Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

jeetje wat een drukke weekenden hebben alle bdsmpartners hier

SilverQuelea47

SilverQuelea47

10-09-2021 om 19:18

Ik merk dat ik momenteel ook iets minder de neiging heb om te babbelen over BDSM. Normaal boeien de vooroordelen me niet zo maar ik moet ongesteld worden dus ik vind alles vervelend.

ah ja dat kan ik me voorstellen. Soms zijn die vooroordelen gewoon echt vermoeiend en niet fijn. 

Gewoon lekker even helemaal loslaten dan

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

10-09-2021 om 19:48

Mijn bds partner is aan ‘t bdsm-men maar dan met een andere vrouw* 

@marquise ik voel ook ‘n kiezelsteentje in m’n maag hoor
Die smijt ik naar @lollypopje via pb
Ben ik er weer vanaf  

Het is niet leuk en ik hoef niet eens ongesteld te worden! 

* Daddy is bij z’n vriendin 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

10-09-2021 om 19:49

Juh, ik weet dat ook hoor maar momenteel is het allemaal annoying is fuck en vind ik iedereen jengelen. 

Ik zag laatst wel iets dat ik een stuk interessanter vond: een setje geheel uit rope gemaakt. Eens zien of vriend daar ook zin in heeft als ie weer terug is.

Jep Beertje klaagt gewoon lekker tegen mij aan

Klinkt leuk Marquise

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

10-09-2021 om 20:01

Jengelen is m’n talent
Maar ik zal ‘t laten  

Ik kan me niks voorstellen bij een rope setje
Heb je een link?

Geen plannen. Wel voor volgend weekend... Ik kijk ernaar uit ❤️

Beertjelief schreef op 10-09-2021 om 20:01:

Jengelen is m’n talent
Maar ik zal ‘t laten

Heb je een link?

Neehoor, je bent welkom. Soms moet je gewoon even je ei kwijt. Dat heb ik ook weleens

SilverQuelea47

SilverQuelea47

10-09-2021 om 20:13

Beertjelief schreef op 10-09-2021 om 20:01:

Jengelen is m’n talent
Maar ik zal ‘t laten

Heb je een link?

Lieffie, jij jengelt niet op de manier waar ik op doel. 

Ik had het gezien via de instagram van Ropeboundkitten dus een direct plaatje lukt niet, maar wel een linkje: https://www.instagram.com/p/CTkPf5gnp9C/

@Marquise cool en leuke kleurtjes en gewoon keiharde bdsm hoor

Maar niks voor mij. Ik heb liever touw met als doel vast gezet te worden. Outfits kan ik niet veel mee, al vind ik het bij anderen heel tof. En de praktische in mij vraagt zich altijd af "maar wat moet ik als ik naar de wc moet" 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

10-09-2021 om 20:24

Vriend kennende wil hij daar ook wel een doel aan vastknopen.  Wat betreft het toilet probleem: ik vermoed dat hij het zo gaat knopen dat ie het snel los krijgt en ik kan gaan, want eh... watersports is van geen van ons een kink. Ik zou de top wel rustig uren dragen op een feestje maar het onderstuk... Nah. Zorgeloos naar het toilet gaan is wel zo fijn. (al kun je je natuurlijk vragenstellen over hoe zorgeloos dat eigenlijk was met latex en zeker als zo'n toilet ook allejezus benauwd was )

Alleen dat bovenstuk lost al een hoop op inderdaad

En latex is gelukkig niet mijn ding

SilverQuelea47

SilverQuelea47

10-09-2021 om 21:10

Ik momenteel ook even niet al baal ik daar wel een beetje van. Misschien komt het nog terug.

@Klene ik heb de meest bijzondere fetishes voorbij zien komen.
Wat ik wel mooi vind is dat je soms zo'n ad ziet van een heel sympathiek persoon. Wil geen mensen lastig vallen, maar zou heel graag eens dit of dat willen. En dat mensen de fetish totaal niet snappen, maar de persoon wel graag willen helpen om de wens uit te laten komen. Volgens mij laatst iemand met een vuilnisfetish en diverse mensen die gingen meedenken.

Ik snap van die fetish ook helemaal niks, maar van de reacties werd ik heel blij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.