om 21:51:

[..]

Maar dan passen jullie op dat gebied wel goed bij elkaar toch?

Als je het zo bekijkt wel, maar ondertussen missen we het beide want toen we seks hadden was het genieten (zij meerdere malen klaarkomen, etc.). Alleen moet het initiatief daartoe louter van mij komen. 

Blomke82

Blomke82

16-07-2022 om 22:02 Topicstarter

Meestal is de zin er wel, als ik geen zin heb sla ik over, maar ben verder amper in de gelegenheid. Vind het niet prettig als er gezinsleden in huis zijn.

Alleen als mijn vriendin niet voorhanden is. Het blijft toch een (pun intended) slap aftreksel.

To, begrijp ik goed dat je 40 bent en buiten masturbatie seksloos leeft? Dat lijkt mij toch wel heel erg jong om je seksleven aan de wilgen te hangen. Daar zou ik gillend gek van worden. 

Nou momenteel is het hier ook al een dikke maand geleden dat ik seks had met vriend… Lijkt we of zijn libido ondanks dat ie gestopt is met de paroxetine nog steeds zo goed als afwezig is… Vind ik best lastig. Word er ook wat onzeker van merk ik. 
Ik denk dat ik nu zo’n twee keer per week masturbeer, ook met de satisfyer trouwens. Moet wel oppassen dat ie niet te hoog staat anders is het feestje zo voorbij 😅. 

soms maand niet, soms 5 x per week. Met de womanizer. Snel en toch vlug. In 5 minuten een keer of 8 orgasme. 

Blomke82

Blomke82

17-07-2022 om 07:15 Topicstarter

DS1971 schreef op 16-07-2022 om 23:18:

Alleen als mijn vriendin niet voorhanden is. Het blijft toch een (pun intended) slap aftreksel.

To, begrijp ik goed dat je 40 bent en buiten masturbatie seksloos leeft? Dat lijkt mij toch wel heel erg jong om je seksleven aan de wilgen te hangen. Daar zou ik gillend gek van worden.

Niet geheel, daar hebben we afspraken over gemaakt. Vooral toen ik nog huismoeder was had ik weleens mannenbezoek als kids op school waren. Sinds ik weer werk heb ik daar minder behoefte aan. Nu nog soms als vervanging van de satisfyer.  

Blomke82

Blomke82

17-07-2022 om 07:22 Topicstarter

Westerwolde schreef op 17-07-2022 om 00:06:

soms maand niet, soms 5 x per week. Met de womanizer. Snel en toch vlug. In 5 minuten een keer of 8 orgasme.

Ja soms gaat het te snel, kan geen man tegen op haha. 

Blomke82

Blomke82

17-07-2022 om 07:25 Topicstarter

SuzyQFive schreef op 16-07-2022 om 23:57:

Nou momenteel is het hier ook al een dikke maand geleden dat ik seks had met vriend… Lijkt we of zijn libido ondanks dat ie gestopt is met de paroxetine nog steeds zo goed als afwezig is… Vind ik best lastig. Word er ook wat onzeker van merk ik.
Ik denk dat ik nu zo’n twee keer per week masturbeer, ook met de satisfyer trouwens. Moet wel oppassen dat ie niet te hoog staat anders is het feestje zo voorbij 😅.

Ja wat een uitvinding is dat ding, hé. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.