Seksualiteit
febag
08-07-2021 om 14:34
Doorgeefvraag Seks, deel 94.2
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].
Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Weesliefff
23-03-2022 om 22:13
Op het kleedje naast een gevuld picknickmandje in een welvend heidegebied met hier en daar een bosje. Nummer 2 is een duinpannetje.
Wel eens betrapt buiten? En wat deed je? Geschrokken gestopt of onverschrokken gewoon doorgegaan?
Wanderlust
23-03-2022 om 22:55
Even stoppen en doorgaan. Het was beide keren in een stadspark. We zaten op een bankje. Ik had een lange rok aan. Mijn vriendje vingerde me. We waren in de veronderstelling dat anderen het niet zagen. Later zochten we de rust op. Hij tilde me op, met mijn rug tegen de boom heeft hij me geneukt. Erg fijne herinnering. Een ander park was toch wel iets te druk. Kort afgetrokken maar dat was weinig relaxed.
Voor wie ervaring heeft met seks in duinpannetjes en/of strand. Heb je geen last van het zand?
Weesliefff
24-03-2022 om 23:56
Zand is absoluut onprettig bij de intieme delen. Daarom is een badlaken, of deken aan te raden. Op de heide (net als in het bos) moet je rekening houden met insecten. Afknapper. Mieren zijn berucht. Dus of weer een deken/kleed, of standjes die knielen/staand zijn en een deel van je lichaam bedekt houden.
Wel eens seks gehad op “toeristische hotspots”, zoals beroemde uitzichpunten, hunebedden, of voor standbeelden, met als enige reden “been there, done that (sex)”?
MasMermelada
27-03-2022 om 11:30
Nee, dat is niet iets wat mij opwindt
Waar zou je nu het meest zin in hebben, seks met zijn tweeën, een triootje of een kwartetje?
Wanderlust
27-03-2022 om 13:45
Mijn eerste gedachte is trio omdat ik me nu heel relaxed voel, lome en lustige zondag seks. Nog niet gedaan dus mss valt het wel tegen. Met z’n tweeën mag ook hoor.
Hoe verleid jij je sekspartner tot seks als je nu seks wil?
Weesliefff
29-03-2022 om 14:06
Ik zou haar appen….laat alles vallen..trek alles uit….en wacht op me bij de voordeur….
Kun je genieten van seks in de wetenschap dat anderen je zouden kunnen horen als je te luid bent?
MasMermelada
30-03-2022 om 18:59
Als we niet alleen thuis zijn ben ik liever wat stiller, ik vind het voor mijn gezin ongemakkelijk (ik denk niet dat er kinderen zijn die hun ouders willen horen), maar als er niemand thuis is of in een hotelkamer boeit het mij niets dat buren wellicht kunnen meegenieten.
Liever luide seks of wat stillere seks?
Amara
30-03-2022 om 21:52
Liever luide seks, maar inderdaad wel alleen als we alleen thuis zijn
liever handen en tong of speeltjes om de vrouw/jezelf tot een orgasme te brengen?
Wanderlust
30-03-2022 om 22:48
Speeltjes. Ik mis geslachtsdeel, dat heeft de voorkeur.
Wat vind je seksgerelateerd heerlijk om bij de ander te doen?
febag
04-04-2022 om 22:27
Controle hebben over haar orgasme(s).
Zou jij je partner kunnen herkennen aan de smaak van het geslachtsdeel?
Sjef74
05-04-2022 om 11:21
Het is de enige smaak die ik ken
. Smaken ze anders dan??
Aftasten of je partner zin heeft of gewoon bespringen ?
Weesliefff
06-04-2022 om 09:04
Ai. Sjef74, ik hoop dat je dit "gewoon bespringen" niet serieus bedoelt hebt.
Ook in een relatie is seks tegen de zin in een absolute no-go.
De hoop van je dat ze tijdens je actie vanzelf wel zin zal krijgen, is gedoemd te mislukken. Het zal uiteindelijk alleen maar averechts tegen je werken. Niet doen dus. Nooit.
Leuke lingerie (ook voor mannen) doe je om jezelf sekssier (of zekerder) te voelen of doe je om je partner op te winden?
Sjef74
06-04-2022 om 13:22
@Weesliefff : Natuurlijk niet tegen de zin in!!! Maar bedoel voorzichtig aftasten of gewoon "mee naar de slaapkamer sleuren".......Bij geen zin, geen seks!
Enne, on-topic :
Van een mooie onderbroek voel ik me zeker zelfverzekerder.
Wanderlust
06-04-2022 om 17:10
Mooie lingerie doe ik zowel voor mezelf als voor de ander. Als het echt sexy is, geeft het (ook al is het onder kleding) een boost.
Wat vind je het fijnste seksspeeltje om samen met je sekspartner te gebruiken?
Sugar
06-04-2022 om 22:25
een plug
Zou jij een gebruikt speeltje te koop zetten als je deze niet goed bevalt?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.