Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Even voorstellen (gesloten)

Hoi,

Gisteren heb ik hier een inlog aangemaakt en het leek me wel netjes om me even voor te stellen.
Weesliefff is mannelijk, 53 jaar en jarenlang zeer actief geweest op She  spot (onder een andere nickname). Voor wie She nooit bezocht heeft: een forum voor vrouwen met vragen of uitroepen (van het dak schreeuwen) over seksualiteit, waar mannen wel mochten posten mits terughoudend.
She is min of meer ter ziele gegaan door de desinteresse van de site-eigenaar, beetje zoals Viva maar dan zonder aankondiging. Met pijn in mijn hart, want ik  heb daar veel leuke interessante mensen leren kennen, zowel virtueel als in het echt. En ja, ook wel met een klik op het seksuele vlak. 
Hoewel ik soms dus opensta voor “speelse interactie”, is hengelen niet mijn ding. 
Op dit forum hoop ik een soortgelijke groep leuke mensen te ontmoeten die met wederzijds respect(!) open en oprecht over seksualiteit kunnen praten. Waar ik wat van kan leren over de seksualiteit van vrouwen (en mannen), over hun verschillen, hun overeenkomsten en dat wat hen verbindt. Dat wat hun verbaast, hun interesseert, hun verdrietig, boos, blij of opgewonden maakt. 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

aangenaam en welkom op het forum! Heel netjes dat je je voorstelt!
Hengelen mag hier ook niet 😬 even huisregels voor jezelf doornemen (tip).
She ken ik persoonlijk niet maar kan me voorstellen dat je het jammer vind dat het ineens weg is omdat je daar natuurlijk veel contacten hebt gelegd en veel lieve mensen heb leren kennen.

Hoop dat je hier een beetje je draai vindt en lekker mee komt kletsen t zal miss even wennen zijn voor je maar dat komt vast goed. 👍

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

08-09-2021 om 14:50

Infobericht: welkom op Viafora Weesliefff!
Uiteraard mag en kan een ieder hier meeschrijven, maar ik ben benieuwd naar wat je met dit topic wilt? Praten over seksualiteit in het algemeen of met als resultaat contacten op te doen zoals op je eerder benoemde site? Mocht dit laatste het geval zijn, dan wil ik je alvast verwijzen naar onze huisregels. Dit forum is nl niet bedoeld als verkapte datingsite. Ik ga even kijken hoe dit topic zich gaat ontwikkelen, maar bij overschrijding van de huisregels zal ik dit topic meteen sluiten en bijbehorende maatregelen moeten treffen.

U2fan schreef op 08-09-2021 om 14:50:


Infobericht: verwijderd ivm offtopic


Infobericht: verwijderd ivm offtopic

Welkom

Ik ben zelf nooit actief geweest op She Spot, dus ik weet niet of mensen daar ook zaten om actief nieuwe mensen te leren kennen. Dat is hier in elk geval niet het geval. Het beste, en leukste, wat je hier dan ook kunt doen als je nieuw bent is gewoon lekker meeschrijven in de topics die er zijn. Of open er zelf één als je een onderwerp mist

Weesliefff

Weesliefff

08-09-2021 om 16:07 Topicstarter

Als een hengelaar wilde ik juist niet overkomen, en heb het daarom ook benoemd. Ik heb mij misschien niet helder geformuleerd. Mijn excuses. 
Een slechte eerste indruk. Jammer.

Ik heb iig de mod gevraagd het topic te sluiten.

Weesliefff schreef op 08-09-2021 om 16:07:

Als een hengelaar wilde ik juist niet overkomen, en heb het daarom ook benoemd. Ik heb mij misschien niet helder geformuleerd. Mijn excuses.
Een slechte eerste indruk. Jammer.

Ach dit soort topics zakken vanzelf weg en dan is iedereen dat weer vergeten

Als dat zo is dan zou ik even je op aanpassen.

Weesliefff

Weesliefff

08-09-2021 om 16:11 Topicstarter

Ik kan de OP niet meer aanpassen. Er is geen wijzigteken.

Weesliefff schreef op 08-09-2021 om 16:11:

Ik kan de OP niet meer aanpassen. Er is geen wijzigteken.

Dat kan alleen het eerste half uur. Maar via hst uitroepteken kun je wijzigingen doorgeven en dan doen de mods het voor je

Weesliefff schreef op 08-09-2021 om 16:11:

Ik kan de OP niet meer aanpassen. Er is geen wijzigteken.

Even aan de Mods vragen. 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

08-09-2021 om 16:24

Infobericht: op verzoek van TO sluit ik dit topic.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.