Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
Kelly_xxx
14-02-2022 om 13:49
Ik had er niet een heel cathartisch gevoel bij maar had na een week thuis zitten ook weinig last van stress (mijn stress komt meestal van tijdgebrek voor dingen thuis).
Vond het wel erg lekker om echt even helemaal los te laten en te laten zien hoe ik mevoelde en wat ik wilde zonder maar een seconde na te denken.
Lollypopje
14-02-2022 om 19:26
klinkt fijn. Gewoon los laten.
Dat gevoel van catharsis kan trouwens bij mij ook prima zonder dat ik last heb van stress. Maar wij spelen ook wel echt heel intens en met emoties. Hij gaat echt in mijn hoofd zitten en zoekt die diepte met mij op. Maar soms worstel ik om los te laten en als dat dan gebeurd, boem 😭. Heerlijk.
Lollypopje
14-02-2022 om 19:57
Ik lees net dat alles weer open gaat. Dus iedereen die zit te wachten en smachten op feestjes en munches zonder vaste zitplaatsen of vroege eindtijden kan haar hard ophalen. Iedereen met energie dus bedoel ik 
nomen-nescio
14-02-2022 om 20:00
Lollypopje schreef op 14-02-2022 om 19:57:
Ik lees net dat alles weer open gaat. Dus iedereen die zit te wachten en smachten op feestjes en munches zonder vaste zitplaatsen of vroege eindtijden kan haar hard ophalen. Iedereen met energie dus bedoel ik
Ik hoop dat jij snel weer meer energie hebt!!
Lollypopje
14-02-2022 om 20:06
nomen-nescio schreef op 14-02-2022 om 20:00:
[..]
Ik hoop dat jij snel weer meer energie hebt!!
Lief van je 😊
De hoop op snel heb ik al een half jaar geleden opgegeven
maar ik gun het de mensen die wel kunnen 
EnchantingChamois89
15-02-2022 om 09:17
Hi nomen-nescio! 👋
Ook namens mij ook een (verlaat) welkom 
Je klinkt heel verliefd! Leuk! ❤️
Hebben jullie het er verder nog over gehad, of eerst alles lekker rustig een plekje geven? 😊
EnchantingChamois89
15-02-2022 om 09:29
Oeh tranen!
(Cathartisch wat een prachtig, te weinig gebruikt woord is dat toch!)
Best wel fan van!
Niet na een aantal zweepslagen** ofzo (hahaha)
Maar wel na een intense mindfuck scène
Snotties, tranen, oncharmant eruit zien
Graag!
De dag daarna gaan vaak de hersenen heel goed nadenken waarom en waarvan die reactie kwam, dat is best leuk om te onderzoeken
Soms zelfs wel goed
Verder kan ik heel goed huilen als een kunstopdracht mislukt wat zij wensen te zien
Ik word aan te janken gemaakt als ik een deadline niet haal
En verder heb ik die hysterische puber huilbuien waar zelfs de buren soms van mee kunnen genieten
Is het iets waar jij en piloot nu vaker mee gaan spelen, omdat hij het leuk vond?
Of was het een eenmalig iets en liever geen tranen meer voor je? 😊
**klinkt wederom heftiger dan ‘t er hier allemaal aan toe gaat
Vind zichzelf er nog steeds niet helemaal bijhoren want jankt al na 3 zweepslagen 
Lollypopje
15-02-2022 om 09:34
ach Beertje mindplay is minimaal net zo intens als pijnspel hoor. En ook mindplay hoort erbij... en ik ben er een zware sucker voor, zoals je weet 
EnchantingChamois89
15-02-2022 om 09:34
Lollypopje schreef op 14-02-2022 om 19:26:
Maar wij spelen ook wel echt heel intens en met emoties. Hij gaat echt in mijn hoofd zitten en zoekt die diepte met mij op. Maar soms worstel ik om los te laten en als dat dan gebeurd, boem 😭. Heerlijk.
Nou, dit dus!
Ik moet echt eens eerst bijlezen voor ik reageer 
Lollypopje schreef op 14-02-2022 om 20:06:
[..]
Lief van je 😊
De hoop op snel heb ik al een half jaar geleden opgegeven
maar ik gun het de mensen die wel kunnen
Je bent een lieve gunnert die goed op weg is naar herstel
Het duurt lang, maar ik heb goede hoop dat je volgend jaar zomer gewoon weer op de terrasjes en in de parkjes kunt gaan aanschuiven ❤️
En ondertussen borduur (ja borduur) je gewoon mooie nieuwe sexy lingerie!
Je hebt er genoeg garen voor 😂
EnchantingChamois89
15-02-2022 om 09:52
Lollypopje schreef op 15-02-2022 om 09:34:
ach Beertje mindplay is minimaal net zo intens als pijnspel hoor. En ook mindplay hoort erbij... en ik ben er een zware sucker voor, zoals je weet
Haha ja dat ben je zeker 😊
Hoewel ik gister dus even aan de bel getrokken heb en m’n brein even wat rust gun na de afgelopen 2 weken
Gewoon weer ouderwets over de knie als ze een punt willen maken en ik weiger dat punt in te zien of eraan te werken 
Is er voor jou weleens 1 te ver gegaan?
(of iemand anders)
Ben wel benieuwd hoe dat op - en aangepakt word dan 😊
Lollypopje
15-02-2022 om 09:57
Ik heb wel meegemaakt dat iets verkeerd viel en dat de ander zo in het moment zat dat die dat te laat door had. Het was iemand die ik verder heel erg vertrouw en hij voelde zich daar naderhand ook echt rot over. Dus excuses, uitgepraat en de belofte dat het niet meer zou gebeuren. Daarmee kon ik het loslaten.
Ik heb nooit heel lang naweeën gehad, hoe heftig het spel ook was. Soms had het wel tijd nodig om te landen, maar niet dat ik heel erg van slag was 
EnchantingChamois89
15-02-2022 om 11:32
Ahja, dat heb je met wensen, grenzen, vertrouwen en mensen
Dan kan er zoiets gebeuren
Altijd fijn als zoiets gebeurt met iemand die je vertrouwt
Zo’n gesprek helpt helemaal bij te vertrouwen
In het begin ook geen lange naweeën gehad?
Ik kan er soms best in blijven hangen voor een poosje
(En dan tel ik de laatste 2 niet mee, want dat is hartstikke logisch om daar in te blijven hangen
)
Lief dat je het wilde delen! 😊
Voor de eventuele geïnteresseerde
2 weken terug gespeeld met een fobie
Gister gespeeld met een spook uit het verleden
(Hmm, misschien moet ik gister er niet bij tellen en was dat gewoon nodig en vanilla met schattig jurkje en knuffel met en een meneer in pak met bretels en een vrouw in een jaren 50 bloemenjurk
)
nomen-nescio
15-02-2022 om 11:50
Beertjelief schreef op 15-02-2022 om 09:17:
Hi nomen-nescio! 👋
Ook namens mij ook een (verlaat) welkom
Je klinkt heel verliefd! Leuk! ❤️
Hebben jullie het er verder nog over gehad, of eerst alles lekker rustig een plekje geven? 😊
We hebben het er nog wel even over gehad maar voornamelijk even een plekje geven. Nu heeft zij corona en als ze voor vrijdag niet opknapt, moeten we het weekend overslaan.
Er is een kans dat ik het ook nog krijg de komende dagen natuurlijk. Dan kunnen we samen onder de wol kruipen.
Lollypopje
15-02-2022 om 14:24
wat balen zeg, dat ze corona heeft. Hoop dat ze niet al te ziek is.
En neem ook lekker je tijd om veel te praten en het een plekje te geven. Zulke gesprekken kunnen al heel fijn zijn.
EnchantingChamois89
15-02-2022 om 16:59
nomen-nescio schreef op 15-02-2022 om 11:50:
[..]
We hebben het er nog wel even over gehad maar voornamelijk even een plekje geven. Nu heeft zij corona en als ze voor vrijdag niet opknapt, moeten we het weekend overslaan.
Er is een kans dat ik het ook nog krijg de komende dagen natuurlijk. Dan kunnen we samen onder de wol kruipen.
Superrrr begrijpelijk natuurlijk, alles even een plekje geven 😊
En precies! Erover lezen, vragen stellen en erover praten vind ik ook altijd al een feestje
Begint er iets meer te kriebelen?
Ik ben trouwens een enorm nieuwsgierig wicht
Bij teveel vragen, geef dat gerust aan
Ik probeer mij altijd bij iedereen in te houden 😁
Verliefd zijn vind ik boven het OMT staan
Ik hoop dan ook beterschap voor haar of anders een klachtvrije mini Corona aanvalletje voor jou 
Zodat jullie toch samen kunnen zijn dit weekeinde!