Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nog een korte aanvulling op mijn post aan RoodBorstje

En natuurlijk kunnen mensen altijd liegen als je vraagt of ze ergens kennis van of ervaring mee hebben. Het is dan ook vaak vooral hoe ze iets zeggen en iemands woordkeuze, waar je in dat geval veel kunt hebben. 
Veel foute D's vallen bijvoorbeeld voor mij door de mand, omdat ze beledigd zijn dat je zoiets vraagt.

ik heb donderdag nog wel een avondje gespeeld met mij vanilla lover, hij in lingerie heeft mij even vastgezet en gespankr dus heel vanilla was het nier, wel leuk.

Hij in lingerie? Mannen- of vrouwenlingerie? Ik vraag dat omdat mannenlingerie een vaag begrip is en ik bij een man in vrouwenlingerie moeilijk een dominante rol kan voorstellen (geen waardeoordeel verder, behalve mijn beperking dus).

Hij kickt op vrouwenlingerie. Zelf dragen en bij een vrouw zien. Vindt zichzelf geen Sissy en doet zo ook niet in bed en draagt verder ook geen vrouwenkleren. Hij is geen Dom maar kan behoorlijk dominant uit de hoek komen als ik hem een beetje plaag. 

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

08-11-2021 om 18:38

@kelly dat leest weer lekker gezellig! 
Je hebt nu 3 mannen in je leven toch? 
@febag persoonlijk denk ik dat je ‘t niet anders moet zien dan een latex/leer/sportswear/schoolgirl outfit (al dan niet) fetish
Het geeft een fijn gevoel (van vrijheid) en hij voelt zich er mooi in
Daar kunnen dan best wat dominante krachten uit voortvloeien 
Maar over ‘t algemeen hoor/lees/zie je dat lingerie meer ingezet wordt als humiliation tactiek bij mannen dus snap je gedachtegang wel  

@Popje Handig die ladenkast! 
En tja, ik trek graag aan handeltjes bij die laadjes 😁
(In ‘t algemeen trek ik graag aan handeltjes en druk ik graag op knopjes
Ze helpen zo goed 
Ik snap nu ook waarom je advies zo op maat kan zijn! 
Het heeft me veel gebracht 😊

Leuk! dat ik ‘n beetje kan helpen vullen
Dat zie ik als een complimentje wat ik gewoon in m’n zak ga stoppen

@Beertje: Mag ik vragen wat het precies inhoudt dat: We houden ‘t dus maar op onze eigen d/S waarin de S de baas is en de d denkt dat hij iets te zeggen heeft?

Ja ik denk dat alles langzaam proberen beter is. Sowieso is dat gevoel weg, dit is veel beter.

Ik zou fetlife wel alleen gebruiken om een trio te vinden. Heb er vanmiddag nog een tijdje op rond gekeken en idd niet alle oproepjes zijn heel extreem. Die witte achtergrond maakte het ook al veel beter haha.
Ooit wil ik fetlife misschien wel gebruiken als ik op zoek zou gaan, als ik niks meer met deze vriend doe. Al is dat voor nu niet aan de orde.

Wat is SDC? ik ken het niet.

@Kelly: Leuk dat je zo kan afwisselen van mannen. Weten die onderling van elkaar eigenlijk? 

Ja ik vind dat Lollypopje ook altijd goed advies heeft! Ze helpt je ook echt op weg en weet veel dingen als je iets vraagt. Ik merk wel dat ze er echt helemaal in thuis is. 

@Kelly fijn dat je zo genoten hebt weer
Mannen in vrouwenlingerie is absoluut niet mijn ding, maar tegelijkertijd vind ik het wel heel tof als iemand volledig zichzelf is en dat gewoon aantrekt als die daar blij van wordt. Alleen al daarom kan ik er op een feestje wel heel vrolijk van worden dat te zien

@Beertje dankjewel. Al is jouw dynamiek wel en hele andere tak van sport dan waar ik de meeste kennis over heb. En juist daarom vind ik het leuk er meer over te weten. Ik hou van mensen, hoe ze denken, hoe ze in elkaar zitten en juist als ze iets anders beleven dan ik vind ik het super interessant. De hele wereld die hetzelfde is, wat zou dat toch saai zijn

@Stars fijn dat je inmiddels hebt gezien dat fl niet alleen maar serieus en heftig is Het is een super diverse site en je hoeft het maar te verzinnen en je kunt het er vinden (op de dingen na dan die bij wet verboden zijn of waar de creditcard maatschappijen moeilijk over doen. Al is die tweede categorie nog wel te vinden, maar niet in de zoekmachines). En dus is die site er ook voor niet mega heftige bdsm

En dankjewel voor je compliment. In 11 jaar in de bdsm scene pik je weleens wat kennis op En ik leer nog steeds bij. Gelukkig maar

Ik heb dan ook zeker niet de wijsheid in pacht, dus ik zou iedereen ook zeker adviseren om ook altijd bij anderen kennis en informatie op te doen, zodat je op die manier echt je eigen weg kunt vinden

@Kelly: dank je voor je reactie. Die variant kende ik nog niet - weer wat geleerd dus.

@ScatterStars - ja vanilla lingerie lover en zijn primary zijn compleet poly, hebben allebei een vijftal lovers, Top is getrouwd maar open, ik ben wel zijn eerste en enige partner buiten zijn vrouw om. Bij Dom ligt het eem beetje ingewikkelder, eerst met hem gespeeld terwijl zijn primary het wist, toen met hem en haar, toen afgekoeld omdat zij het er moeilijk mee had, toen op haar aandringen één op één gespeeld met hem maar zij blijft het moeilijk vinden dus weer even pauze op het moment. Bij haar spelen ook nogwal grote dingen in haar leven op het moment.

Het lijkt ingewikkeld maar voor mij werkt het. Heb geen behoefte aan samenwonen of zo maar wil wel graag dat het allemaal redelijk eerlijk en open loopt. 

Ik ben 35 en sinds mijn 25e actief bezig met
BDSM

ik vind het een verrijking in mijn seksleven en zal ook niet meer zonder willen, dat is gewoon niks voor mij. 

Ik vind dat je moet blijven ontdekken en zeker niet je gevoelens uit de weg moet gaan.

Wat ik zoal prettig vind

harde seks.
Shocking.
Kaarsvet.
Vastbinden.
Spanking.
Knopen.
Anal play
Etc

zijn er dames die met hun gevoel worstelen of vragen hebben? Schaam je niet en vraag mij rustig 

Twenteman86 schreef op 13-11-2021 om 15:49:

zijn er dames die met hun gevoel worstelen of vragen hebben? Schaam je niet en vraag mij rustig

Arme mannen....  

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

13-11-2021 om 16:52

Hoi Twenteman welkom! (Twente
Geen worstelgevoelens of vragen op ‘t moment 
Kan zomaar anders wezen morgen
Mogen mannen ook vragen stellen? 😁 (Sorrie, inkoppertje)

@stars zie je vraag nu pas
Ik reageer strakjes wat uitgebreider 

Iemand weekeinde plannen? 
Of is het Corona stil

Welkom Twenteman

Hoewel je lijstje inderdaad zeer shocking is, zoals je bij punt 2 al aangeeft Verteld je post me helaas vrij weinig over jou.

Wat is je ervaring? Wat voor bdsm beleving heb je? En wat maakt jou de juiste persoon om worstelende dames te helpen? Je geeft namelijk aan dat te willen, dus dan is het fijn wat meer te weten over wie je bent als bdsm'er en waar je expertise ligt. Niet alleen qua handelingen, maar juist ook bij het persoonlijke vlak

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

13-11-2021 om 17:09

Beertjelief schreef op 13-11-2021 om 16:52:

Hoi Twenteman welkom! (Twente )
Geen worstelgevoelens of vragen op ‘t moment
Kan zomaar anders wezen morgen
Mogen mannen ook vragen stellen? 😁 (Sorrie, inkoppertje)

@stars zie je vraag nu pas
Ik reageer strakjes wat uitgebreider

Iemand weekeinde plannen?
Of is het Corona stil

Volgens mij zijn hier niet echt veel mannen.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

13-11-2021 om 17:16

@Bluefawn jij ook welkom  
Klopt dat hier niet veel mannen zijn
Dat is best jammer 
Kom je mee praten?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.