Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Beertjelief schreef op 01-11-2021 om 22:16:

@vanilalala zou het bij jou dan ook ‘t lijden kunnen zijn?
Een spanking begrijp ik goed, maar rottige pijn snap ik ook niet 😁
Ik ben licht nieuwsgierig omdat ik het niet snap, maar wel wil snappen, maar niet zo durf
Hoe nam je die eerste stap dan? Uit nieuwsgierigheid?

Ik vind het lastig te omschrijven, merk ik. Het is misschien meer 'dienen' dan lijden. Al vind ik 'dienen' een vreselijke term. Misschien moet ik daar ook aan wennen. 
Zoals ik stikken in zijn pik niet lekker vind, maar toch heerlijk. Met tranen en kwijl en al. Zo vind ik die rotpijn ook niet lekker, maar toch heerlijk. Aan mijn tepels kan ik niks hebben, maar als hij ze mishandelt word ik bloedgeil. Het is de overgave denk ik? Hij kan alles met me doen. 
En tja, die eerste stap. Zonder al te veel in details te treden, dit is iemand die ik 100% vertrouw en hij mij ook, wij zijn volledig open naar elkaar en hij is behoorlijk ervaren in de bdsm-wereld. Dus dat gaat vrij natuurlijk, inclusief uitgebreid bespreken van wat wel en niet leuk is. 

gaan er hier nog mensen naar de beurs zaterdag?

@beertje: We zijn fwb geworden denk ik. We hechten beide veel waarde aan de vriendschap, dus we kunnen ook wel weer terug als we stoppen. Tenminste daar ga ik voor nu iig van uit. Toch wel fijner, dan dat ik met een compleet vreemde moet doen. Omdat er toch best wel wat gesprekken nodig zijn en ik weet niet of ik zo open was geweest tegen iemand die ik net ken. Ik vermoed van niet. Maar ik heb nu wel veel meer rust dan in begin. Het hoeft niet allemaal zo snel mogelijk te gebeuren. Ik blijf wel benieuwd naar dingen, maar wel op een andere manier. 

@pijn: het gaat bijv. meerdere tikken tegen een tepelklem, wat wel echt even zeer doet. Vooral na een tijdje en ze zijn nog uren gevoelig dat wel. Al denk ik dat dit nog steeds wel onder fijne pijn valt omdat ik zoals jullie niet doorga totdat het jezelf echt 'verbijten' is omdat het zo'n pijn doet. 

@roodborstje: Wat fijn dat je iemand hebt waarmee je het er over kan hebben. Dat is zo fijn merk ik. Ik ben ook nog echt dingen aan het ontdekken en ik heb het wel nodig om er met mensen over te hebben. 

Maar je gaat met A niet spelen? Jullie zijn echt alleen vriendschappelijk? 

Bedankt voor het welkom allemaal  

@Scatteredstars Ik weet niet of ik met A wil/ga spelen, heb er afgelopen tijd wel over nagedacht maar ben er nog niet uit.. Zaterdag zie ik hem weer En wil ik het er wel met hem over hebben 

Mag ik vragen waarom je daar over twijfelt? Omdat jullie dus wel dezelfde interesses hebben en het goed kunnen vinden. 

@Scatteredstars Ik twijfel denk ik omdat hij niet iemand is tot wie ik me normaal aangetrokken voel. En deels voelt het ook gewoon nog gek/raar om hem op zo'n manier te bekijken 
Maar het voelt ook wel fijn en vertrouwd met hem en dat is natuurlijk wel een hele mooie basis om te spelen en ontdekken 

Dat je dezelfde interesse deelt en als mensen klikt, maakt ook niet automatisch dat het op dat vlak klikt.
Ik ken genoeg leuke mensen waar ik nooit mee zal spelen, gewoon omdat ze mijn type niet zijn
Niet dat je het niet zou moeten doen, maar doe het niet omdat hij beschikbaar is zegmaar. Ik zie vaak dat mensen inzee gaan met de inzee gaan met de eerste die gevoelens los maakt of door wie ze het gaan erkennen, terwijl het helemaal niet de juiste persoon is voor hen.

Niet dat je het niet moet doen of willen hoor. Als hij wil en jij vind hem er leuk genoeg voor

En veel wandelplezier vandaag

Anderen nog fijne plannen?

Ik heb weer even een gevoel van gemis. Zie te veel bekenden naar leuke feestjes of de beurs gaan en dan ben ik best wel jaloers 😢

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

07-11-2021 om 10:22

@lollypopje komt echt weer, ook voor jou
Hou je maar vast aan ‘t idee dat er ook een boel niet meer durven
(Bij gebrek aan beter advies

Ik ga ook niet, wel getwijfeld want leek me ideaal als solo projectje 

@roodborstje veel wandelplezier gewenst! 
Ook al denk ik dat je dit daarna past leest dus
Was ‘t gezellig? Weet je wat beter wat je zoekt? 

@scatteredstars klinkt goed!
Rustig aan lijkt me fijner hoor, er is geen haast bij
6 jaar later sta ik op het punt om een nieuw kink gedeelte te ontdekken en ik voel me een super beginner
Dat is ook best leuk!
En hij gaat nergens heen toch? 😊
Fijn dat er meer rust is! 
Wat bedoel je met “anders nieuwsgierig”? 
Begrijp ik ‘t goed dat je wat meer overzicht kan houden en wat meer de rem erop zet daarmee?  

@vanilalala, lollypopje en Kelly 
Dank je wel voor jullie antwoorden en openheid op m’n dubbel gestelde lastige nieuwsgierige vraag 😁
Ik merk dat ik echt een betere reden dan “ben zo nieuwsgierig” zoek voor mezelf 
En ik denk dat ‘t voortkomt uit dienen, maar dat weet ik niet zeker 
En ik vermoed  dat ‘t met wat pijn hem wel kan lukken om mij beter te laten luisteren 
Want dat dat nodig is, dat is me duidelijk

Ik waardeer jullie openheid (van jullie allemaal trouwens) heel erg ❤️

@Beertje Het klopt dat veel niet durven, maar dit had ik gedurfd. Dat terwijl ik echt extreem voorzichtig ben en mijzelf daardoor extreem beperkte het eerste corona jaar. Heel weinig menselijke contacten en aanrakingen. Mijn leven stond stil. En tja, nu staat het weer stil
En voor corona kon ik door mentale gesteldheid niet veel, begon net weer een paar maanden dingen op te pakken en leuke dingen te doen. 
Na 4 pittige jaren besloot ik bij O&N 19/20 niet meer te roepen dat volgend jaar beter zou worden, want dat viel toch steeds tegen. Dat bleek een goed besluit

Ik ben een jonge vrouw met een grote drang alles uit het leven te halen en echt te voelen dat ze leeft (waarschijnlijk ga ik daarom graag zo diep in een spel ). Maar ik heb al jaren niet het gevoel dat dat echt lukt doordat er steeds weer iets anders ellendigs op mijn pad komt  
En daar ben ik nu toch echt wel meer dan klaar mee 😝

Maar verder is vandaag wel beter dan gisteren hoor

En voor jou, heerlijk om zo te genieten en opnieuw te ontdekken. En ik vind nieuwsgierigheid een meer dan prima reden om dingen te vragen hoor

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

07-11-2021 om 13:38

@lollypopje Snap dat je deze gedurfd zou hebben
En ‘t is ook echt ontzettend veel pech! 
(ik vind ‘t woord pech eigenlijk niet de lading dekken) 

Maar long-covid kan je verslaan!
En mentaal gaat ‘t nu wel goed, heel goed zelfs
Je bent enorm met je zelf bezig (en dan niet op de ego manier) en nu je stil staat ben je ook aan het groeien
Super zweverig, maar meen ‘t echt 
Ik blijf trots op je 

Ik kan me voorstellen hoe moeilijk ‘t is voor zo’n lange periode 
Maar je gaat er komen en zal er dan gelijk staan 
En tot die tijd vermaak je je met Beertjes watervrees

Tot nu toe is de ontdekking dat een echte D/s tussen Daddy en mij heel grappig is, maar onmogelijk lijkt
Tenzij ik dus heel veel aanpassingen ga doen
En dat zou ik ook weer zonde vinden 
Heerlijkheid is vooral twijfel dus
 Leuke twijfel dat wel, want alles kan, alles mag, maar niks moet en ‘t hoeft ook niet anders 😊

@Beertje het mentaal goed dat wisselt nogal hoor Maar het is wel zo dat ik de afgelopen 6 jaar behoorlijk ben gegroeid en ik kan niet ontkennen dat de ellende daar een aandeel in heeft gehad.
Maar ik ben niet zoals die types die dan vervolgens dankbaar gaan lopen zijn voor wat die ellende hen heeft gegeven, want mij is die prijs echt te hoog. Nu scheelt het wel dat ik al mijn hele leven bewust en onbewust bezig ben met zelfontwikkeling en groeien. Dus ik weet dat dat anders ook was gebeurd, alleen misschien wat langzamer
Maargoed dat veranderd natuurlijk weinig aan mijn situatie.

@Beertje jij en je Daddy moeten ook gewoon geen heule echte serieuse D/s, maar gewoon een 'Daddy en Beertje doen lekker hun eigen ding D/s". Past veel beter bij jullie

@Roodborstje: Ik sluit me bij Lollypopje aan. Je moet het alleen doen als het goed voelt en niet omdat hij beschikbaar is. Die fout heb ik bijna gemaakt en ik denk niet het een slimme keuze was geweest. 

@Lollypopje: Wat rot dat je zulke rotjaren hebt, vooral als je ook wil genieten van het leven en het voor je gevoel niet kan op deze manier. Gaat je long covid al een beetje beter dan een tijdje terug? 

@Beertje: Ik blijf wel heel nieuwsgierig naar alles, nog steeds. Alleen het gevoel dat het zo vlug mogelijk moest gebeuren is weg. Er is meer rust in me gekomen. Wel zijn we nu bezig om te kijken of we een trio kunnen regelen. Het zou voor mij de eerste keer zijn en ik was nieuwsgierig. We willen ook wel wat bdsm elementen terug laten komen. Alleen het is nog niet zo makkelijk om een goede derde te vinden, al ligt het niet aan de hoeveelheid reacties. Soms is het ook gewoon troep, maar wij stellen ook wel hoge eisen hoor. Alhoewel ik dat best wel terecht vind. 
 Ik heb ook op fetlife gekeken of we het daar zouden plaatsen alleen dat ziet er best intimiderend uit allemaal. 

Het zou ook zonde zijn als jij je moet aanpassen naar iets wat niet bij je past toch? Het moet ook voor jou leuk zijn. 

@Stars Goed dat je tijdig inzag dat je verder moet kijken dan beschikbaar. Die ander hoeft dan ook echt niet fout te zijn, maar het moet wel passen. Het is net zoals de meeste mensen niet zomaar met iedereen het bed induiken. Zelfs voor een ons zijn veel mensen toch nog selectief.

Ook heel goed dat jullie kritisch zijn voor die trio. Jullie willen een leuke avond, dan moet die ander dus ook gewoon leuk zijn en met jullie matchen

Wat vind je trouwens intimiderend aan fetlife?

Ik ga gelukkig wel vooruit, maar het zijn ministapjes. Maar ik hou hoop dat die ministapjes gewoon langzaam steeds groter gaan worden.

Het is een zwarte pagina met fel rode kopteksten, wat al anders overkomt. Maar ook wat mensen vragen of aanbieden, plus de verwoording daarvan. Het klinkt in één keer zo serieus en zo ervaar ik het nu nog niet eigenlijk. Wij hebben het ook niet echt over D/s ofzo. 

En iedereen heeft daar echt ervaring of nouja vele. Gaan die niet over grenzen als zij 'minder kunnen doen' dan ze gewend zijn? Zij willen er natuurlijk ook wat uithalen.

Fijn dat je met mini stapjes vooruitgaat. Al snap ik dat je wil dat het veel sneller gaat allemaal. 

@Stars Je kunt de pagina ook op wit zetten

En echt niet iedereen is heel serieus of mega ervaren hoor. Kijk eens in de groep Netherlands Newbies, dan zie je dat je niet de enige bent die net komt kijken
En ik ken echt heel veel mensen voor wie bdsm vooral lol hebben is en/of die geen D/s willen of hebben en ook die zitten gewoon op fl

Om die andere kanten te zien moet je soms alleen wat langer rond kijken. 

Ik heb zelf als beginner altijd mt heel ervaren mensen gespeeld en die hebben altijd veel rekening gehouden met mijn grenzen. Bijna alle ervaren mensen zullen alleen met iemand in zee gaan als ze dat ook zien zitten. De kans dat ze je grenzen niet respecteren is niet groter of kleiner dan bij iemand die net begint.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.