Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
ScatteredStars
27-10-2021 om 15:07
We hebben elkaar weer gezien en het was weer echt fijn. Ik ben er wel verbaasd over dat ik het schijnbaar best wel goed doe op wat pijn. Had dat echt niet verwacht bij mezelf.
Voor de eerste keer echt ergens aan vastgebonden en ook dat vind ik echt leuk. Ik vind het wel heel fijn dat ik niet hoef na te denken, is het te vertrouwen of moet ik me zorgen maken. Wel het voordeel dat dit met een vriend is en niet met iemand die ik nog maar net ken. Nu kan ik mezelf wel echt overgeven zonder over dingen te piekeren, omdat ik hem gewoon volledig vertrouw.
TriflingButterfly90
27-10-2021 om 19:55
Klinkt heerlijk! En wat goed dat je aan jezelf durft toe te geven dat je pijn lekker kunt vinden. Dat heeft bij mij echt enorm lang geduurd.
ScatteredStars
28-10-2021 om 14:35
Ik vind het ook niet heel erg makkelijk, want het wijkt nogal af van de 'norm'. Waar ik schijnbaar nogal waarde aan hecht. Alleen ik kan het ook niet ontkennen, dan lieg ik tegen mezelf.
Lollypopje
30-10-2021 om 20:57
Ik weet nog dat ik het in het begin verwarrend vond, dat ik er zo nat van werd. Vooral omdat ik al snel voor de heftigere niet lekkere pijn ging. Mijn lichaam reageerde er op, maar mijn hoofd was aan het lijden. En ondanks dat lijden verlangde ik er naar. Ik dacht ook altijd dat masochisten pijn lekker vonden, dus ik kon nooit maso zijn, want ik vond het helemaal niet lekker. Het duurde even voor ik besefte dat ik gewoon een ander type masochist was 
Kelly_xxx
31-10-2021 om 10:53
Piloot is net vertrokken - ik hang nog even op de bank op zoek naar energie om te gaan douchen en in te pakken. We zaten samen twee nachten in een huisje terwijl hij overdag vloog. Ik ben kapot 🤣
Ja ik ga ook goed op pijn. Hij vindt je nog steeds lastig. Ziet me graag geil en nat maar het pijn doen vindt hij ingewikkeld. Hij is zelf niet echt sadistisch ingesteld in die zin. Wel in de zin dat hij een ruined orgasm en edging ontzettend leuk vindt net als me net even te lang laten wachten…
ScatteredStars
01-11-2021 om 07:33
@Lolly: Lijkt me ook lastig als je hoofd en je lichaam zo'n tegengestelde reactie hebben. Wel fijn dat je er voor jezelf achter kwam hoe het ook kon zijn.
@Kelly: Haha klinkt als een goede tijd als je kapot bent. Ik snap het ook wel ene kant. Iemand pijn doen gaat toch wel vaak tegen je natuur in denk ik.
Nu moet ik wel zeggen, het is wel fijne pijn, geen pijn waarvan je moet huilen oid. Meer dat het super gevoelig is en even niet lekker. Meer dat idee. Het is geen pijn waarbij ik schade oid aan overhou. Hoogstens dat het paar uur gevoelig blijft.
Vanilalala
01-11-2021 om 20:56
Oh fijne pijn vind ik wel makkelijk. Daarvan kan ik prima accepteren dat ik het lekker vind, want dat is meteen lekker. Of in elk geval na een paar seconden, als de klap voorbij is en het lekker nagloeit.
Maar de rottige pijn, die gewoon echt pijn doet. Die ik echt niet lekker vind. Of denk te vinden. Maar waar ik wel bloedgeil van word en van geniet. Dat is de moeilijke om recht te krijgen in mijn hoofd.
Lollypopje
01-11-2021 om 21:04
@Kelly klinkt heerlijk
Zou je er ook genoeg aan hebben als je het sadisme alleen bii de Dominant kunt halen?
@Vanilalala
Ik vond al vrijsnel de acceptatie gelukkig. Wat mij daarbij hielp was het besef dat het nodig hebben, ook een vorm van masochisme is. En later besefte ik dat mijn kink vooral lijden is en dat pijn daartoe en middel is. Het is dat lijden dat me ergens brengt, waar ik wil zijn. Waar ik dagen later nog geil van wordt. Ik verlang er naar diep te gaan en in een veilige omgeving heftige en intense emoties te ervaren. Echt compleet te voelen.
Het is een ander type masochisme dan pijn gewoon lekker vinden, want lekker doet me niet genoeg. Dit gaat zoveel dieper voor mij.
Roodborstje9
01-11-2021 om 21:32
Afgelopen tijd heb ik een beetje meegelezen in dit topic en ik vind het wel zo netjes om me even voor te stellen dus bij deze
Ongeveer een jaar geleden las/hoorde ik voor het eerst over bdsm en mijn interesse was gewekt. Vervolgens heb ik meer gelezen maar er verder niks mee gedaan. Ik wilde wel wat dingen proberen/ontdekken maar geen vriend dus het bleef bij gedachtes.
Een maand geleden raakte ik tijdens een wandeling in gesprek met een man (A) en meteen een uur lang over vanalles gesproken. Sinds die tijd hebben we 1 of 2 x per week een stuk samen gelopen en goede en leuke gesprekken gehad. Vorige week kwam het gesprek op seks/bdsm en hij heeft mijn gedachtes en gevoelens weer aangewakkerd. Ik ben nu weer vanalles aan het lezen en proberen te achterhalen wat ik wil (en met wie dan??)
A heeft tijdens het gesprek wel aangegeven dat ik er met hem over kan praten maar dat hij het niet wil opdringen.
Misschien dat ik binnenkort nog vragen voor jullie heb, maar anders blijf ik alleen meelezen. Ik wil jullie trouwens nog een compliment geven voor de manier hoe jullie met elkaar omgaan, geeft een veilig gevoel (kan het nu even niet beter omschrijven)
Lollypopje
01-11-2021 om 21:43
@Roodborstje welkom hier. Leuk dat je je voorstelt en fijn om te lezen dat het hier zo veilig voelt.
Wat mooi ook dat je zo per toeval iemand hebt gevonden met wie je er over kunt praten als je dat zou willen.
Voel je ook vrij om alle vragen te stellen die in je op komen, ook naar aanleiding van posts. Als mensen iets liever niet delen, zullen ze dat vriendelijk zeggen.
En hoewel ik niet de waarheid in pacht heb staat mijn pb altijd open voor mensen die liever privé iets willen vragen.
Wil je met ons delen welke elementen van bdsm je aanspreken?
Roodborstje9
01-11-2021 om 22:13
@lollypopje, bedankt voor je aanbod om een pb te sturen, misschien maak ik er w3l gebruik van
Ikvind het heel mooi dat ik A heb ontmoet, ook op een goed moment in m'n leven denk ik. Merk dat ik het idee om het er uitgebreid met hem over te hebben nog wel gek/lastig vind maar dat komt vast omdat het zo nieuw is.
Het onderdanige spreekt me nu heel erg aan, dat de ander bepaald wat er gebeurt en me gewoon kan laten gaan. Paar pagina's terug ging het over touwen en dat sprak me ook meteen aan.
Maar hoe meer dingen ik lees hoe meer m'n nieuwsgierigheid gewekt wordt. Mijn eerste reactie op pijn was ongelovig (hoe kunnen mensen dat fijn vinden??) en ondertussen ben ik heel erg benieuwd hoe ik er op reageer, want ergens klinkt het ook wel goed.
Kortom, ik weet het eigenlijk nog niet zo goed en denk dat ik het moet ervaren om meer duidelijkheid/inzicht te krijgen. (bedoel natuurlijk niet dat ik dan opeens alles weet, maar kan nu bv heel lastig inschatten hoe ik reageer op pijn)
EnchantingChamois89
01-11-2021 om 22:16
@stars wat goed dat ‘t zo goed gaat!
Iets van jezelf accepteren kan best rustgevend zijn 😊
Geniet van je gloei-pijn, die vind ik ook best fijn!
Geef ik nog steeds niet altijd toe hoor
Vertrouwen heb je ook gevonden, ook heel fijn!
Voel je nu een stuk meer rust?
Kan je de gevoelens nu ook wat meer accepteren nu je merkt dat er meerdere vormen van “relaties” zijn?
@lollypopje maakt me nieuwsgierig, zou je een week lijden zonder rottige pijn dan ook kunnen waarderen?
(ik classificeer ‘n week in de Ardennen rondhangen en sportief doen al als lijden 😁)
@vanilalala zou het bij jou dan ook ‘t lijden kunnen zijn?
Een spanking begrijp ik goed, maar rottige pijn snap ik ook niet 😁
Ik ben licht nieuwsgierig omdat ik het niet snap, maar wel wil snappen, maar niet zo durf
Hoe nam je die eerste stap dan? Uit nieuwsgierigheid?
@kelly Leest als opnieuw een fijne tijd!
Blijf piloot vertellen hoeveel jij ervan geniet tussendoor, misschien helpt dat wat?
@roodborstje welkom!
”Wat ik wil” leest als een heel mooi begin!
Kunnen we je misschien ‘n beetje helpen uitzoeken? 😊
Kelly_xxx
02-11-2021 om 10:01
@Lollypopje - het is niet dat de piloot me geen pijn doet hoor. Hij heeft zich de afgelopen weken onledig gehouden met een serie canes te maken op zijn werkplaats en zich daar behoorlijk mee vermaakt. Maar hij is net als ik nog echt op ontdekkingsreis en vindt het best lastig in zin hoofd. Hij vindt het fijn als hij me snel geil krijgt en helemaal als ik subspace (dat doe ik makkelijker op pijn) maar blijft het raar vinden om het te plannen en te doen.
@Beertjelief -we praten idd heel veel. Ook op de app op de dagen dat we elkaar niet zien. Bij het spelen zelf ben ik nogal onsamenhangend 🤪
@roodborstje - wees welkom
@iedereen, nog even over spanking, voor mij is dat geen pijn alleen vrij gegarandeerd orgasme. Nare pijn vind ik fijn omdat het helpt bij de overgave, een oor waar net even te lang en te hard in gebeten wordt bijvoorbeeld. Maar somige dingen ben ik nog niet helemaal over uit. Impact play gewoon om de impact play bijvoorbeeld.
Lollypopje
02-11-2021 om 14:18
@Roodborstje
Dankjewel voor je antwoord. Leuk ook die hele ontdekkingstocht nog voor je. En dat is spannend en eng, maar gaat ook zeker erg leuk en vol bijzondere ervaringen zijn.
Ik weet nog dat ik me echt als een soort Alice in Wonderland voelde in mijn begin tijd 
@Beertje
Dat is toch echt wel anders. Zo maso ben ik zelfs niet 
Voor mij is het heel erg verbonden met mijn onderdanigheid en lijden voor iemand.
Al kan ik me voorstellen dat er qua fysiologie best overeenkomsten zullen zijn. Neem bijvoorbeeld de runnershigh bij mensen die hardlopen en daarbij door de pijn heen moeten.
@Kelly
Ik snap wat je bedoeld. Ik hoor vaker dat sadisten en zeker ook de mannen behoorlijk door een acceptatieproces moeten. Ze worden toch opgevoes met het idee dat je een vrouw niet hoort te slaan.
Dat loskoppelen als het consensual is, kan best eem proces zijn.
Impact play om de impact play kon ik in mijn begin jaren. Dan kon ik het gewoon voor mijzelf willen en was een connectie niet nodig. Dat is veranderd. Echt lijden en loslaten lukt niet meer zonder connectie. Dan schiet ik in de weerstand.