Seksualiteit
febag
08-07-2021 om 14:34
Doorgeefvraag Seks, deel 94.2
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].
Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Lot_
10-09-2022 om 22:47
Ja die spookt nog regelmatig door m'n hoofd.
Waar heb je voor 't laatst enorm om gelachen tijdens de seks?
Weesliefff
11-09-2022 om 16:26
Om een grap die ik maakte, geen idee meer waarover. Humor maakt meestal wel deel uit tijdens voorspel of nagenieten.
Vind je humor belangrijk bij seks? Of leidt het je af?
Blomke82
11-09-2022 om 22:46
als ik humor wil, kijk ik wel cabaret.
Heb seks voor de lust, zonder poespas.
Wat is je grootste afknapper mbt je sekspartner?
Louna
13-09-2022 om 15:15
Hygiene. Een man die stinkt of niet schoon is, brrr...
Waarmee heeft je sekspartner je het meest verrast?
Weesliefff
13-09-2022 om 17:38
Dat ze zo heerlijk luid is 
Heb je wel eens een sekspartner gehad die zo luid was dat je je zorgen maakte over de buren?
BrightEchidna89
13-09-2022 om 19:31
Neen. Verschillende keren seks gehad waarbij ik zeker wist dat buren of andere mensen ons konden horen, maar me daar nooit zorgen over gemaakt. Voor mij is dit een volstrekt natuurlijke handeling zonder schaamte.
Ooit seks gehad waarbij anderen jullie konden zien?
Lot_
13-09-2022 om 19:46
Ja, maar wel enkel in een daarvoor bedoelde setting (club, seksbioscoop).
Ben je weleens afgeknapt op de geluiden die de ander maakte? Tijdens de seks, of bij het klaarkomen bijvoorbeeld.
febag
15-09-2022 om 17:00
Niet aan de geluiden van de ander, wel de geluiden van een ander
.
Wat lijkt jou leuk aan werken in een seksshop en wat niet?
Lot_
06-10-2022 om 16:34
Het ontmoeten van allerlei mensen en het praten over seks (denk ik). Minder leuk: dat je ook je schoonvader in de winkel kan treffen.
Was je laatste keer seks een vluggertje of wat uitgebreider?
Weesliefff
06-10-2022 om 18:23
Wat uitgebreider. Even heerlijk lekker lang van elkaars lichamen genoten.
Met al die challenges om zo weinig mogelijk energie te verbruiken wordt er minder vaak gedoucht. En dus ook minder vaak het schaamhaar geschoren vermoed ik. Eerlijk gezegd betrapte ik mezelf daar al wel op.
Denk je dat we hierdoor teruggaan naar vroegere tijden? Dus dat een bosje (netjes getrimd hoop ik) schaamhaar weer het "normaal" wordt?
(Voor de wat jongere lezers: Vroeger, dat was toen Tarzan nog geen vib was maar een TV-held die zich een weg baande door de jungle van Jane).
AuthorizedPony13
07-10-2022 om 03:15
Volgens mij is getrimd schaamhaar al een tijdje weer ‘normaal’, los van de energierekening. Voor een date scheer en trim ik schaamhaar.
Hoeveel of weinig schaamhaar vind jij mooi bij je sekspartner?
Weesliefff
07-10-2022 om 07:00
Ik ben dol op “landingsstripjes”….staat goed, kriebelt plezierig en je hebt er geen last van verder.
Hoe belangrijk is de kleur bij de keuze van een nieuw speeltje?
Lot_
07-10-2022 om 08:15
Van schaal 1-10? 1. Erg onbelangrijk dus.
Geef of neem jij liever orale seks?
Weesliefff
07-10-2022 om 10:58
Best een moeilijke vraag. Ben enorm dol op zowel geven als krijgen van orale seks, maar omdat ik de dame graag mag pleasen en haar ook als eerste wil laten klaarkomen zeg ik beffen (geven dus).
Is voor jou het krijgen van orale seks een voorafje, het hoofdmenu of het dessert? En het geven?
BrightEchidna89
07-10-2022 om 11:05
Geven is een voorafje (omdat ze veelal meerdere keren klaarkomen), ontvangen heb ik liefst als hoofdmenu.
Ooit orale seks gegeven (M) of ontvangen (V) tijdens de menstruatie?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.