Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Erotische chatsites

Hoi, 

Soms vind ik het leuk om even lekker te chatten met een erotische kwinkslag, gewoon omdat het kan. Dit deed ik voorheen op chattijd.nl maar daar was het niet leuk meer met vooral veel fake en opdringerige mannen. Daarom ben ik toen over gestapt op chatgirl.nl,  maar daar merk ik nu een beetje het zelfde.

Wie komt er ook wel eens op deze sites en wie heeft er tips voor andere leuke (gratis) chatsites in dit genre?


Alleen gratis voor vrouwen,zeker?

Helaas geen tips, als ik behoefte heb aan een geile chat contact ik 1 van mijn contacten. Ik kan nu eenmaal niet geil chatten met een persoon waarvan ik geen idee heb wie het werkelijk is. Anders gezegd, ik moet dus weten met wie ik werkelijk chat en hoe deze er uitziet, voelt, ruikt etc 😜

Beerlover schreef op 11-06-2022 om 16:48:

Alleen gratis voor vrouwen,zeker?

Daar kunnen vrouwen toch niks aan doen? Gevalletje vraag/aanbod…..

Ik denk dat je met een goede prijs ook een beter type klant aantrekt.

Kik is een prima app voor smerige praat.
Zoeken op #woonplaats en je kan vooruit.

Hoorde er veel over op Tinder en heb t zelf een week geprobeerd, uiteindelijk niks voor mij maar dat is juist wat jij zoekt. Succes

Viva-amber schreef op 11-06-2022 om 18:39:

Ik denk dat je met een goede prijs ook een beter type klant aantrekt.

Zoals? Het is niet voor niks natuurlijk dat een site zoals Secondlove gratis is voor vrouwen en mannen dik moeten betalen. En dan nog zitten er veel nepprofielen tussen van ‘denkbeeldige’ vrouwen. 

Blomke82

Blomke82

11-06-2022 om 20:17 Topicstarter

Ja veel is fake, maar vind die chatlijsten wel handig. Kun je mooi wat kiezen. Wil trouwens beslist niet iemand uit het dorp

Blomke82 schreef op 11-06-2022 om 20:17:

Ja veel is fake, maar vind die chatlijsten wel handig. Kun je mooi wat kiezen. Wil trouwens beslist niet iemand uit het dorp

Dat is online nooit uitgesloten natuurlijk, iedereen kan zich voordoen als een ander. 

Blomke82

Blomke82

11-06-2022 om 20:32 Topicstarter

klopt ook weer. En er zitten altijd zogenaamd enorm geschapen mannen op. Ik laat ze hun ding altijd effe voor de cam hangen. Willen ze dat niet, kleine piemel, Next!

Maar heb ook wel echt lekkere exemplaren gedate via die sites.

Blomke82 schreef op 11-06-2022 om 20:32:

klopt ook weer. En er zitten altijd zogenaamd enorm geschapen mannen op. Ik laat ze hun ding altijd effe voor de cam hangen. Willen ze dat niet, kleine piemel, Next!

Maar heb ook wel echt lekkere exemplaren gedate via die sites.

Als het alleen maar om hun piemel draait is het toch niet zo moeilijk (lijkt mij)? 

Blomke82 schreef op 11-06-2022 om 20:32:

klopt ook weer. En er zitten altijd zogenaamd enorm geschapen mannen op. Ik laat ze hun ding altijd effe voor de cam hangen. Willen ze dat niet, kleine piemel, Next!

Maar heb ook wel echt lekkere exemplaren gedate via die sites.

En jij weet niet hoe je thuis bezig moet zijn met seksuele opvoeding?

Blomke82

Blomke82

11-06-2022 om 21:13 Topicstarter

Saga schreef op 11-06-2022 om 21:06:

[..]

En jij weet niet hoe je thuis bezig moet zijn met seksuele opvoeding?

Vind dit totaal wat anders, kids staan hier uiteraard totaal buiten en vind het behoorlijk ongemakkelijk er over te praten. Doen is een ander verhaal.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

12-06-2022 om 09:21

Blomke82 schreef op 11-06-2022 om 20:32:

klopt ook weer. En er zitten altijd zogenaamd enorm geschapen mannen op. Ik laat ze hun ding altijd effe voor de cam hangen. Willen ze dat niet, kleine piemel, Next!

Maar heb ook wel echt lekkere exemplaren gedate via die sites.

Wat voegt die grote piemel extra toe dan? 

Blomke82

Blomke82

12-06-2022 om 09:37 Topicstarter

Hou nu eenmaal enorm van het gevulde gevoel. Vind dat op 1 of andere manier gewoon heel fijn. Dan gaat bij seks om seks daar absoluut de voorkeur naar uit.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

12-06-2022 om 09:44

Blomke82 schreef op 12-06-2022 om 09:37:

Hou nu eenmaal enorm van het gevulde gevoel. Vind dat op 1 of andere manier gewoon heel fijn. Dan gaat bij seks om seks daar absoluut de voorkeur naar uit.

Maar bij alleen chatten voel je daar toch niks van?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.