Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Doorgeefvraag Seks, deel 94.2

Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het seksklets topic. [https://www.viafora.nl/forum/seks/seksklets-deel-60-2].

Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Ja, na de bevallingen. Ik vond het wat eng om weer te beginnen na de opgelopen schade, en had er ook niet veel energie voor met de zorg van kleine kinderen. Er toch tijd voor maken hielp wel, en met het groter worden van de kinderen kwam ook steeds meer de zin terug.

Heb je een partner (gehad) met een compleet ander libido dan jijzelf, en zo ja, hoe gaan/gingen jullie daarmee om?

Na het krijgen van mijn kinderen hoefde je echt een paar maanden niet in mn buurt te komen. De zin kwam vanzelf weer! 

Uhm, ja. Met mijn ex. Daarom is hij ook een ex. 

Wat zou je op seks gebied iedereen aanraden? 

ImpishOyster28

ImpishOyster28

03-08-2021 om 12:52

Durf te experimenteren op een manier die bij je past (en soms pakt het een x minder uit of juist heel positief), denk creatief, fantaseer, leer je behoeftes en grenzen kennen en schroom niet om dat te delen met je sekspartner. Lees, kijk over seks. Wat wind je op? etc. Vind gelijkgestemden om te delen of feestje mee te bouwen.

Aan welke seksherinnering denk je graag terug?

febag

febag

03-08-2021 om 19:23 Topicstarter

Aan een lekkere date.

Vind jij over het algemeen jonger of ouder dan jij seksueel aantrekkelijk?

ImpishOyster28

ImpishOyster28

03-08-2021 om 20:01

Iemand moet ‘het’ hebben en dan discrimineer ik niet. Tot vorig jaar had ik jonger gekozen maar momenteel erg fijne ervaringen met een ouder iemand die ik zwaar aantrekkelijk vind dus tja. 
Waarom vind je je sekspartner aantrekkelijk?

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

03-08-2021 om 21:06

Omdat hij gewoon precies aanvoelt wat ik lekker vind en nodig heb en ik van hem. Geen woorden nodig en er toch over praten om zeker te zijn. En alles kan besproken en geprobeerd worden. Helemaal op mijn gemak bij hem.

Welk standje doe je het liefst nooit meer?

lepeltje lepeltje, ik vind er geen bal aan, veel te onhandig en qua gevoel absoluut niet voldoende

wat is jouw absolute grens? 

Plasseks en alles wat daar op lijkt.

Ben je je eigen grens wel eens over gegaan? Zo ja, hoe is dat bevallen? 

ImpishOyster28

ImpishOyster28

04-08-2021 om 15:30

Niet echt, hoewel ik lang geleden met ex soms langer doorging met neuken dan aangenaam voor mij was. Dat icm grote paal en weinig geestelijke prikkels werkt niet voor mij dus dat doe ik ook niet meer. 

Vertel jij het je sekspartner als je een bepaalde seksuele handeling niet helemaal lekker vind aanvoelen en het anders wil?

Nee, maar er zijn wel een aantal zaken die ik vroeger echt niet gewild of gedaan zou hebben maar nu wel doe.

Zijn jouw grenzen verschoven? Wat deed je eerst niet en nu wel?

ImpishOyster28

ImpishOyster28

04-08-2021 om 16:09

Heb je even? Deepthroaten, keel stevig vast met hand of riem, tikken op billen, filmen, blootfoto’s, denigrerende taal, vastmaken (binnenkort), anaal aan het exploren, etc. En ik zoek nog wat verder die grenzen op, lekker!

Welke grens zou jij binnenkort willen verkennen/uitvoeren?

febag

febag

04-08-2021 om 19:27 Topicstarter

Empara_Mi schreef op 04-08-2021 om 16:09:
Welke grens zou jij binnenkort willen verkennen/uitvoeren?

Voortbouwen op de ingeslagen weg.

Empara_Mi schreef op 04-08-2021 om 15:30:

Vertel jij het je sekspartner als je een bepaalde seksuele handeling niet helemaal lekker vind aanvoelen en het anders wil?

Ja.

Wat is de kortste tijd die tussen seks met twee verschillende partners heeft gezeten (orgies, trio's en dergelijke niet meegerekend)?

2 uur. 

Van welke move/aanraking/iets anders raakt je meteen opgewonden? 

Een middagje, daar had ik achteraf wat moeite mee vanwege de dubbele moraal (niet met de seks zelf) maar nu wat jaartjes later moet ik er om glimlachen. 
Heb jij je wel eens wat aangetrokken van die dubbele moraal? 

Crosspost Sportyspice: een hand naar m’n keel of onder m’n bovenkleding.

Mijn vraag blijft staan

Nope, ik was te druk bezig met plezier hebben

Haartjes trekken, yay of nay? 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.