Seksualiteit
Yvaine
24-03-2026 om 17:38
Dingen waar je spontaan van opdroogt
Van het weekend was ik in de speeltuin. Daar was ook een man met zijn zoon van een jaar of 5. Hij praatte continue in verkleinwoordjes. Laten we zeggen dat zijn zoon Peter heette, dan noemde hij hem Peetje. De zinnen gingen ongeveer zo “Nee, Peetje, papaatje kan niet op de trampo want papaatje is te groot”. Mijn nekhaar ging er van overeind staan. Dat je een koosnaampje voor je kind hebt snap ik nog maar waarom “trampo” en “papaatje”
Hoe dan ook, ik bedacht me dat ik die man gelijk helemaal niet aantrekkelijk vond door zijn taalgebruik, terwijl hij er verder prima uit zag. Waar droog jij spontaan van op?
Happyapple
25-06-2026 om 11:22
Ik let sowieso meestal niet zo op andere mannen, eerlijk gezegd. Maar bij mijn eigen man droog ik vooral op als ie eerst de hele avond op me loopt te mopperen en ik niks goed kan doen en hij vervolgens denkt dat ik in bed meteen zin heb. Nou niet dus.
Grindelwald
28-06-2026 om 16:11
Happyapple schreef op 25-06-2026 om 11:22:
Ik let sowieso meestal niet zo op andere mannen, eerlijk gezegd. Maar bij mijn eigen man droog ik vooral op als ie eerst de hele avond op me loopt te mopperen en ik niks goed kan doen en hij vervolgens denkt dat ik in bed meteen zin heb. Nou niet dus.
Ik denk dat er maar weinig vrouwen zijn die na zo'n avond wel zin hebben 🙁
Thora
29-06-2026 om 12:38
Grindelwald schreef op 28-06-2026 om 16:11:
[..]
Zo is dat. Het voorspel begint al in de kamer met praten en lachen samen.
Maar er zijn mannen die serieus denken dat ze een vrouw de hele avond kunnen negeren om vervolgens wel feest te gaan vieren in de slaapkamer. En dan nog verbaasd als je geen zin hebt.
Happyapple
29-06-2026 om 15:25
Grindelwald schreef op 28-06-2026 om 16:11:
[..]
Nee dat denk ik dus ook niet. Maar dat wil er bij manlief dus niet zo in. Die voelt zich op zo'n moment gerust afgewezen en beledigd.