Seksualiteit
febag
08-07-2021 om 14:34
Doorgeefvraag Seks, deel 94.2
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].
Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Weesliefff
06-09-2022 om 14:28
Nee niet echt. Ooit betrapte ik mezelf dat ik de spurts telde als ik klaarkwam. Leek me een nare gewoonte om te hebben en heb ik mezelf snel afgeleerd.
Tegenwoordig kijk ik haar aan en zeg ik haar dat ik haar leuk vind (nou ja, vlak daarna beter gezegd. Op dat moment ben ik even bezig).
Ben je bijgelovig op het seksuele vlak? Zo ja, waarin en wat zou er gebeuren als je er niet aan beantwoord?
AuthorizedPony13
06-09-2022 om 15:14
Nee, totaal geen bijgeloof op wat voor vlak.
Wat voor seksgerelateerd bijgeloof zou je kunnen bedenken?
febag
06-09-2022 om 15:33
"Ik moet elke dag klaarkomen anders vergaat de wereld" of "Als ik niet drie keer op de deurpost klop als ik er doorheen loop, zal ik nooit meer seks hebben". Of variaties daar op, geen idee wat er precies onder zou moeten vallen.
Zou jij als onderdeel van een fantasie van jezelf of je partner een amateurhoertje kunnen spelen of bezoeken (jij bent dan dus of de amateur of de bezoeker en je partner de tegenpartij)? En als de dame in het scenario meerdere (zelf geselecteerde) bezoekers moet ontvangen?
AuthorizedPony13
06-09-2022 om 15:52
Ja, bij partner. Meerdere bezoekers, mwah, tenzij ik de andere man ook ken en sympathiek en lekker vind. Niet meer dan een trio, overleef het anders niet.
Heb je bovenstaand scenario al eens uitgevoerd?
Louna
06-09-2022 om 16:14
Nee, maar jouw scenario klinkt best leuk.
maak jij wel eens complete scenario voor een vrijpartij die je uitwerkt tijdens die vrijpartij?
AuthorizedPony13
06-09-2022 om 16:17
Ja, deels.
Wat vind je het meest gedenkwaardige scenario dat je hebt uitgevoerd, zij het deels?
Louna
06-09-2022 om 16:19
Tijdens een eerste date een blinddoek ophouden die pas af mocht na het eerste orgasme. Onwijs spannend zo met een zintuig minder maar wel onwijs prikkelend.
Heb jij wel eens dingen uitgespookt waarvan je je achteraf afvroeg of dat nou wel zo verstandig was?
AuthorizedPony13
06-09-2022 om 16:45
Ja, eerste date waarmee ik meteen thuis afsprak, eerst buiten heel kort ontmoet, café’s waren dicht door Corona en conform een soortgelijk scenario (blinddoekje kwam te pas) verder gegaan. Dat ging goed, had er vertrouwen in maar zou dat niet weer zo doen.
Heb je weleens kramp in je benen gekregen tijdens de seks?
Weesliefff
06-09-2022 om 17:18
Ja, is een keer gebeurd.
Hoever ga je in een rollenspel. Hou je de rol tot het einde vol?
Louna
07-09-2022 om 14:32
Ligt aan het rollenspel. Als ik in een kostuumpje iets leuks geils moet doen, lig ik binnen een paar minuten al in een lachstuip vrees ik.
Krijg/geef je wel eens opdrachten en wat was dan de leukste?
febag
07-09-2022 om 16:47
Ik geef ze weleens. Een klaarkomverbod was erg geslaagd.
Schrik je weleens als je bedenkt hoe oud een jongere is als je met diegene praat en je bedenkt wat jij allemaal deed op die leeftijd?
Louna
07-09-2022 om 17:24
Eh, nee. Ik weet natuurlijk niet hoe jong die jongere is, maar ik werd pas vanaf mijn 25e ofzo een loeder
Daar zou ik niet snel van schrikken
Is jouw doelgroep tot enige seksuele escapades jonger, ouder of gelijk aan jouw eigen leeftijd?
Louna
07-09-2022 om 19:36
mijn kont
Verandert je range als je ouder wordt? En zo ja, waar zit dat omslagpunt?
febag
08-09-2022 om 08:42
Ik zat bij het opschrijven van de range mij wel af te vragen of +12 nog wel van toepassing zou zijn. Er is dus wel een omslagpunt en sowieso beweegt het mee met mijn leeftijd.
Beffen/gebefd worden nadat een andere man kort daarvoor is klaar gekomen in die regio: yes or no?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.