Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
Lollypopje
17-09-2021 om 10:46
Vanilalala schreef op 17-09-2021 om 09:32:
[..]
Ik weet praktisch niks. Hij en ik en volledige privacy, dat is wat ik weet...
Spannend. Veel plezier vast 
Kelly_xxx
17-09-2021 om 13:59
Dank je wel Lollypopje. Mijn spreader bar is er ook eindelijk dus misschien hebben we uiteindelijk wel te veel te doen om nog naar de club te gaan 🤣
EnchantingChamois89
17-09-2021 om 16:18
CocoCharlie schreef op 13-09-2021 om 16:24:
Bedankt voor het welkom!
@Beertjelief prettig te lezen dat je het een beetje herkent. Bij mij was/is er ook een patroon waardoor het voor hem makkelijker te plaatsen is. En voor mezelf om er beter mee om te gaan. Afgelopen weekend weer wat nieuws geprobeerd wat ik als intens heb ervaren, maar vooralsnog geen heftige emoties. Ben er alleen nog steeds erg moe van
Jouw Daddy klinkt ook fijn!
Is dat zo gebleven?
Goed dat jullie ‘t patroon hebben en er aan werken
Mocht je willen spiegelen of brainstormen dan mag je altijd een seintje geven
Die stress is niet gemakkelijk
Marquise schreef op 13-09-2021 om 18:42:
[..]
Dat soort touw staat wel op de planning. ;D
Ja, mooi! Doen!
Maar bij dat topje kan je eventueel toch leuke dingen matchen?
Ik zou ‘t niet opgeven als het probleem alleen toilet is
(Ik geef niet snel op als ‘t pastel kleuren betreft, dus ik zit lekker op te dringen
)
Lollypopje schreef op 16-09-2021 om 19:45:
Wil je een tipje van de sluier oplichten voor deze zieligerd zonder leven
of weet je zelf ook niks?
Ik heb je net een hele sluier toegesmeten!
Maar die is niet spannend
En je vroeg ‘t niet aan mij
Hoe staat het ervoor met je herstel?
Kelly_xxx schreef op 16-09-2021 om 19:56:
Ik ga morgen met mijn piloot naar een club. Voor mij de allereerste keer. Swingers ipv fetish en redelijk rustig ziet het er uit. Zullen zien.
Veel plezier!
Vanilalala schreef op 17-09-2021 om 09:32:
[..]
Ik weet praktisch niks. Hij en ik en volledige privacy, dat is wat ik weet...
Spannend hoor!
Ben benieuwd! 😊
SilverQuelea47
17-09-2021 om 16:34
Beertjelief schreef op 17-09-2021 om 16:18:
[..]
Ja, mooi! Doen!
![]()
Maar bij dat topje kan je eventueel toch leuke dingen matchen?
Ik zou ‘t niet opgeven als het probleem alleen toilet is
(Ik geef niet snel op als ‘t pastel kleuren betreft, dus ik zit lekker op te dringen)
Maar nee jij, dat was ook mijn optie. Alleen zo'n short/heupharnas is niet handig, die top gaat wel komen hoor, en pastel touw zeker! 
EnchantingChamois89
17-09-2021 om 17:05
Marquise schreef op 17-09-2021 om 16:34:
[..]
Maar nee jij, dat was ook mijn optie. Alleen zo'n short/heupharnas is niet handig, die top gaat wel komen hoor, en pastel touw zeker!
Ja, leuk!
Als ‘t zo ver is, wil je dan laten weten hoe het zit en of het een beetje te doen is om aan te trekken? (de top dan)
Het lijkt me een leuk verjaardagscadeau voor m’n vriendinnetje
Ook al kan ik ‘t op hun site niet vinden
EnchantingChamois89
17-09-2021 om 18:18
OJA! Ik heb die blinddoek ein-de-lijk binnen! 
(Dat was toch dit forum?)
Lollypopje
17-09-2021 om 18:44
Beertjelief schreef op 17-09-2021 om 18:18:
OJA! Ik heb die blinddoek ein-de-lijk binnen!
(Dat was toch dit forum?)
Dat was op Viva, maar wat tof dat je wat leuks hebt door mijn tip.
SilverQuelea47
17-09-2021 om 19:53
Beertjelief schreef op 17-09-2021 om 17:05:
[..]
Ja, leuk!
Als ‘t zo ver is, wil je dan laten weten hoe het zit en of het een beetje te doen is om aan te trekken? (de top dan)
Het lijkt me een leuk verjaardagscadeau voor m’n vriendinnetje
Ook al kan ik ‘t op hun site niet vinden
Ah nee, sorry, ik begreep je verkeerd. Niet genoeg koffie gehad vandaag. Vriend gaat mij soortgelijk knopen en, als we een keer naar een feestje gaan, ook zodat ik het als top kan dragen. Hij gaat er geen kledingstuk van maken dat aan en uit kan.
Kelly_xxx
18-09-2021 om 19:02
Hier zit ik behoorlijk uitgeput en met een zeer lijf op de bank; maar nog belangrijker heel voldaan. Piloot in hotel ontmoet, spreader bar uitgeprobeerd, pizza gegeten en naar de club gegaan. Ik was behoorlijk nerveus maar het was eigenlijk meer een soort dansclub met een stuk cafe plus wat bedden, whirlpool, bios en dungeon. Ik had het in mijn hoofd nogal eng gemaakt. Ik voelde me aantrekkelijk en dat werd benadrukt door piloot en andere aanwezigen. Geen amdere partners aangeraskt. Wel wat gekletst en voor publiek gespeeld. Heb nu eigenlijk veel zin in een fetish avond daar of ergens anders.
Toen in het hotel nog even doorgespeeld met de spreader bar - ik hoop dat hij mog meer spierpijn heeft dan ik! De blauwe plekken zullen morgen wel te zien zijn.
EnchantingChamois89
18-09-2021 om 21:53
Lollypopje schreef op 17-09-2021 om 18:44:
[..]
Dat was op Viva, maar wat tof dat je wat leuks hebt door mijn tip.
Owh, dat breng ik helemaal verkeerd dan!
even opnieuw
Dankzij @lollypopje ben ik de trotse bezitster van ‘n donkerblauw Unicorn en regenbogen blinddoek ![]()
Dank je wel! Het was een mega tip 
Marquise schreef op 17-09-2021 om 19:53:
[..]
Ah nee, sorry, ik begreep je verkeerd. Niet genoeg koffie gehad vandaag. Vriend gaat mij soortgelijk knopen en, als we een keer naar een feestje gaan, ook zodat ik het als top kan dragen. Hij gaat er geen kledingstuk van maken dat aan en uit kan.
Haha, volgens mij heb je nooit genoeg koffie 
Dat is wel leuk als je vriend dat doet! (En misschien ook wel gewoon de bedoeling van die foto, wat weet ik nou van touw)
Ik zag op die foto ook geen kledingstuk wat ik aan of uit kan doen, ik zag wel ‘n Beertje in de knoop en zich afvragend wat nou precies de top is ![]()
Maar zulk touw is ook ‘n goed idee!
eigenlijk wil ik dat ze bij een sessie ‘t touw aan Daddy geeft en dat ze dan een beetje moeten grinniken
Eigenlijk is ‘t niks voor hen, wel voor mij
Zoveel leuke dingen, ik word nog arm
Kelly_xxx schreef op 18-09-2021 om 19:02:
Hier zit ik behoorlijk uitgeput en met een zeer lijf op de bank; maar nog belangrijker heel voldaan. Piloot in hotel ontmoet, spreader bar uitgeprobeerd, pizza gegeten en naar de club gegaan. Ik was behoorlijk nerveus maar het was eigenlijk meer een soort dansclub met een stuk cafe plus wat bedden, whirlpool, bios en dungeon. Ik had het in mijn hoofd nogal eng gemaakt. Ik voelde me aantrekkelijk en dat werd benadrukt door piloot en andere aanwezigen. Geen amdere partners aangeraskt. Wel wat gekletst en voor publiek gespeeld. Heb nu eigenlijk veel zin in een fetish avond daar of ergens anders.
Toen in het hotel nog even doorgespeeld met de spreader bar - ik hoop dat hij mog meer spierpijn heeft dan ik! De blauwe plekken zullen morgen wel te zien zijn.
Dat leest als ‘n heerlijke avond! Fijn dat je zo genoten hebt
En wat goed dat je ‘t niet langer eng vond!
Vanilalala
20-09-2021 om 19:00
Ik zit ook nog na te genieten van een heerlijke avond/nacht. En ik blijf me verbazen over wat ik blijkbaar lekker vind. Dingen waarvan ik vooraf denk: NEEEE daar kom je niet aan, dat ga je niet doen, niet daarmee! Blijken gewoon toch te werken.
En ja, spierpijn, beurs, au. Maar ohhh...
Lollypopje
20-09-2021 om 19:05
Vanilalala schreef op 20-09-2021 om 19:00:
Ik zit ook nog na te genieten van een heerlijke avond/nacht. En ik blijf me verbazen over wat ik blijkbaar lekker vind. Dingen waarvan ik vooraf denk: NEEEE daar kom je niet aan, dat ga je niet doen, niet daarmee! Blijken gewoon toch te werken.
En ja, spierpijn, beurs, au. Maar ohhh...
Ik bedacht me serieus een seconde geleden dat ik je wilde vragen hoe het was geweest en nu zie ik je post 
Klinkt echt heerlijk. Fijn zo na genieten. Wil je ook een tipje van de sluier oplichten van wat jullie, of hij met jou, hebben uitgspookt? 
En herkenbaar trouwens dat dingen waarvan je ooit dacht nee, toch doet of wil. Ik ben na een jaar of 2 gestopt met zeggen dat ik iets nooit zal doen. Moest er te vaak op terugkomen 
Vanilalala
20-09-2021 om 22:00
Lollypopje schreef op 20-09-2021 om 19:05:
[..]
Ik bedacht me serieus een seconde geleden dat ik je wilde vragen hoe het was geweest en nu zie ik je post
Klinkt echt heerlijk. Fijn zo na genieten. Wil je ook een tipje van de sluier oplichten van wat jullie, of hij met jou, hebben uitgspookt?
En herkenbaar trouwens dat dingen waarvan je ooit dacht nee, toch doet of wil. Ik ben na een jaar of 2 gestopt met zeggen dat ik iets nooit zal doen. Moest er te vaak op terugkomen
Meppen met handen, riemen en paddles. Handen iets te strak om mijn keel. En met touw blijkt hij ook erg creatief. Dat is fijn zeg. Wat een rust. Leek me niks...