Seksualiteit
febag
08-07-2021 om 14:34
Doorgeefvraag Seks, deel 94.2
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].
Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Lot_
27-07-2022 om 16:50
Poeh.... Wat een vraag. Een hypothetische sekspartner (minnaar) zou deze volgorde moeten hebben: A-B-C-D. Denk ik. Maar eigenlijk zijn ze alle 4 gewoon heel belangrijk.
Heb je liever seks zonder te kunnen zien (dus geblinddoekt) of zonder te kunnen bewegen (dus vastgebonden)?
AuthorizedPony13
27-07-2022 om 19:20
Vastgebonden met touw. Het is een fijn middel om uit je hoofd te gaan. Iemand die ervaren touwt, kan je daarin ook sturen en dan daarin overgeven is erg fijn. Het geeft ook een soort high.
Wat voor beeld heb je bij ‘spelen’ met touw? Bij geen ervaring, wat is je verwachting? En bij wel ervaring, wat doet het bij jou?
Lot_
27-07-2022 om 22:14
Ik vind het heerlijk. De geur, de ruwheid...
We gebruiken jute touw en ik word daar heel blij van!
Waar en met wie heb je voor 't laatst seks gehad, anders dan in je eigen huis?
MasMermelada
28-07-2022 om 11:33
In juni hadden wij in een hotel met onze swingersvrienden afgesproken. Heerlijke avond gehad met zijn vieren en heerlijke seks met de man van het stel.
Heb jij afwisseling nodig om je seksleven leuk te houden of houd je het liever bij het bekende?
Weesliefff
28-07-2022 om 13:27
Afwisseling heb ik zeker nodig. Ik houd het leukste van het bekende in mijn “toolbox”, mag graag iets nieuws proberen en eraan toevoegen, maar zorg er ook voor dat er altijd nog iets te wensen overblijft.
Vind je ook niet dat het verlangen naar iets zelfs nog leuker kan zijn dan het werkelijk bereikt hebben? Andersom gezegd, ben je bang dat het saai wordt als je alles al eens gedaan hebt?
MasMermelada
29-07-2022 om 11:21
Het verlangen kan soms nog leuker zijn dan de werkelijkheid, en soms is de werkelijkheid nog beter dan ik had gedacht.
Ik ben er niet bang voor dat het saai gaat worden als alles gedaan is. Er zijn dingen die we een tijd opwindend vonden, daarna heel lang niet meer gedaan hebben en dan kan het opeens weer spannend zijn dat weer te doen. Of dingen die zelden voorkomen, dan is dat ook weer heerlijk om weer eens te kunnen doen.
Heb je wel eens iets gedaan wat je spannend leek maar in het echt toch tegenviel, en hoe reageerde jij en je sekspartner daarop?
Weesliefff
29-07-2022 om 18:02
Het leek me heel spannend om, met een voorbinddildo, anaal genomen te worden. Eigenlijk volgens het motto "wat jij fijn vindt dat ik bij jou doe, mag jij ook eens bij mij doen".....en dat viel tegen. Spannend was het niet, pijnlijk wel. Blijkbaar was de voorbinddildo toch een maatje te fors voor mijn initiatie en/of de geefster gaf te enthousiast te vlot gas. Vanaf de eerste seconde pijnlijk en er dagenlang last van gehad.
Hoe zij reageerde? Ze vond het enorm vervelend voor me.
Overigens neem ik het haar niet kwalijk. Een fallus is niet haar standaard gereedschap tenslotte. En hoewel ook niet alle mannen er even vaardig mee zijn, is ons de virtuele handleiding bij de geboorte meegegeven en bij de puberteit veronderstelt ter hand genomen te worden om kennis te nemen van de maten en (on)mogelijkheden. Kortom, mijn fout, het was gewoon een slecht plan.
Bij een nieuwe seksdate, bereid je alles (setting, handelingen, attributen) tot in de puntjes voor of improviseer je liever?
BrightEchidna89
29-07-2022 om 23:59
Improviseren en zien wat zij aangenaam vindt.
Met welke nabije persoon zou je dadelijk seks hebben als je wist dat hij/zij zeker ja zou zeggen?
febag
31-07-2022 om 13:56
Als het verder geen consequenties zou hebben, dan een collega.
Heb jij weleens naaktfoto's van jezelf geplaatst op een (semi) openbare website? Waren die herkenbaar?
Lot_
01-08-2022 om 13:10
Ja, wel zonder hoofd. Maar goed, wellicht zijn er dan nog altijd personen die me herkend zouden hebben.
Wat is voor jou het ultieme voorspel?
Weesliefff
02-08-2022 om 15:27
Aha, leuke vraag. Ik ben dol op voorspel.
De basisingredienten voor het ultieme voorspel: humor, plenty tijd, relaxheid, sfeervolle omgeving.
Voorafgaand aan het voorspel is er nog een voor-voorspel. De spannende subtiele opbouw van de verleiding. De woordjes die we gebruiken om elkaar warm te maken om het bed te delen.
We bouwen de spanning op door langzaam al onze zintuigen te prikkelen...we laten ons de heerlijke geuren gewaarworden van subtiele parfums, de waanzinnig opwindende geur van jouw haar, onze naakte huid...we genieten van de aanblik van de stijlvolle hotelkamer, haar lingeriesetje met kousen en hoge hakken, onze lustvolle lichamen, de verwachtingsvolle blikken in onze ogen...het intense gevoel van strelende handen over alle delen van onze lichamen, waarbij de meest erotische delen pas laat aan de beurt zijn, zodat ze sidderen van verlangen. Het heerlijke gevoel van huid tegen huid. De warmte ervan. Het samensmelten van onze ineengestrengelde lichamen met synchroon bewegende ledematen en heupen die ritmisch tegen elkaar of met elkaar bewegen. Of we juist stil maar krachtig tegen elkaar persen. De zachtheid van haar huid. De afwisselend zachte - harde textuur die mijn lippen voelen als ze haar bovenlijf kussen. Als mijn mond via haar buik naar haar onderlijf glijden. De heerlijke zachte vochtigheid. Mijn hardheid die haar vingers voelen als ze mij vastpakt en omklemt. Het gevoel dat mijn handen hebben als ze haar rondingen volgen.....de opwindende geluiden van onze versnelde ademhaling, fluisterende woordjes vol liefde of g€ile lust die onze geest prikkelen en naar steeds meer doen verlangen, klotsende geluidjes, rukkende geluidjes, stille kreuntjes, kreten die ons ontsnappen...We genieten van de enorme sensatie die onze tongen en lippen proeven als ze elkaar zachtjes raken. De heerlijke ingredienten van het voorafgaande dineetje nog in een vleugje aanwezig. De kostelijke wijn die ons zo'n heerlijk roes gaf. De goddelijke smaak van haar huid. Zelfs haar verse zweet nestelt zich als onvergetelijk genot in mijn brein. De smaak als haar tong mijn voorvocht proeft. De smaak van haar heerlijke vocht als mijn mond haar daar kust.
Dat is mijn ultieme voorspel. Zoals ik ze graag heb. Haar graag heb.
Heb je wel eens seks om je geest te laten te ontsnappen aan de werkelijkheid?
febag
03-08-2022 om 16:40
Niet bewust en/of vooropgezet.
Hoeveel tijd is er verstrekken sinds je laatste orgasme en binnen hoeveel tijd verwacht je het volgende?
Lot_
03-08-2022 om 20:04
Ik had er vanochtend nog één en gok dat er morgenavond weer eentje aan komt. Dus 36 uur?
Heb je weleens seks gehad op een openbare plek en zo ja, wat voor plek was dat?
Weesliefff
04-08-2022 om 12:17
Als je buitenseks schaart onder openbare plekken, dan ja. Plenty. Ben dol op buitenseks. Wel altijd op stille plekken met geringe kans om betrapt te worden. Vaak gedaan in het bos of heide (ooit eens half betrapt trouwens) haar doggystyle of staand tegen een boom leunend genomen of heel romantisch op een picknickkleedje.
Als konijnen gewipt in een duinpannetje, ook heel romantisch...maar dat zand..pfffff
's Avonds een keer op een hunebed...tamelijk ongemakkelijk, maar ja bucket list he....
Vaak in de auto of naast de auto gedaan, meestal spontaan opgewonden geraakt en dan ergens gestopt.
Vaak in een open bootje op een meer gedaan (ooit vol betrapt, tamelijk gênant).
In de beeldentuin van een slot op een druilige zondagmiddag.
De stoutste buitenseks moet nog komen. Ik heb me voorgenomen om ooit 's nachts een keer hand in hand, en volledig naakt, samen over het golfterrein te lopen....Het gevoel van kort gemaaid, keurig verzorgd gras onder onze voeten....de zwoele zomerbries die over onze naakte lichamen strijkt...(dit gaan we niet 's winters doen, begrijp je natuurlijk wel).....we zijn ons bewust van onze naakte lichamen......en hoe verder we over de greens dwalen, hoe beter we beseffen dat onze kleren heeeeel ver weg liggen.....eenmaal die grens over, kan het ons niets meer schelen.......en lopen gewoon door.....we genieten van onze seksuele opwinding....
We lachen als we moeite moeten doen om de zandbunker weer uit te klauteren.....in het maanlicht is de afdruk van onze blote voeten nog duidelijk zichtbaar in het witte zand....dan komen we aan bij de green....het kortste gras, met in het midden het vlaggetje.....ik draai je naar mijn toe.....onze lijven raken elkaar.....je kijkt me aan in het donker......onze monden vinden elkaar in een heerlijk sensuele kus......dan voel je hoe ik een beetje door mijn knieeen ga en je onder je heupen vast pak....voorzichtig til ik je op....en leg je in het korte gras....vlak naast het vlaggetje....je voelt het korte gras tegen je schouders prikken....onder je billen....onder je heerlijke benen....ik ga naast je liggen.....ik kijk je aan.....je voelt hoe mijn vingers over je buik strelen.....over je hele lichaam...heel langzaam....een heerlijk lang voorspel (ben dol op lang voorspel).....je slaat je armen rond mijn schouders....ik voel je vingers zich vastklemmen als ik je neem.....steeds harder.....ik hoor je ademhaling in mijn oor....je voelt de warmte van mijn hals...van mijn oor.....je voelt hoe ik versnel....je slaat je benen om mij heen.....je voeten kruisen zich...en trekken zich samen......je spant je bekkenbodemspieren....en met een rauwe kreet kom je klaar.......ik voel hoe de spieren diep binnenin je zich samentrekken....ritmisch op je orgasme....en.....en ik kom ook klaar....
Uitgeput blijven we in elkaars armen liggen....hoe lang we daar gelegen hebben weten we niet.....wel weten we dat de zon al bijna opkomt als we wakker schrikken....we lachen.....wat een heerlijke nacht....langzaam lopen we hand in hand over het gras terug ...naakt....op weg naar de auto waar onze kleren nog liggen, verspreid over de eerste 30 meter.......de eerste vroege golfer, die we onderweg op het gras tegenkomen met zijn karretje, groeten we vriendelijk.....we lachen.....
Heb je wel eens gedacht na de seks, “oeps”, dat had ik (hadden we) beter niet kunnen doen? En wat was dat?
Lot_
04-08-2022 om 13:34
Haha ja, dat was de seks überhaupt. Met een man die iets te dichtbij staat in mijn omgeving, ontzettend onhandig als dit ooit een keer uitkomt.
Zoenen terwijl er nog zaad in jouw of in je partners mond zit... Geil of juist niet?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.