Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Doorgeefvraag Seks, deel 94.2

Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].

Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

AuthorizedPony13

AuthorizedPony13

23-08-2022 om 22:54

Niet echt een onderwerp, het was met James Deen (niet Dean) en Sandra Luvv, dat ik een tijdje geleden naar een vriend stuurde. Gewoon lekker filmpje met gepassioneerde seks, oké met wat onderdanige en dominante elementen erin.

Wat voor artistiekerige seksgerelateerde foto zou je graag nog willen maken of ontvangen?

Een hele mooie naaktfoto waarop met schaduwen gewerkt wordt... Zo mooi! Ik zou hem van mezelf willen (laten) maken. 

Heb jij een collega waar je weleens seksgerelateerd over fantaseert? 

febag

febag

24-08-2022 om 13:25 Topicstarter

Ja.

Wanneer had jij voor het laatst anale seks?

De precieze datum weet ik niet meer maar dat goed al 2 jaar geleden zijn. 

Is anale seks een must voor jou?

Nee, is geen must. Maar door de vele zenuwuiteinden, vooral rondom en voorin dat gebied, is het een heerlijke stimulans. En kent vele variaties. Leuk om toe te passen tijdens het voorspel. Dat laatste wordt onderschat vind ik.

Hoe vaak doe je tijdens de seks iets voor hem/haar, omdat hij/zij dat zo fijn vindt, maar voor jou niet perse hoeft?

Zelden denk ik, er zijn niet veel dingen die mijn partner wil die ik liever niet zou willen. En doe niets wat ik zelf niet fijn vind.

Is er iets wat je graag zou willen maar waar je sekspartner niet voor openstaat of andersom?

Bezoekje aan een parenclub.

In welke sekshandeling of -standje vind je dat je heel goed bent?

Mijzelf aftrekken

Ooit de stofzuigerslang op je tepels gezet?

Nee, ook nog nooit over nagedacht om eerlijk te zijn! 

Kun jij klaarkomen/iemand laten klaarkomen door enkel stimulatie van jouw/je partners tepels? 

Nee ik kan er niet van klaarkomen, al kan ik er soms aardig dichtbij zitten als ze uitgebreid en op de juiste manier gestimuleerd worden.

Aan welke eisen moet iemand voor jou voldoen om seks met die persoon te willen hebben.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

31-08-2022 om 12:07

MasMermelada schreef op 31-08-2022 om 11:05:

Nee ik kan er niet van klaarkomen, al kan ik er soms aardig dichtbij zitten als ze uitgebreid en op de juiste manier gestimuleerd worden.

Aan welke eisen moet iemand voor jou voldoen om seks met die persoon te willen hebben.

Ze moet een vrouw zijn en ik moet haar aardig vinden.

Op welke leeftijd ontwikkelde jij seksuele gevoelens? 

Als heel jong meisje had ik wel door dat op een bepaalde manier koppeltje duikelen een lekker gevoel in mijn buik gaf. Maar echt seksuele gevoelens was rond mijn veertiende ofzo. Duurde daarna nog járen voordat ik seksueel actief werd met een ander.

Heb jij een “die ene” waar je het bij het terugdenken nog best warm van kan krijgen?

febag

febag

01-09-2022 om 12:51 Topicstarter

Ja.

Heb jij vaker seks met het licht aan of uit?

Aan natuurlijk.

Is kijken en/of bekeken worden niet een big part of the fun?

Absoluut. Beide zijn heerlijke toevoegingen aan de opwinding.

Heb je wel eens speeltjes gekocht omdat ze niet alleen functioneel waren, maar er ook chique uitzagen en dus duurder waren?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.