Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Doorgeefvraag Seks, deel 94.2

Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].

Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Gisteren

Wat vind jij van rimmen?

Heerlijk om te doen, goddelijk lekker om te ontvangen.
Eerlijk gezegd ben ik altijd wel een beetje in tweestrijd tussen lust en hygiëne.
Maar ohhh het is zo lekker.
Ik doe het daarom niet vaak en alleen gelijk na het douchen (of bad).

Zijn er handelingen tijdens de seks die je eerder wel deed en nu toch maar niet meer? En waarom?

ja standje 69, maar vind het nu teveel gedoe. Kan niet meer genieten van het ontvangen terwijl ik in een ongemakkelijke houding moet geven.

Wat vinden jullie van 69? Én wat was hiermee een genante situatie?

BrightEchidna89

BrightEchidna89

31-10-2022 om 22:58

Overgewaardeerd. Meest genante situatie hierbij was niet echt voor mij maar voor mijn bedgenote toen, waarbij ik bij het innemen van de positie met mijn neus in haar aars zat. 

Een persoon die twintig jaar jonger is, maakt avances. Wat doe je? 

Me vertwijfeld afvragen of diegene wel bij z'n volle verstand is zo ja, ervan genieten! Hij/zij is dan tenslotte ruim meerderjarig 

Wat is het laatste standje dat je deed? 

AuthorizedPony13

AuthorizedPony13

31-10-2022 om 23:51

Ik bovenop

Maak je geluid als je klaarkomt en hoe klinkt dat.

ik ben meer een puffer/zachte kreuner. Heb ik mezelf aangeleerd toen ik nog thuis woonde en dat is altijd zo gebleven. 

Heb je weleens een lang gekoesterde fantasie waarheid laten worden? En hoe was dat?

Een triootje stond lang op mijn lijstje. Een onvergetelijke ervaring, vooral de eerste keer koester ik nog steeds.

Vind je dat er altijd iets te wensen moet blijven, bang dat het saai wordt als je alles al een keer gedaan hebt?

Er moet zeker iets te wensen blijven, en niet alle fantasieën hoeven wat mij betreft uitgevoerd te worden. 

Heb jij weleens saaie seks? En zo ja, wat maakt de seks saai?

Jarenlang eigenlijk, man was altijd na 10 minuten  missionaris klaar en ging slapen, ivm met zijn impotentie 0,0 seks meer met hem. Ik wist niet beter. Toen ik uit verveling een keer vreemd ging, ging er echt een wereld voor me open. 

De rest is geschiedenis en m'n man accepteert het en gunt het me, de topper!

Wat is je meest spetterende potje seks geweest?

Toch wel de eerste keer onder invloed van xtc denk ik. Wauw.

Hoe experimenteel ben jij? 

weinig bewust,  maar soms komt je in een positie waarvan je wel denkt van "wauw!!!" 

Heb je een fantasie die absoluut op je to-do list staat en welke is dat dan?

Blomke82 schreef op 04-11-2022 om 19:45:

weinig bewust, maar soms komt je in een positie waarvan je wel denkt van "wauw!!!"

Heb je een fantasie die absoluut op je to-do list staat en welke is dat dan?

Een trio met twee mannen die ik niet ken. Weet niet of ik het durf, want voelt ergens ook wat intimiderend.

Sex on drugs, is dat je ding? Zo ja; welke? 

BrightEchidna89

BrightEchidna89

05-11-2022 om 10:16

(Hou je inbox nu maar in de gaten.)

Neen, best geen drugs omdat ik nog verslavingsgevoelig ben. Wel ooit seks-sessie gehad in combinatie met cocaïne. Enorm fijne ervaring, veel te leuk dus nooit meer gedaan.

Zou jij in de kroeg op een totaal onbekende durven afstappen met als openingszin de vraag of hij/zij zin heeft om te neuken? 

Ja, ik zou dat durven maar ik vind het ongelooflijk onbeschoft dus zulke dingen doe ik beslist niet en hoeft een ander bij mij ook niet te proberen. 

Wat vind je het meest sexy aan hem/haar? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.