Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Doorgeefvraag Seks, deel 94.2

Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].

Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Nee. 

Waarom heerst er zo'n groot taboe op mm seks en vindt iedereen vv seks geil?

Geen idee. Ik vind het persoonlijk tijdens het swingen wel opwindend als er ook af en toe wat vv én mm contact is.

Tot hoe ver mag van jou het man-man contact gaan bij jezelf of (eventuele) partner

Zonder enige twijfel. 

Edit: Oh chips, nog een blz.  Ik heb geen grenzen vwb manman seks. 

Word jij wel eens overvallen door spontane geilheid zonder dat daar ook maar één aanleidinkje voor is? 

Jazeker, plenty vaak.
Mezelf vaak afgevraagd of ik eerst geil ben en er daarna gedachten bij krijg, of dat het toch andersom is. Ik kom er niet uit, dus ik laat het maar gebeuren. Hoe dan ook lekker immers.

Kun je genieten van je spontane geilheid of moet er iets mee gedaan worden?

Allebei niet echt, het is en dat is het.  Als de gelegenheid er is kan er iets mee gedaan worden en echt genieten...neuh, dat voelt toch anders.

Wanneer maakte je hem/haar voor het laatst wakker voor een potje vrijerij? 

Paar maanden geleden.
Word je zelf graag wakker gemaakt voor een potje seks?

Ben altijd al wakker als minnaar op bezoek komt, hij krijgt nl geen sleutel, haha.

Kun je met een ander dan je partner seks zonder liefde hebben in je echtelijke bed?

Als het heimelijk zou gaan, nee. Ik wilde zeggen dan gaat mijn erectie steigeren, maar dat is een onjuiste metafoor natuurlijk.
Als mijn partner mee zou doen, wat ik niet zie gebeuren, dan absoluut ja.

Trio. Met partner of liever aanschuiven bij een stel?

In mijn geval aanschuiven bij een stel, man heeft de seks achter zich gelaten.

Betrek je wel eens allerdaagse voorwerpen bij de seks die eigenlijk niets met seks te maken hebben?  

Ja. 

Houd je van rollenspellen en zo ja, wat is je lievelings?

Best wel, maar doe het te weinig. Mijn favo is dat ik boos ben op mijn medewerkster omdat ze iets fout gedaan heeft. Compleet verknalt, totale fuck-up. Ik roep haar bij me en wil haar laten overwerken om het te herstellen. Dat wil ze niet, waardoor ik haar over mijn knie moet leggen. Terwijl ik haar polsen stevig vast heb, trek ik haar rokje omhoog en haar slipje omlaag voor een kleine spanking...lang verhaal kort...we eindigen op mijn bureau waar ik haar een heerlijke beurt geef.
De laatste keer, jaren geleden alweer, heb ik dit met minnares dunnetjes gespeeld op mijn kantoor 's avonds. De volgende ochtend ben ik extra vroeg naar het werk gereden om te checken of we alle sporen wel opgeruimd hadden.

Lukken je rollenspellen altijd? Of verzanden ze al snel omdat je de rol niet vast kunt houden? Of door slappe lach?

Ik ben niet van de rollenspelen, ik gok dat het bij mij acuut verzandt in de slappe lach. 

Waarmee heb of ben jij voor 't laatst geslagen tijdens de seks? Of ben je niet van het slaan, kan ook natuurlijk! 

Zijn vlakke hand op mijn heup, steeds op dezelfde plek. Auw.

Hoeveel kontruimte heb jij om op gemept te worden?

Misslaan is onmogelijk bij mij 😜Hou er wel van, maar hoeft ook niet bont en blauw te worden.

Indien je alledaagse voorwerpen betrekt bij seks, welke zijn dat dan? (Vraag dit voor inspiratie een vriendin)

febag

febag

31-10-2022 om 11:09 Topicstarter

Siliconen bakkwast met RVS steel.

Wanneer ben jij voor het laatst gerimd?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.