Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

De eerste keer

Hoe fijn dit forum ook is, deze pijler komt nog niet echt van de grond. Het minnaarstopic is hier al wel geland en het BDSM-topic doet het aardig, ondanks dat dat ook nog op Viva loopt, maar voor de rest is het stil. Ik gooi er daarom een topic in waarin je een eerste seksuele ervaring kan delen (hoeft niet de eerste penetratie te zijn, kan ook de eerste keer van een ander soort seksuele ervaring zijn).


febag

febag

22-08-2021 om 14:19 Topicstarter

TO start uiteraard.

Ik was een laatbloeier. Mijn eerste keer all the way seks was toen ik 19 of 20 was (weet dat niet eens meer zeker). Ik vond het wel fijn maar eigenlijk niet zo heel bijzonder maar achteraf bleken mijn toenmalige vriendin en ik geen seksuele match. Het was gewoon bij mij thuis op mijn studentenkamer. 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

22-08-2021 om 14:57

Ik zal maar niet over mijn eerste keer vertellen, want dat is niet leuk. Ik wil eventueel wel over een andere ervaring vertellen die wel redelijk bijzonder was. En dat was dan wel niet mijn eerste keer, maar wel haar eerste keer.

Mijn eerste keer. Ik was 17 en achteraf nog niet aan toe, of hij was gewoon niet de juiste.
Het gebeurde in mijn hoogslaper, onder de dekens, met de sokken nog aan. Ik heb hem zelfs niet eens naakt gezien.
Het gene wat mij nog het meest bijstaadt is dat we het zonder condoom deden (ik was aan de pil en elkaars eerste) en dat ik er nooit bij stil had gestaan dat wat er in gaat, er ook weer uit moet En wat voelde dat vies toen het er uit liep. Brrrrr....

Gelukkig inmiddels ruimschoots gecompenseerd met leukere ervaringen en niet met dat vriendje.

Ik was 15, met mijn eerste vriendje. Volgens mij was hij toen net 16. 

Ik was bijna 16 en ben nog steeds samen met mijn vriend.
We waren elkaars eerste, na ongeveer 20 jaar nieuwsgierig hoe het met een ander zou zijn en zijn we gaan swingen. Dat staat nu op een heel laag pitje, we hebben allebei op dit moment hier geen behoefte aan. We hebben de afspraak dat het mag met een ander als het zo uitkomt.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

22-08-2021 om 16:02

Lollypopje schreef op 22-08-2021 om 15:33:

Mijn eerste keer. Ik was 17 en achteraf nog niet aan toe, of hij was gewoon niet de juiste.
Het gebeurde in mijn hoogslaper, onder de dekens, met de sokken nog aan. Ik heb hem zelfs niet eens naakt gezien.
Het gene wat mij nog het meest bijstaadt is dat we het zonder condoom deden (ik was aan de pil en elkaars eerste) en dat ik er nooit bij stil had gestaan dat wat er in gaat, er ook weer uit moet En wat voelde dat vies toen het er uit liep. Brrrrr....

Gelukkig inmiddels ruimschoots gecompenseerd met leukere ervaringen en niet met dat vriendje.

Ja dat! Ik kwam uit een heel open gezin maar mijn moeder had er ook niet bij stilgestaan dat dat wel eens een verrassing kon zijn. 

15 hier en achteraf gezien had ik liever een jaartje gewacht. Die was veel leuker en heb ik nog goede herinneringen aan. Maar goed, dit was ook niet vreselijk en horror.

Ik was 17 en deed in 1 nacht gelijk alles: 1e keer zoenen, 1e keer samen slapen, 1e keer seks. Ik weet nog het standje (doggy) en dat ik daar beetje onzeker over was want ik dacht dat dat niet hoorde ofzo. Was wel goede ervaring! Goed voorbereid.

mijn eerste keer was op mijn 17e verjaardag met mijn vriend waarmee ik toen 3 maanden een relatie had. Het was ook zijn eerste keer dus ging het nogal snel. Uiteindelijk 3 jaar samen geweest maar op alle vlakken geen match. 

Ik heb van mijn eerste keer geleerd dat ik iets anders wil voor mijn kinderen, dat zij niet in mijn positie geraken en dat (mocht dat wel gebeuren) ze weten hoe ze uit die situatie kunnen komen. 

Ik was 25 en de eerste keer was in de huwelijksnacht. Man was 27 en voor hem was het ook de eerste keer. Het ging allemaal niet zo soepel, maar dat is helemaal goed gekomen. 😁

Oh, en de eerste keer vond ik niet zo bijzonder, dacht is dat nou alles?
Maar dat is helemaal goed gekomen.

Marquise schreef op 22-08-2021 om 16:02:

[..]

Ja dat! Ik kwam uit een heel open gezin maar mijn moeder had er ook niet bij stilgestaan dat dat wel eens een verrassing kon zijn.


Blij te lezen dat ik niet de enige was 😂

ik was bijna 20 en het was een dubbele eerste keer: eerste keer dronken en eerste keer seks. Gelukkig in mijn eigen bed en met een jongen waar ik 'al' een maand of twee verkering mee had. Ik herinner me er nauwelijks iets van. 
De tweede keer was een jaar of twee later. Niet met dezelfde knul, dat moge duidelijk zijn 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

22-08-2021 om 17:06

Dan zal ik ook eens mijn verhaal vertellen. Niet over mijn eerste keer, maar over haar eerste keer.

Het was in 1996 dat ik een brief schreef naar een contactadvertentie van een Roemeens meisje. Ze heette Elena. Ik was toen 26, zij was 18. Ze woonde in Bucuresti.

Ze antwoordde, en we hebben elkaar toen eerst een paar keer geschreven. Ik kreeg ook een brief van haar moeder waarin ze onder andere vertelde dat haar dochter nog maagd was.

In de zomer van 1996 ben ik toen voor twee weken naar Bucuresti gegaan om met haar in het echt kennis te maken. Het was voor mij de eerste en tot nu toe de enige keer dat ik met de machine heb gereisd. Wat dat betreft was het voor mij wel een eerste keer.

Op een gegeven moment stelde ze voor om een paar dagen naar de Zwarte Zee te gaan. We gingen toen met de trein naar Constanta. Tegen de avond werd het tijd om een hotel op te zoeken, maar alle hotels waren volgeboekt, en het was te laat om weer met de trein terug te gaan naar Bucuresti. De receptioniste van een hotel was echter zo vriendelijk dat we bij haar thuis mochten slapen. Uiteraard hebben we haar wel wat geld gegeven voor de gastvrijheid.

Ik sliep toen die nacht met Elena op de slaapbank in de woonkamer. Zij vroeg erom, en toen hebben we het gedaan. Na afloop bleken er een paar rode vlekjes op het laken te zitten.

Eenmaal terug in Bucuresti vroeg haar moeder naar het een en ander, en Elena vertelde dat we het gedaan hadden. De volgende dag gingen we op voorstel van haar moeder naar de gynaecoloog om te laten controleren of het maagdenvlies nog intact was. En de gynaecoloog vertelde dat het maagdenvlies op een of andere manier nog steeds intact was, en dat het wel vaker voorkomt dat het maagdenvlies zo elastisch is dat het niet bij de eerste keer scheurt.

BeertjeColargol schreef op 22-08-2021 om 17:06:



Eenmaal terug in Bucuresti vroeg haar moeder naar het een en ander, en Elena vertelde dat we het gedaan hadden. De volgende dag gingen we op voorstel van haar moeder naar de gynaecoloog om te laten controleren of het maagdenvlies nog intact was. En de gynaecoloog vertelde dat het maagdenvlies op een of andere manier nog steeds intact was, en dat het wel vaker voorkomt dat het maagdenvlies zo elastisch is dat het niet bij de eerste keer scheurt.

Gelukkig is het inmiddels bekend dat het maagdenvlies niet eens bestaat 

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/nederland/artikel/5027786/maagdenvlies-herstel-operatie-gynaecoloog-caroline-vos-ziekenhuis

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.