Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
Hieris
30-09-2021 om 09:11
Huilen en grenzen staan voor mij los van elkaar. Soms heb ik gespeeld omdat ik een lekker potje wilde huilen en het er niet uit kwam en het zo te triggeren. En ik heb ook wel eens gespeeld met iemand waar huilen een fetisj voor was dus dan liet ik het ook lekker gaan. Huilen kan een teken zijn dat je grens is bereikt maar dat hoeft niet.
EnchantingChamois89
30-09-2021 om 09:13
Haha ik wilde hetzelfde vragen!
Huilen is hier geen grens, ‘t kan heel bevrijdend werken
Wel werd er altijd onderzocht waar die reactie vandaan kwam
Bij huilen uit echte angst wil ‘t nog weleens stop gezet worden, maar dat doe ik dan
Huilen vanwege andere redenen worden niet stop gezet
Maar aangezien ik tranen zwaar kan misbruiken en ze geheel bij onze dynamiek horen ben ik misschien niet ‘t antwoord wat je zoekt
Ben wel heel benieuwd naar andere meningen
Eigenlijk ook wel naar de jouwe ![]()
Lollypopje
30-09-2021 om 09:14
klopt, dat zijn verschillende dingen. Maar omdat de ervaring van Vanilalala de aanleiding was van mijn vraag, wilde ik even het onderscheid maken. Zodat duidelijk is wat ik bedoel 
Vanilalala
30-09-2021 om 09:14
Ik vind huilen helemaal niet erg, vaak zelfs wel lekker. Huilen op zich is dus zeker geen grens.
Lollypopje
30-09-2021 om 09:20
Om mijn vraag zelf ook maar te beantwoorden 
Huilen is absoluut geen grens. Het betekent eerder dat de D goed bezig is
Pijnspellen zijn bij ons zelden lief of lekker opgebouwd. Eerder omgekeerd. Eerst de hel en pas daarna ritme creeeren 😂 Vaak ben ik daardoor in het begin ontzettend aan het vechten met mijzelf en met de pijn. Als ik huil betekent het vaak dat ik begin los te laten en vandaar begint de weg naar overgave. En soms ook niet en dan blijf ik jammeren, janken en schreeuwen en heb ik gewoon pech.
Huilen van angst, ook prima. Okee, wel zwaar kut. Maar ook dat is geen reden tot stop. Volgens mij maar één keer gehad, dat mijn angst te groot was. Maar over het algemeen ga ik er jankend doorheen. Om daarna nog harder te huilen van opluchting 
En huilen van vernedering en gebruikt worden. Doorgaan tot ik een snotterend hoopje ellende ben.
Vooral daar ga ik heel hard op 💜
Vanilalala
30-09-2021 om 10:29
Hoe je dat beschrijft, Lollypopje.. Ik wil ook weer. En heb enorm met je te doen dat jij dat al zo lang niet kan.
Naar aanleiding van het jammeren, janken, schreeuwen: hebben jullie een soundproof kamer? Want ik kan me voorstellen dat de buren zich anders toch wel vragen gaan stellen. Of leg je dat uit? Ik schreeuw tot nu toe niet, maar weet wel dat mijn meneer wel eens opmerkingen heeft gehad en graag een geluidsdichte ruimte zou hebben.
Lollypopje
30-09-2021 om 10:34
Eén van de redenen dat ik niet in mijn eigen huis speel 
Bij hem is het een stuk minder gehorig, maar als ik echt te veel herrie maak krikg ik wel de opdracht mijn mond te houden 
SilverQuelea47
30-09-2021 om 10:46
Nu blijven we vooral even bij gouwe ouwes omdat het vrij druk is en we nemen voor nieuws altijd ruim de tijd om te kijken wat en hoe.
Ik huil trouwens niet of nauwelijks. Voor mij is het wel een teken aan de wand dus.
EnchantingChamois89
30-09-2021 om 11:00
@lollypopje je omschrijft ‘t weer heel mooi en stoer!
Leuk te lezen 😊
@vanilalala onze zolder is soundproof, maar daar kom ik bijna nooit, dat is meer zijn terrein
De rest van ‘t huis is vrij gehorig
We wonen hier nog niet al te lang en ‘t heeft zeker z’n gevolgen gehad
Naar gesprek was dat, waarin de ene partij zich geforceerd voelt privé informatie af te geven en de andere partijen toch wel recht van spreken hadden
Nu zijn we de boel langzaamaan soundproof aan ‘t maken
Het is wel aan te raden dus
Heb je uitzicht op een nieuwe date?
Lollypopje
30-09-2021 om 11:03
Ik bedenk me nu dat we wel een keer zijn vergeten het raam dicht te doen 😂
Gelukkig nooit wat overgehoord
EnchantingChamois89
30-09-2021 om 11:12
Lollypopje schreef op 30-09-2021 om 11:03:
Ik bedenk me nu dat we wel een keer zijn vergeten het raam dicht te doen 😂
Gelukkig nooit wat overgehoord
😂 ohh daar letten we altijd extra goed op!
Zou je maar gebeuren, zit je net lekker te grienen en janken, bellen de buren aan
Zouden jullie opendoen?
Lollypopje
30-09-2021 om 11:18
Nou ik lag vast, dus dat was wat lastig 
Maarja we zouden wel open doen. Beter uitleggen dan dat er wordt gedacht dat er iemand onconsensual wordt mishandeld.
ScatteredStars
30-09-2021 om 12:02
Het klinkt wel echt heftig huilen. Maar ik denk dat het ook komt omdat ik zo weinig ervaring heb, dat ik nu ook niet precies weet bij wat ik zou moeten huilen en dat het nu als een grens klinkt. Terwijl het misschien helemaal niet zo hoeft te zijn. Vooral niet als ik zo de ervaringen bij jullie lees.
@beertjelief: Je bedoelt dat je echt met anderen een gesprek moest hebben omdat zij dingen hoorden?
EnchantingChamois89
30-09-2021 om 14:32
@scatteredstars huilen is geen moeten, als ‘t niet past dan past het niet
Voor @marquise heeft ‘t ook een andere betekenis
Goed hoor, dat je zo over je grenzen nadenkt
Leer ik ook weer van 😊
Onze dynamiek is 24/7 (dus ook de ruzies, tantrums en disciplines)
En we hadden geen idee dat ‘t zo gehorig was
Dus buur 1 had een gesprek met buur 2 en zo zijn ze gaan aanbellen
De achterliggende reden was lief, de uitleg geven was niet leuk
Lesje ‘rekening houden met’ geleerd 
@lollypopje hij ook wel, denk ik
Maar kan me zo voorstellen dat men stilletjes wegduikt 😂
SilverQuelea47
01-10-2021 om 16:07
Zo, antwoord op onze en de kleuren die we willen zijn mogelijk. Nu even wachten tot vriend thuis is zodat ik weet in welke kleur hoeveel precies.