Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

@Nomen Klopt. Het wordt vaak ook wel vergeleken met een kinki facebook, omdat veel mensen het ook gebruiken om contact te houden met hun netwerk en hun (kink) leven te delen. Maar dus ook hun vragen in groepen of eigen writings over interessante onderwerpen.

Als ik het goed begrijp wil je een beetje inspiratie opdoen?  Dat kan prima op fetlife! 

Yes, en dus wat lef.  


Het wordt vaak ook wel vergeleken met een kinki facebook

Haha, had ik het toch goed gelezen.

Rooss4 schreef op 31-03-2022 om 19:06:

[..]

Bedoel je bdsm feestjes in een parenclub of "echte" parenclub avonden?

Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar beide. 

Beiden zijn leuk maar wel compleet anders.

Bdsm speelfeesten staan voornamelijk in het teken van mep sessies en bondage. Sinds een poosje worden er XO parties georganiseerd en die organisatie juicht ook het hebben van seks toe op deze feesten. 
Kledingtechnisch maakt men er vaak nogal werk van, sexy, leer, latex, corsetten, collars, boeien. Het is laagdrempelig (voor kinksters dan), je krijgt vrij makkelijk contact en niks is te gek.  Het alcoholgebruik is meestal behoorlijk binnen de perken en tijdens spel wordt daar volumetechnisch rekening mee gehouden of je wordt even vriendelijk gewaarschuwd.

Gewone parenavonden hebben een andere sfeer. Meer een sfeer van uitgaan, luidruchtiger, ook qua muziek. Sommigen zien er prachtig uit, anderen lopen in een zwarte string met een handdoek om hun hals. De sfeer is broeieriger en als je contact maakt staat dat vaak ook in het teken van "kan ik het met jou". 
Je kunt contact maken aan de bar maar mijn favoriete plek is het bubbelbad. 
Het is de normale gang van zaken om te vragen of je iemand aan mag raken, helaas wordt dat wel eens "vergeten" maar zodra je je grens aangeeft wordt die altijd gerespecteerd. 

Ik vind het allebei leuk, het is een lekker avondje uit in weinig kleding, kijken en gezien worden en contact maken met allerlei mensen. 
En als je zin hebt zoek je een plekje op om te spelen of te seksen of een combinatie. 
Ik kan altijd heerlijk mijn sociale fladder ei kwijt op dit soort feestjes. 

Bedankt voor je uitgebreide uitleg!

Maar op bdsm feesten hebben mensen dus niet in het spel seks? En gaat het puur om bondage en slaan met zweepjes ofzo. 

En op een normale avond, wordt er dan ook aan bdsm gedaan in de vorm van D/s en misschien wat softere bdsm? Want de meeste die daar komen doen het wss niet daarvoor en komen voor seks zonder bdsm? 

@Stars Bij bdsm feesten hangt het heel erg van de locatie af. Is het in een parenclub dan zullen er ook mensen zijn die seks hebben en/of bdsm met seks combineren. Niet elke bdsm'er voelt zich daar prettig bij en daarnaast zijn er ook bdsm'ers die het los beleven van seks.

Daarnaast zijn er ook veel locaties waar seks simpelweg niet is toegestaan.

Het is dus in de eerste plaats locatie afhankelijk en daarnaast heel persoonlijk. 

Ik denk dat vooral een groot verschil tussen een parenavond en een bdsmfeest is dat bdsm'ers zelden komen met als doel om iemand te vinden om mee te spelen. Waar op een parenavond in elk geval een redelijk deel van de aanwezigen komt om iets met een ander te doen.
Veel bdsm'ers spelen namelijk niet snel met onbekenden, vanwege het vertrouwen dat daarvoor vaak nodig is. Ik wil niet zeggen dat het helemaal niet gebeurd, want ik heb ook weleens spontaan met een onbekende gespeeld. Hoewel dat eerder mijn D was die besloot mij spontaan uit te lenen

Oke dat zijn best wel hele grote verschillen als ik het zo hoor. Wel goed om te weten dat er zo'n verschil is waar een bdsm feestje wordt gehouden.

Haha maar dan had je je D nog die je in de gaten hield toch? 
 

voor de mensen die zo jaloers waren op de manier hoe ik communiceerde met mijn nieuwe liefde; don't.  

Ze heeft het vanavond uitgemaakt. Ze heeft teveel hechtings issues en zichzelf afgesloten van haar gevoelens.
Ze wilde heel graag een stabiel iemand en toen kreeg ze mij. Niet super stabiel maar ik doe niet aan aantrekken/afstoten, je hoeft niet op mij te jagen, en je weet ook wat je aan me hebt.
Ze zei dat ze me echt fantastisch vond maar de liefde was verdwenen doordat ze zoveel angsten heeft en blijkbaar het gewoon niet aan durft. 

Ik kan precies het moment aanwijzen dat ik voelde dat ze eruit stapte. Het was in de week voor haar overload en dat ze vervolgens op radio stilte ging. Das twee en een halve week terug. Twee weken terug hadden we een goed gesprek, alles uit gesproken en konden we verder.
Ik werd alleen sinds dat moment super onzeker en heb alles afgeschoven op mijn jeugd en de daaruit voortgekomen problemen.
Heb dat alles flink doorgesproken met mijn therapeut, ook haar hechtingsproblemen en hoe ik het voor haar makkelijker kon maken. Want ze is echt fantastisch. Dat meen ik oprecht. 

Maar goed, blijkbaar was ik te spannend doordat geen capriolen uithaal, opensta voor haar dingen (o.a. de kink, de kinderen en dergelijke) en er dus gewoon ben.  

Ik ben er wel stuk van en moest het ergens kwijt aangezien iedereen al ligt te slapen

nog wakker hier...wat naar zeg ! ik kan me goed voorstellen dat dit wel rauw op je dak komt.
Wat was haar reden voor radiostilte?
Sterkte ! 

Emily2020 schreef op 02-04-2022 om 01:00:

nog wakker hier...wat naar zeg ! ik kan me goed voorstellen dat dit wel rauw op je dak komt.
Wat was haar reden voor radiostilte?
Sterkte !

Dankjewel 
reden radiostilte was een combinatie van dingen. Haar werk met een belangrijke presentatie, de week dat ze de kinderen had en er vluchtelingen in huis waren. Ook was ik ziek en wilde ze er voor mij zijn. Teveel ballen dus en de bal die van mij was had ze van bedacht dat die het makkelijkst te laten vallen was en het makkelijkst weer op te pakken zou zijn.
valt idd heel rauw op mijn dak. Lig ik hier in mijn voor 2 mensen opgemaakte bed in mn eentje

Nomen. Wat super naar zeg. Heel veel sterkte.

dank je. Ik ben verbaast hoeveel impact dik drie maanden kunnen hebben.

EquatorialRaccoon85

EquatorialRaccoon85

02-04-2022 om 11:33

Ach wat jammer, Nomen  . Sterkte, wees lief voor jezelf.

Ah wat rot Nomen! Heel veel sterkte
En ik denk dat het niet zo gek is dat het veel impact heeft. Jullie relatie klonk wel intens ook. Jullie deelden heftige dingen. Het was geen oppervlakkige relatie. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.