Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
Lollypopje
22-10-2021 om 14:43
@Hieris hier is ook weleens iets getriggert, niet eens met een mindfuck, maar met een grapje.
Complete kortsluiting in mijn kop. Kreeg zelfs nog excuses, wat lief was maar niet hoefde. Ik zag het niet eens aankomen, hoe moest hij dat dan weten.
Moest ook echt even laten bezinken voor ik door had wat er mis ging bij mij.
EnchantingChamois89
22-10-2021 om 16:21
Persoonlijk vind ik ‘t een heel fijn idee dat jullie berichtjes, reacties en meningen geven op Fet ter verdediging van anderen
Ongeacht de reactie die jullie terugkrijgen
Ik snap heus wel dat er gespeeld kan worden rondom en met harde limieten, dat doen wij ook maar nu lees ik 2 dingen
Trauma’s en Fobieën
@hieris en @lollypopje kregen een trigger bij trauma wat de D niet wist, dat kan gebeuren en aan de hand van die reactie kan je er eventueel wel of niet mee doorgaan
@rooss noemde een fobie voor spinnen
En ik wil het heel graag snappen, maar met die 2 dingen, daar speel je dan toch niet bewust mee?
Ik zie wel ‘t nut van traumaverwerking en fobie oplossen tijdens een mindfuck, maar niet als sadistisch grapje
Er zijn zoveel sadistische mindfuck grapjes denk ik dan
Laat ik mono & poly nou onder dezelfde noemer vinden vallen
Als ik aangeef samen iets te willen beleven dan wil ik niemand erbij, ook telefonisch niet
Het is van ons, ons verhaaltje!
En zonder overleg komt er ‘n derde bij terwijl ik zei dat niet te willen
Naja misschien is dit wel een persoonlijk trauma dingetje waarin ik teveel doorschiet, zeg ‘t gerust
Het is niet mijn relatie en ‘n bevestiging dat ik op dat gebied nu wel goed zit
@lollypopje ik vind die naalden echt heel stoer dus!
Hebben we nog weekeinde plannen?
Ik heb morgen weer kinky dansles! ❤️
Met enkelboeien om ‘t officiële dansje van “Bad Romance” dansen voor 3 kritische mensen in maskers
Zin in! 😁
Lollypopje
22-10-2021 om 16:36
@Beertje Ik heb zelf geen problemen met spelen met fobieen, zoals die naaldjes toen. Maar ook met mijn hoogte/diepte vrees of mijn stikangst.
Maar dat komt omdat ik voor sommigen ook een bepaalde fascinatie heb ontwikkeld en dan in de juiste gecontroleerde setting, met de juiste persoon dan wil ik die confrontatie wel aan.
Maarrrr dat zijn geen dingen die ik meteen met iemand doe. Daar heb ik veel vertrouwen voor nodig. Niet eens dat het niet misgaat, want dat geloof ik wel, maar vertrouwen in de juiste steun en begeleiding. Vertrouwen dat iemand mij mentaal op vang als ik jank van angst, maar dat de ander zich tegelijkertijd ook niet laat tegen houden door die tranen.
En daarbij juist omdat ik die dingen eng vind, vind ik ze ook te speciaal om zomaar met iemand te doen. Die angst trotseren is een groot geschenk en die wil ik alleen geven vanuit diepe liefde en onderdanigheid.
Rooss4
22-10-2021 om 18:00
oeh, kinky dansen...wat heerlijk. Ik mocht ook dansen voor Vent ooit, hij heeft daar zelfs een writing over geschreven op fet... eng, geil, kwetsbaar was dat!
Have fun, beertje!
Hier een Roossbami met kink vrienden. Staat altijd garant voor heerlijke openhartige gesprekken.
En we passen een nachtje op ons kleinkind. Maar das heel niet kinky!
Hieris
22-10-2021 om 19:16
@Beertje ik speel met limieten voor de kick. Iemand die denkt mijn traumas of fobieen te kunnen fixen mag heel gauw een andere partner zoeken. Ik heb een speelpartner en geen therapeut. Ofja, ik heb dus juist wel een therapeut maar daar speel ik niet mee.
Veel plezier morgen!
Lollypopje
22-10-2021 om 19:18
@Hieris
Ik snap je helemaal. Bdsm kan therapeutisch werken, maar het is geen therapie. Mensen (vaak "Dominanten") die dat verschil niet kennen, vind ik altijd enge types.
Lollypopje
22-10-2021 om 20:07
Ik zie op fl mijn vriendjes naar allemaal leuke feestjes gaan en ik ben gewoon eventjes heel erg jaloers 😪
Emily2020
23-10-2021 om 19:09
Lollypopje schreef op 22-10-2021 om 20:07:
Ik zie op fl mijn vriendjes naar allemaal leuke feestjes gaan en ik ben gewoon eventjes heel erg jaloers 😪
balen zeg ! maar hopelijk ga je binnenkort alle feestjes inhalen 
Ben je erg op jezelf momenteel of krijg je regelmatig bezoek ? lijkt me best lastig..enerzijds behoefte aan 'drukte' terwijl dat ook juist energie kost !
Ik weet niet hoe introvert je van nature bent ?
Lollypopje
23-10-2021 om 19:31
@Emily het wisselr, maar afgelopen week 2x mensen gezien en volgende week ook visite gepland. Wat natuurlijk los is van al mijn revalidatie afspraken.
Daar kan ik wel ontzettend van genieten, al is het anders dan feestjes.
Ik ben een prikkelgevoelige introverte extravert.
Ik hou van mensen, sociale dingen en aandacht, maar ben er ook als ik fit ben eerder moe van door mijn prikkelgevoeligheid. En heb ook los daarvan echt wel voldoende tijd alleen nodig.
Nu was de balans al scheef daarin door de corona en sinds mijn long covid is het nog schever.
Maar ooit ga ik weer los 
Al is dat ooit wel nog ver weg... Maar ooit 
EnchantingChamois89
24-10-2021 om 06:49
@lollypopje 
De tijd komt terug, wat later voor jou
Maar dan is het wel “het eerste feestje sinds..” voor jou en die hebben de anderen dan al gehad
Alle aandacht voor jou dan dus 
dank je wel voor het delen van je ervaring
Altijd leuk te lezen als je dingen uitschrijft! 🤗
@hieris wat @pop beschreef gaf ik voor ‘t gemak de naam “therapeutisch” bij gebrek aan een beter woord kunnen verzinnen
Wat dus gewoon voor de kick is haha
Ook ik ben van mening dat die twee lekker gescheiden mogen blijven ![]()
@rooss dat is improviserend erotisch dansen dat is ook spannend en geil en eng
Ik had de tijd om te oefenen 
Maarrr ik heb niet gewonnen en ben voor vrij weinig centen verkocht aan ‘n vreemde D, dus talent is er niet 😂
Het was wel super leuk en goed verzonnen door de heren
En ik ben weer ‘n boel wijzer geworden over mezelf
En nu slaaaaapen!
ScatteredStars
24-10-2021 om 17:51
@Lollypopje: Ik zie nu pas je vraag hoe het met me gaat, helemaal niet gezien sorry. Als het goed is zien we elkaar van de week weer een keer. Ik heb er wel echt zin in om te kijken hoe het nu is. Vooral omdat het de vorige keer allemaal nieuw was en hoe het dan deze keer zal zijn. Toch ben ik, elke keer als we elkaar hebben gezien in de war of heb ik rare gevoelens. Dingen die ik aan mezelf moet toegeven die ik bijv. leuk vind en wat ik lastig te accepteren vind. En de gevoelens die spelen voor hem, die ik deels niet toesta. Het maakt dat ik daarna echt in de war ben en dat is rot. Aangezien het juist wel een leuke tijd/ervaring was.
Rot dat je zelf nog niet naar feestjes kan. Ik hoop dat je snel weer kan spelen, kan me voorstellen dat je het wel echt mist. Je long covid heb je al lang toch?
@Beertjelief: Klinkt alsof je een leuk weekend hebt gehad. Wel stoer dat je gewoon zo durft te dansen voor drie vreemden! Had je dit al vaker gedaan?
@Fobien/harde grenzen: Dat jullie daarmee durven spelen! Fobieen lijkt me zo eng, wel weer heel mooi dat er zo'n vertrouwen is dat je het samen wel aandurft. Spelen met harde grenzen lijkt me dan wel leuker als het op een goede manier gebeurt. Wel fijn dat er zoveel vertrouwen is, dat al die dingen ook gewoon kunnen. Soms krijg ik door jullie verhalen het idee dat ondanks er soms geen relaties zijn, de band/vertrouwen beter is dan bij sommige stellen die wel een relatie hebben.
Lollypopje
24-10-2021 om 18:05
@Stars
Het klinkt heel ingewikkeld qua gevoelens. Neem je tijd, veel vind dan vaak vanzelf zijn plek.
Over spelen met fobien dat deed ik ook niet vanaf dag één
Zulke dingen groeien. Ontdekken dat als vaak genoeg iets langs komt het toch wel fascinerend wordt. Waarna weer een stapje verder het met de juiste persoon opeens een optie wordt. Daar is echt heel veel tijd overheen gegaan, waarbij langzaam steeds meer grenzen zijn verlegd.
En over mijn band en vertrouwen, die is waarschijnlijk net zo diep als sommige liefdesrelaties. Ik zou ook geen liefdesrelatie kunnen en willen hebben, waarbij het minder is.
Maar ook dat is een heel lang groeiproces geweest. Ik vermoed dat mijn speelmeneer en ik 7 jaar geleden voor het eerst speelden. En ook wel hele periodes niet of juist intenser. Maar of we wel of niet speelden, de vriendschap was er sowieso.
ScatteredStars
24-10-2021 om 18:48
@Vanilala: Ik bedoelde, ik lees hier ook dat bijv. lollypopje alleen een speelmeneer heeft en geen relatie. Alleen dat hun band wel heel erg sterk is. Sterker dan dat je soms ziet/leest dan mensen die wel een relatie hebben (buitenom seks, in het algemeen). Ik vind dat juist heel mooi dat zoiets ook kan.
Ja en het is sowieso allemaal nog heel nieuw en dingen accepteren komt vanzelf wel goed. Vaak werkt erover praten en erover schrijven wel. Alleen het is nadien wel even rot.
Gevoelens van beide kanten en geen relatie hebben maakt het voor mij lastiger. Maargoed ik hoef dit niet te doen, ik kan er ook voor kiezen om alleen vrienden te zijn. We kunnen daar ook terug naar toe. Andere kant het zorgt er wel voor dat er juist een connectie ook is in de slaapkamer. Het heeft beide voor- en nadelen denk ik. Die er bij een vreemde na die paar keer spelen niet was geweest.