Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Doorgeefvraag Seks, deel 94.2

Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].

Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Dirty talk 100% yay. Heerlijk om te horen, vooral als het gefluisterd wordt, of zelf te zeggen. Hoewel dat laatste voor mij pittig riskant is. Ik probeer haar met dirty talk extra op te geilen, maar kom zelf dan vaak bijna te snel klaar.

Alcohol en seks: ja, heerlijk het haalt net de laatste seksuele geremdheid weg, of nee, alcohol is een demper. Of anders?

febag

febag

28-12-2022 om 09:17 Topicstarter

Het is lang geleden dat ik seks heb gehad met alcohol op of met iemand die alcohol op had. Het kan ontremmend werken, maar te veel alcohol werkt averechts.

Wissel jij vaak van standje tijdens seks?

Ja, ik hou van variatie. Standje wisselen is mijn tactiek om een orgasme uit te stellen. Die van haar, maar vooral die van mij.
Sowieso ben ik speels dominant in bed. Ik mag graag bepalen wat er gebeurt om vervolgens te genieten van haar genot. Heerlijk. En ik vind het leuk om soms een nieuwe variant te proberen.

Heb je een standje in je "repertoire" die je echt altijd doet?

Nee, graag ook wat afwisseling

Geluid maken tijdens de seks, liever niet, ja maar alleen zachtjes kreunen, of je helemaal laten gaan?

Ben van het hele zachtjes kreunen, heb dat mezelf aangeleerd toen ik nog thuis woonde en dat is altijd zo gebleven.

Ben je wel eens betrapt en waar was dat?

Meermaals betrapt. Op toiletten op school, in een maisveld, op de bank bij vrienden, in de bosjes, op t strand.

wat was de meest bijzondere plek waar je seks hebt gehad?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

29-12-2022 om 02:49

In aansluiting bij de vorige vraag zou ik zeggen Gran Canaria. We logeerden in een poolhouse, waren lekker bezig met cowgirl toen de gastvrouw plots binnen stond met extra dekens mochten we het koud krijgen. Was een leuk gesprek terwijl mijn partner op me zat. 

Heb je weleens seksuele gedachten die eigenlijk illegaal zijn in de praktijk, zo ja, welke?

Nee, niet dat ik weet. Tenzij ‘gedwongen’ groepsseks daar onder geschaard wordt. Gedwongen tussen haakjes, want ik wil het dus in die fantasie wel ofzo.

wat is het hoogst aantal personen waar je gelijktijdig seks mee had?

4, met mijzelf meegerekend. Of als je bedoelt tegelijkertijd in één ruimte maar niet met elkaar dan meer, maar geen idee hoeveel.

Droom je wel eens over seks, en zo ja wat droom je dan? Komt dat overeen met je seksleven of wensen of is het totaal anders?

Ja, ik droom vaak over seks. Klinkt misschien gek: niet graag, want een enkele keer kom ik werkelijk klaar en ontwaken tussen plakkende lakens is niet zo prettig. En het moment van besef dat je goddelijke droom niet werkelijk is komt altijd hard aan.
De droom gaat vaak over seks met mensen waar ik een klik mee heb. Heel afwijkend van mijn echte seksleven is het niet.

Wel eens champagne over het lichaam van je sekspartner gegoten?

Nee, wel de man gepijpt met een slok bubbels in m'n mond. Aanrader! 

Kies jij bewust (achtergrond)muziek uit voor tijdens het seksen en zo ja, wat voor muziek? 

febag

febag

01-01-2023 om 12:13 Topicstarter

Nee, nooit eigenlijk. Ik kan wel nummers bedenken maar een nummer is te kort voor een nummertje.

Hoe vaak kwam jij klaar tot nu toe in 2023?

Nog 0x helaas

Heb je goede voornemens op seksueel gebied voor 2023?

febag

febag

01-01-2023 om 12:46 Topicstarter

Nee, maar ook niet op niet seksueel. Nog nooit aan goede voornemens gedaan eigenlijk.

Wanneer voor het laatst heeft iemand jou naakt gezien en leidde dat toen tot seksuele handelingen?

Vanmorgen en jazeker

Wat verwacht je dit jaar van je seksleven ten opzichte van het afgelopen jaar, nieuwe dingen of alles hetzelfde, en meer of minder seks?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.