Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
Lollypopje
10-09-2021 om 23:22
schreef op 10-09-2021 om 23:17:
[..]
Ja, dat is mooi. Zo ben ik nu met een beginner aan het kletsen. Zo schattig, hij bedankte me voor het kletsen en de tips. Er komt veel troep langs maar ook hele mooie dingen. Ik heb wel m'n mailbox stevig dichtgetimmerd want ik werd niet blij van wat daar in kwam. Maar alsnog heb ik nu leuke contacten dus een open mailbox is geen noodzaak gelukkig.
Dat is zeker leuk 
En als je je focust op de mooie en leuke dingen en mensen, is het best een fijne site. De rest leg ik ook altijd naast mij neer. De positieve en fijne dingen zijn zoveel prettiger om aandacht te geven 
Zo heb ik bijvoorbeeld vanwege mijn long covid van diverse kanten en mensen die ik amper ken hulp aangeboden gekregen, omdat ik iets over poste in mijn status. Dat was niet nodig, maar wel gewoon heel tof.
CocoCharlie
12-09-2021 om 18:39
Hoihoi. ik kom me hier ook maar eens melden omdat ik wel eens zin heb om met gelijkgestemden te kletsen. In het kort over mij. Ik heb tijdens een lange relatie een beetje geklungeld met bdsm met mijn toenmalige partner, het heeft wat bij mij aangewakkerd maar (behalve het geklungel) niets mee gedaan omdat we er niet echt over praatten. Toen die relatie uit ging wilde ik hier meer mee ervaring opdoen dus heb ik een profiel aangemaakt op fl. Ik heb het geluk gehad dat ik het gespuis buiten de deur heb weten te houden en heb toen een aantal dates met dominanten gehad. Die waren eigenlijk allen best leuk en leerzaam, maar niet echt wat ik zocht. Niet dat ik toen wist wat ik zocht, het was een gevoel. Tot ik mijn huidige speelpartner vond. In het begin was dat echt een rollercoaster. Dan hadden we weer iets geprobeerd wat ik fantastisch vond en was ik een paar dagen helemaal in de gloria tot ik me opeens schaamde voor wat ik nou weer had gedaan en daarom boos op hem werd omdat hij dat had veroorzaakt. Super onredelijk, maar mijn gevoel ging in die periode echt alle kanten op. En o, o, o, wat heeft hij een geduld met mij gehad. Bleef altijd redelijk maar gaf ook goed en zeer duidelijk zijn grenzen aan. Wat dat soort emoties betreft zitten we nu in rustiger vaarwater, maar heel soms steekt het nog wel de kop op bij mij. We zien elkaar een paar keer per maand en dat is altijd geweldig. Toch nog best een lang verhaal geworden, ik hoop hier snel te kunnen kletsen!
Lollypopje
12-09-2021 om 19:06
Welkom CocoCharlie, wat fijn dat je zo'n goede speelpartner hebt getroffen 
Mocht je iets willen weten of vragen, doe gerust 
EnchantingChamois89
13-09-2021 om 13:10
@marquise die pastelkleuren zijn geweldig!
Nooit zoiets gezien! Leuk!
Ga je ‘t aanschaffen? ![]()
@lollypopje serveerster outfit ook niet leuk?
Lief, die support die je hebt ontvangen!
Geeft ‘n warm gevoel
@klene
@cococharlie gezellig dat je mee wilt schrijven
Ik herken je verhaal wel!
In ‘t begin kon ik m’n Daddy ook dingen achteraf heel kwalijk nemen (nog steeds wel
)
Dingen die ik zelf had voorgesteld en gewild notabene
Door ‘t op te schrijven (fantasie - uitvoering - wachttijd - uitbarsting - excuses aanbieden) begonnen we ‘n patroon te herkennen
Van hieruit konden we handelen en omdat we dit samen vanuit dynamiek deden, kwam ‘t bij hem minder hard binnen
Jullie lezen leuk samen!
Lollypopje
13-09-2021 om 13:16
@Beertje die draag ik alleen op thuisfeestjes, waar ik als sexy serveerster mensen van hapjes, drankjes en massages voorzie 
CocoCharlie
13-09-2021 om 16:24
Bedankt voor het welkom!
@Beertjelief prettig te lezen dat je het een beetje herkent. Bij mij was/is er ook een patroon waardoor het voor hem makkelijker te plaatsen is. En voor mezelf om er beter mee om te gaan. Afgelopen weekend weer wat nieuws geprobeerd wat ik als intens heb ervaren, maar vooralsnog geen heftige emoties. Ben er alleen nog steeds erg moe van ![]()
Jouw Daddy klinkt ook fijn!
Rooss4
13-09-2021 om 16:47
CocoCharlie schreef op 12-09-2021 om 18:39:
Dan hadden we weer iets geprobeerd wat ik fantastisch vond en was ik een paar dagen helemaal in de gloria tot ik me opeens schaamde voor wat ik nou weer had gedaan en daarom boos op hem werd omdat hij dat had veroorzaakt. Super onredelijk, maar mijn gevoel ging in die periode echt alle kanten op. En o, o, o, wat heeft hij een geduld met mij gehad.
Hai, welkom hier.
Bovenstaande snap ik niet zo goed merk ik. Je experimenteert iets en dat is op dat moment geweldig en daarna schaam je je en word je boos op hem?
Hoe werkt dat? Waar komt die boosheid dan vandaan? En waarom pikte hij dat?
Kun je een voorbeeld geven als dat niet een te intieme vraag is? Het is voor mij totaal onherkenbaar namelijk.
SilverQuelea47
13-09-2021 om 18:42
Beertjelief schreef op 13-09-2021 om 13:10:
@marquise die pastelkleuren zijn geweldig!
Nooit zoiets gezien! Leuk!
Ga je ‘t aanschaffen?
Dat soort touw staat wel op de planning. ;D
Lollypopje
16-09-2021 om 19:19
Vanilalala schreef op 10-09-2021 om 20:06:
Geen plannen. Wel voor volgend weekend... Ik kijk ernaar uit ❤️
Het is inmiddels bijna volgend weekend. Veel plezier vast 
Lollypopje
16-09-2021 om 19:45
Wil je een tipje van de sluier oplichten voor deze zieligerd zonder leven
of weet je zelf ook niks?
Kelly_xxx
16-09-2021 om 19:56
Ik ga morgen met mijn piloot naar een club. Voor mij de allereerste keer. Swingers ipv fetish en redelijk rustig ziet het er uit. Zullen zien.
Vanilalala
17-09-2021 om 09:32
Lollypopje schreef op 16-09-2021 om 19:45:
Wil je een tipje van de sluier oplichten voor deze zieligerd zonder leven
of weet je zelf ook niks?
Ik weet praktisch niks. Hij en ik en volledige privacy, dat is wat ik weet...