Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Doorgeefvraag Seks, deel 94.2

Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].

Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Nee, wel op een (lege) grafkist.

Wat is de vreemdste plek waar jij seks hebt gehad?

Hunebed

Wat/waar is je meest spontane seks geweest?

febag

febag

24-12-2022 om 16:41 Topicstarter

Ik vind 'meest spontane seks' een onwerkbare categorie voor een prijsuitreiking.

Wat is de laatste aanwijzing/instructie die jij hebt ontvangen van een sekspartner?

Dat hij vond dat ik lekkerder was gaan pijpen door veel en veel meer spuug te gebruiken (waardoor ik een kleddernatte mond heb haha). Dus of ik deze nieuwe ontdekking ajb wilde blijven doen.

Waar ben jij -denk je zelf- nog minder goed of bedreven in (en zou je evt. nog beter in willen worden) qua seks?

Aftrekken. Niet mijn ding en ik ben er ook niet heel goed in denk ik. 

Wat zou jij 't meest missen, orale seks of penetratie? 

Moeilijke vraag… voor mijn minnaar was mijn antwoord volmondig penetratie geweest, omdat ik niks om oraal gaf (om te ontvangen). Maar met hem, allebei wil ik het niet missen. Maar als ik dan echt kiezen moet dan zou ik met hem oraal (ontvangen) het meest missen, juist omdat hij me zo verrast heeft me dat zo lekker te laten vinden♥️

Kerstseks staat dat op de menukaart deze kerstmis?

Telt een stiekem vingervlugge masturbatie ronde  ook?  Dan dus wel. Gezin was tafel voor kerstontbijt aan het dekken terwijl ik nog effe bleef liggen en zin kreeg en mezelf ff heel snel trakteerde.

Masturbeer jij weleens met gezinsleden thuis?

Ja hoor, meestal als ze slapen, maar ook wel soms snel als ze beneden zijn en ik boven of ik ga douchen/in bad.

masturbeer jij anders als er gezinsleden/huisgenoten thuis zijn?

Ja, dan is het effe heel vlug. Meestal ff als rest beneden is en ik nog ff blijf liggen. Vaak heb ik dan ook een volle blaas en daar kan ik heel snel op komen.

Als ik alleen ben kan ik er echt de tijd voor nemen. Als ik de kids naar school heb gebracht en man moet werken zijn er momenten dat ik de hele ochtend lekker met mezelf bezig ben.

Wat heb je liever, kort en heftig of lang en intens?

Allebei maar nu op dit moment kort en heftig, keihard en snel met een overdonderend orgasme. Helaas gaat hem dat vandaag niet worden.

wil je nu liever oraal bevredigd worden of gepenetreerd?

Nu liever oraal. M'n man doet daar niet aan, alleen penetratie en handwerk. Oraal is alweer even geleden dus heeeel graag! 

Heb je weleens erotische foto's van jezelf laten maken? 

Nog niet maar het staat wel in de planning.

Vind je het opwindend om erotische foto’s te sturen of te ontvangen?

Ja op zich wel, mits het lekker flink gereedschap is wat ik ontvang. En als ik wat stuur en ik een joekel van een stijve piemel terug krijg geeft dat stiekem wel een egoboost.

Wat is je favoriete lichaamsdeel wat je op erotische foto's verstuurd? En wat ontvang je zelf het liefst?

Van mijzelf mijn billen in mooie geile slip. 
Ik ontvang het liefst een foto van zijn stijve penis of zijn tong tussen zijn lippen.

Welk lichaamsdeel, dat niet als standaard erotisch gezien wordt, vind jij opwindend aan je (seks)partner? 

Een strakke buik, met lichte sixpack.

Waar ben je eens op afgeknapt bij iemand die jij eerst woest aantrekkelijk vond?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.