Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

@Lollypop: Haha ja wel fijn dat het gelijk duidelijk is dat pijn en jij een goede combinatie is. 

@Marquise: Haha jullie gebruiken geen zweepje oid? En goede vraag wat ik onder pijnspel vind vallen. Ik denk iets anders dan je hand zoals een zweepje of bijv. tepelklemmen. Echt dingen die wel pijn kunnen doen. Natuurlijk kan een hand ook zeer doen, maar dat vind ik minder pijnlijk klinken op een of andere manier. Maar dat is meer de associatie die ik erbij heb hoor. Zweepje/tepelklemmen associeer ik met pijn en een hand minder. 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

02-09-2021 om 11:07

We hebben wel wat paddles, crops en een hele zachte flogger. Tepelklemmen ook. Maar hier is wel alles met de hand begonnen en eigenlijk vind ik dat nog steeds het leukst. Voor de zwaardere zwepen zou ik eerst workshops willen volgen maar ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dat wat vind. Blauwe plekken tot daaraan toe, echt kapotte huid vind ik niet leuk.

Tepelklemmen zijn trouwens begonnen met wasknijpers en ook trial and error. 

Ik snap je idee over een spanking met de hand en toch kan het je nog verrassen.
Ik zelf vind het concept en emotie er achter heel fijn, en zolang het rustig gaat is het nog wel prima (maar dat geldt voor vrijwel alles), maar over het algemeen vind ik het een vrij nare rotpijn.

Het is vaak een branderige pijn en daar hou ik niet van. Om diezelfde reden vind ik de meeste padles en dingen als houten latjes helemaal niks. 
Niet dat ik er wat over te zeggen heb, maar als ik mag kiezen tussen een hand en een bepaald type zweep dan weet ik het wel. Dan verliest een hand, hoe fijn het ook is zo tegen hem aan te liggen

Mocht hij je trouwens met blote hand slaan, kleine tip, niet met vlakke hand maar met hand iets hol. Dan is het voor hem minder pijnlijk

SilverQuelea47

SilverQuelea47

02-09-2021 om 11:52

Iets holle hand doet ie maar alsnog vind ie het af en toe pijnlijk.  Ik vind crops eigenlijk harder branden en scherper. Ik vind dat doffe juist heel fijn. 

Ik zag zojuist een hele boeiende shibari workshop maar vriend is dan uitgerekend met vakantie. Duimen dat ze het nog vaker gaan organiseren.

@Marquise klopt die kunnen ook flink branden.

Ik doe het zelf goed op doffe pijn van zware floggers of snijdende pijn van bepaalde singletails. Dat tweede vind ik aan het begin ook zwaar kut, maar het is de pijn waar ik het makkelijkst op kan wegzakken en dan wordt het vanzelf fijn.

Ja spanken doet ook altijd wat pijn bij de gever, zelf ook ervaren. Daarom doe ik het niet als ik iemand sla
Heb een keer gehad toen ik werd gespanked dat je bij mij de volgende dag niks zag (maar ik kleur ook amper) en de D had een bloedblaar 

ScatteredStars schreef op 02-09-2021 om 10:59:

Natuurlijk kan een hand ook zeer doen, maar dat vind ik minder pijnlijk klinken op een of andere manier. 

Oh boy, je kon er niet verder naast zitten! 

Een goede barehandspanking is echt heel erg pijnlijk maar (in mijn ervaring) ook zeer intiem en ik word er heel wild van.  Ik ben fan. Nou ja, ik heb er een haatliefde verhouding mee, het is de enige pijndoendinges waar ik ook wel geil van word. 
Omdat de gever meteen het effect aan zijn/haar eigen hand voelt weet diegene veel beter de impact dan wanneer er met een zweep geslagen wordt.
Dat geldt ook voor knijpen, bijten enz.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

02-09-2021 om 12:04

Lollypopje schreef op 02-09-2021 om 11:56:

Ja spanken doet ook altijd wat pijn bij de gever, zelf ook ervaren. Daarom doe ik het niet als ik iemand sla
Heb een keer gehad toen ik werd gespanked dat je bij mij de volgende dag niks zag (maar ik kleur ook amper) en de D had een bloedblaar

Oh ja, ik kleur nauwelijks op mijn omvangrijke achterwerk wat soms een beetje frustrerend is.

Meh, ik heb nu enorm veel zin om te spelen maar we zijn allebei aan het werk. Onhandig dit. 

Marquise schreef op 02-09-2021 om 12:04:

[..]

Oh ja, ik kleur nauwelijks op mijn omvangrijke achterwerk wat soms een beetje frustrerend is.

Meh, ik heb nu enorm veel zin om te spelen maar we zijn allebei aan het werk. Onhandig dit.

Zo onhandig dit topic

Rooss4 schreef op 02-09-2021 om 11:58:

[..]

Oh boy, je kon er niet verder naast zitten!

Ik snap de logica wel, ik heb dat met dingen die de huid doorboren, in mijn hoofd is dat vele malen heftiger en pijnlijker dan iets dat op de huid komt. 

Wat in de praktijk totaal niet zo hoeft te zijn.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

02-09-2021 om 13:52

Huid doorboren?
Je bedoelt met ‘n minuscuul niet te voelen naaldje?

Ik moet bekennen dat ik ‘n hand minder pijnlijk vind dan iets anders
We hebben zo’n floggertje waar je niks van voelt, dat wel
Maar ‘n zweep (met enig kracht) kan toch niet minder pijnlijk zijn? 
Dit leest alsof ik niet opnieuw getest hoef te worden maar ‘t gewoon moet doen
@marquise M’n Daddy is ‘n (mietje) schatje! Hij gebruikt ‘n sporthandschoen als hij tekeer moet gaan
Geen pijnlijke hand voor hem, wel pijnlijke billen voor mij 

@lollypopje wat ‘n mega lief bericht van je!
Zo lief!

@Beertje uiteindelijk bleek ik needle play een verschrikkelijk nare rotpijn te vinden, maar dat kwam door het type pijn. Niet door hoeveel pijn het deed.

Hoe pijnlijk iets is hangt van veel zaken af en dat kan per persoon verschillen ook nog. Het hangt uiteraard van het slagvoorwerp af, waarbij de ene singel tail, flogger of padle de andere niet is. Materiaal, grote, dikte, etc kan allemaal een rol spelen op hoeveel pijn het doet.

Daarnaast verschilt de locatie, kont, rug, borsten, geslachtsdelen, waar de een veel aan kan op de ene plek, kan de ander daar weer niks hebben. Ik ben echt een watje als het gaat om de voorkant, terwijl anderen daar weer veel kunnen hebben en op de rug bijvoorbeeld weinig. En ook dat kan weer per slagmateriaal verschillen.

Daarnaast speelt ook het soort pijn mee. Brandend, snijdend, dof, diep, oppervlakkig, het heeft allemaal een andere impact en wat de één fijn vind, vind de ander niks.
Zo vind ik needle play, vooral vlak onder de huid, dus echt heel naar, terwijl een vriendin van mij het juist heerlijk vind.
Gummyknuppels heb ik een zware haat aan, terwijl ik iemand ken die daarbij het liefst "harder harder" roept.

Dus of iets veel pijn doet en of dat vervelend is, dat ontdek je alleen door het uit te proberen.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

02-09-2021 om 14:45

Hij is in gesprek met ‘n spanker voor ‘n test (wil je weten wie?
Maar als ik jou reactie lees deins ik alweer terug haha

Ik vind die gloeipijnen wel fijn, maar ‘t moet wel verdwenen zijn binnen ‘n uur ofzo

Je bent ‘n watje aan de voorkant, maar onderga je dat wel? 

Zijn er hier meer uitgetest?

Beertjelief schreef op 02-09-2021 om 14:45:

Zijn er hier meer uitgetest?

Wat bedoel je?

Overigens, ik vond de barehandspanking veel pijnlijker dan die paar naalden. Zo zie je maar weer.
Ik vind needleplay leuk om het foute, het mistieke wat eromheen hangt. Alleen Vent gaat een rondje om als ik het onderga.

Hij heeft daar een leuke uitdrukking voor, iets met : "de griez'n goan mie over de grauw'n. Dat betekent zoiets als "geef mijn portie maar aan fikkie". 

Oke ik denk dat ik na al deze verhalen mijn woorden terug neem dat een hand minder pijnlijk zou zijn😂 Al klinkt een flogger of peddel wel enger dan een hand. Maar misschien omdat ik het niet ken. Ik ben er iig wel benieuwd naar hoe het is. Al is het dus flink experimenteren wat je leuk vindt hoor ik wel. Omdat je het ene dus wel leuk kan vinden en het andere niet. 

Gummyknuppels of naalden klinken wel heel pijnlijk😳

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.