Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Doorgeefvraag Seks, deel 94.2

Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].

Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Ondanks dat ze er raar uit zien kan ik behoorlijk opgewonden worden van een joekel van een piemel. Vind dat gevulde gevoel wel een extra dimensie. 

Ben je wel eens aangenaam of juist onaangenaam verrast op fysieke kenmerken van je sekspartner? En wat was dat dan?

Het viel me vorig weekend ineens op dat hij wel een héle lekkere kont heeft in zijn joggingbroek of zoals hij zelf zegt: "zijn gympakje".  En toen we een sexy shirt voor hem gingen kopen bij een winkeltje in de stad en hij de paskamer uitkwam kon ik alleen maar uitroepen "jeetje, wat ben je toch een lekkere vent!".  Ik vroeg bevestiging aan de verkoopster maar die stond een beetje meewarig te knikken!  Die ziet schijnbaar niet wat ik zie! 

Wat was jouw laatste aanschaf in een fysieke sekswinkel?

Dat is al heeeeeeel lang geleden... Ik gok dat het kousen waren. De keer daarvoor kocht wat leuke accessoires, kaarsen, leren handboeien en een pinwheel 

Heb jij nog iets op je verlanglijstje staan om bij een sekswinkel te kopen en zo ja, wat? 

Rooss4 schreef op 06-11-2022 om 18:17:

Het viel me vorig weekend ineens op dat hij wel een héle lekkere kont heeft in zijn joggingbroek of zoals hij zelf zegt: "zijn gympakje". En toen we een sexy shirt voor hem gingen kopen bij een winkeltje in de stad en hij de paskamer uitkwam kon ik alleen maar uitroepen "jeetje, wat ben je toch een lekkere vent!". Ik vroeg bevestiging aan de verkoopster maar die stond een beetje meewarig te knikken! Die ziet schijnbaar niet wat ik zie!

Wat was jouw laatste aanschaf in een fysieke sekswinkel?

Een satisfyer bij de kr**dv*t,  maar dat is natuurlijk niet echt een sekswinkel..... wel een verdomd lekker speeltje hoor!

Wat is je favoriete attribuut tijdens masturberen?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-11-2022 om 11:33

Mijn gsm of een boek, ik wil erotische teksten tijdens het masturberen. 

Ben je al gehengeld op een forum? En zou je erop ingaan? 

Absoluut gehengeld maar absoluut niet door mijn type. 

Zou jij seks kunnen hebben met iemand die niet jouw type is?

Nee, heb zeker wel voorkeuren. Dat ik een open relatie heb wil natuurlijk niet zeggen dat ik met Jan en alleman het bed in duik. (Is het meteen duidelijk voor de vissers hier, haha)

Kom ik uit bij de vraag, hoe ziet jou perfecte sekspartner er uit? En waarom?

Lang, mannelijk, geen bierbuik, bij voorkeur lichaamsbeharing en lang haar en/of een baard is een hele grote pré  Waarom? Pure lust denk ik, haha. Me Tarzan You Jane, veroverd willen worden, overmeesterd... Dat.

Mijn vraag van een paar vragen terug staat nog, heb jij nog iets op je verlanglijstje staan om bij een sekswinkel te kopen en zo ja, wat? 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

07-11-2022 om 20:10

Mocht ik vrijgezel zijn: een realdoll. Maar ik kijk met grote verwachtingen naar de nieuwe generatie speeltjes waarbij men vr integreert. 

Kun jij je voorstellen ooit seks te hebben met een robot? En zo ja, zou je dan de voorkeur hebben voor een menselijke partner of voor een robot? 

Valdemar schreef op 07-11-2022 om 20:10:

Mocht ik vrijgezel zijn: een realdoll. Maar ik kijk met grote verwachtingen naar de nieuwe generatie speeltjes waarbij men vr integreert.

Kun jij je voorstellen ooit seks te hebben met een robot? En zo ja, zou je dan de voorkeur hebben voor een menselijke partner of voor een robot?

Nee lijkt me echt niet fijn! Ik wil graag seks hebben met mensen die ook seks met mij willen hebben en voor een robot gaat dat niet op.

Is seks met een robot terwijl je in een monogame relatie zit vreemdgaan?

Hm, dat vind ik nog best een lastige.  Ik kan me zo voorstellen dat robots zo te maken zijn dat ze bijna niet meer van echt onderscheidbaar zijn. Ik zou het denk ik inderdaad een beetje als overspel ervaren als mijn lief zich doordeweeks zou vermaken met MrsRobotPerfect. Ik zou het in elk geval niét leuk vinden!

Nou vooruit, een trio met MrsRobotPerfect, zou je dat zien zitten? 

Nee, dat zou dan als een groepsverkrachting voelen. Zou MrsRobotPerfect de mens tot bijna benaderen, dan nog heeft ze geen eigen wil. Ze is immers gemaakt om te plezieren.
En bovendien in de werkelijke seks is het aftasten van wat de ander opwindend of lekker vindt toch het aller-allerleukste? Bij een robot zou ik het gevoel krijgen dat ik een wat-is-lekker-algoritme aan het ontleden ben.

Ik heb ontdekt dat ik perfecte lijven niet meer nastreef en de schoonheid van imperfecties (“perfect imperfections”} ben gaan waarderen.
Zou uiterlijke perfectie uiteindelijk niet de ultieme saaiheid zijn?
(Zoals in de robot?)

Nee, dat denk ik niet. Een lijf is gewoon een lijf, ook als dat lijf aan perfectie grenst. Als perfectie saai is, dan is steeds hetzelfde imperfecte lijf toch ook saai?
(mij lijkt een trio met MrsRobotPerfect of MrRobotPerfect trouwens wél leuk) 

Heb je nu al een flauw idee wanneer je weer seks gaat hebben? 

Binnen nu en 2 uur. 

Wanneer was jouw laatse orgasme en hoe werd dat veroorzaakt?

Nee, kan wel even duren vrees ik. Het projectje, mijn leuke date in de maak, is plotseling stilgevallen. Mijn enige hoop nog is dat ze tijdelijk is vastgezet wegens exhibitionisme.

Seks of sex?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.