Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik vind het super grenzeloos dat als iemand aangeeft geen pb te willen, dat je dan toch zendt. Als de ontvanger daarvan daarover klaagt, hoop ik dat er een sanctie op staat. Misschien heeft het met eerdere wrevel te maken, maar wat mij betreft zou dat de zwaarste sanctie mogen zijn. 

febag schreef op 01-09-2021 om 16:34:

Ik vind het super grenzeloos dat als iemand aangeeft geen pb te willen, dat je dan toch zendt. Als de ontvanger daarvan daarover klaagt, hoop ik dat er een sanctie op staat. Misschien heeft het met eerdere wrevel te maken, maar wat mij betreft zou dat de zwaarste sanctie mogen zijn.

Ik vind het heel jammer dat nadat ik eerst mijn vooroordelen in dacht te kunnen trekken, hij ze helaas daarna allemaal keer op keer heeft bevestigd.

Ik kan het dus alleen maar met je eens zijn.

Lollypopje schreef op 01-09-2021 om 16:36:

[..]

Ik vind het heel jammer dat nadat ik eerst mijn vooroordelen in dacht te kunnen trekken, hij ze helaas daarna allemaal keer op keer heeft bevestigd.

Ik kan het dus alleen maar met je eens zijn.

Ik ga er bijna door twijfelen of het geen troll is eigenlijk

Yvaine schreef op 01-09-2021 om 16:36:

[..]

Ik hoop het, anders ben ik oprecht bezorgd om de vrouwen met wie hij om gaat. 

Voor de beginners die hier misschien meelezen is dit wel een mooi lesje rode vlaggen herkennen. Om het dan maar een positieve draai te geven.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

01-09-2021 om 16:43

Yvaine schreef op 01-09-2021 om 16:36:

[..]

Same.

Geen idee naar wat ik eigenlijk privé mag komen.

Laatste poging: Leeuwenkoning, je bent ontzettend onduidelijk in je geschreven berichten. Naar wat 'mag ik privé komen' en waar verwijs je nu eigenlijk naar?

Daarnaast lijk je ook slecht tot gewoon niet te lezen. Beertje was namelijk wel heel duidelijk en jij walst eroverheen. 

Lollypopje schreef op 01-09-2021 om 16:38:

[..]

Ik hoop het, anders ben ik oprecht bezorgd om de vrouwen met wie hij om gaat.

Voor de beginners die hier misschien meelezen is dit wel een mooi lesje rode vlaggen herkennen. Om het dan maar een positieve draai te geven.

Als leek sluit ik me hierbij aan.

Het laat idd wel heel duidelijk zien hoe iemand geen grenzen respecteert en loopt te drammen.. 

Vraagje: hoe zijn anderen begonnen met pijnspel met proberen en opbouwen? 

LEEUWENKONING schreef op 01-09-2021 om 15:38:

[..]

[...], Mijn sexleven blijft in de slaapkamer. Wat ik met de aanstaande little wil uitvoeren hoeft niet en publiek. Jij mag privé komen.

LEEUWENKONING schreef op 31-08-2021 om 11:37:

[...] , de reden dat ik jou privé wilde nemen , is

Meelezer meldt zich
@Leeuwenkoning; wat heb jij een bijzondere manier van jezelf uitdrukken.

Courage schreef op 01-09-2021 om 19:34:

[..]

[..]

Meelezer meldt zich
@Leeuwenkoning; wat heb jij een bijzondere manier van jezelf uitdrukken.

Waar het hart van vol is he 😂

ScatteredStars schreef op 01-09-2021 om 19:28:

Goede vraag. Bij mij is het al lang geleden.

Ik herinner me een rustige spanking, daar begon het mee en volgens mij ging het daarna er al vrij snel vrij hard aan toe. Weinig opbouw dus

Maar dat komt ook omdat pijn en ik al meteen een goede combi bleken.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

01-09-2021 om 20:57

@leeuwenkoning ik herinner me ‘t nog als de nacht van gisteren
Stonden we daar met wel duizenden littles in alle vormen en maten, voor ons stond OpperDaddy 
We moesten hem herhalen en daarna dansten we tot in de ochtend
Toen was de eed voltooid en blijft ‘t spel geheim

Ik denk dat je een trol bent en ik negeerde je met ‘n reden
Ik vermoed dat zelfs jij wel zou begrijpen dat je onder de negeer zit

Lief die steun !!
Ik dacht even dat ik op Fet zat
Er kijken goede oplettende ogen mee in dit topic
Fijn! 

Pijngrenzen verkennen ben ik ook benieuwd naar!
Niet op ‘t tempo van @lollypopje vermoed ik

@Beertje natuurlijk steun.

Er moet niemand aan één van ons komen en zeker niet aan ons Beertje 💋

SilverQuelea47

SilverQuelea47

01-09-2021 om 21:53

ScatteredStars schreef op 01-09-2021 om 19:28:

Het laat idd wel heel duidelijk zien hoe iemand geen grenzen respecteert en loopt te drammen..

Goh, dat is een moeilijke vraag. Ik ben, heel cliché, dol op bijten. Niet dat er gelijk bloed moet worden getrokken (liever niet) maar ik vind een stevige bijt fijner dan gelebber in mijn nek om maar iets te noemen. Ik denk dat het daar ergens begon, en ook altijd dat het net ietsje harder en steviger mocht. Bij mij is opbouw wel nodig maar vriend heeft al eens geklaagd dat zijn hand zeer begon te doen.  En ja, je gaat dan ook eens wat online opzoeken over hoeken, geluidsdemping (zo leuk, van die krakkemikkige jaren 60 snelbouw appartementen...) enzovoorts. Maar ik ben geen masochist dus je kunt je de vraag stellen of ik wel echt aan pijnspel doe. Hoe zie jij pijnspel?

@Beertje: maar natuurlijk! Dit moet wel fijn blijven voor iedereen. 

2 Berichtjes sinds het weekend weg? Dat is wel bijzonder karig, het klinkt alsof jullie er allebei wel klaar mee zijn. Wil je dit rafelige eindje laten rafelen of ben jij zelf bij machte de stekker eruit te trekken?  Dat laatste lijkt me voor jou heel heilzaam, de controle terugpakken en actief beëindigen ipv uit laten branden als een nachtkaars. Gewoon eens doen, je hebt je zo lang laten ringeloren door deze man!

Je schrijft "fetlife valt tegen qua aanbod", ik vraag me af hoe je dit constateert. Zijn het de mails in je inbox die tegenvallen of ben je zelf ook actief op zoek?  Felife kant volgens mij 100.000den nl gebruikers, hoe zoek en vind je dan? Of hoe zorg je ervoor dat je zelf gevonden wordt? Ik heb daar helemaal geen ervaring mee. 

Je mailbox zou ik op fet niet als maatstaf nemen, daar is als vrouw 90% zooi, terwijl er wel degelijk leuke mannen zijn.

fetlife is niet opgezet als datingsite, wel zijn er groepen waar je advertenties kunt plaatsen en lezen, ook van mannen die niet elke vrouwelijke s mailen. 
Echter is fl vooral een soort facebook met forumfuncties. De meeste mensen komen met elkaar in contact doordat ze op dezelfde discussies reageren en de inhoud van wat iemand schrijft leuk vind. Of door bijvoorbeeld naar munches te gaan. Niet om een partner te zoeken, maar om mensen te ontmoeten. En vaak door mensen te ontmoeten en het netwetk dat ze zo opbouwen, komen ze iemand tegen. 
Zo is het bij mij in elk geval altijd gegaan

Als je daar allemaal geen zin in hebt is een advertentie in een groep posten het nuttigst, maar in eerste instantie levert dat nog meer zooi in je mailbox op. Met daartussen een paar leuke. Helaas is niet van iedereen meteen duidelijk dat het zooi is of liggen de rode vlaggen er zo dik bovenop als bij een zekere koning.
Ik kan je om die reden ook aanraden lid te worden van de groep Netherlands Newbies, waar je veel tips en informatie ook op dat gebied vind.

Zoek je een echte datingsite, dan kan OkCupid een aanrader zijn, omdat je daar ook kunt aangeven dat je een D zoekt en kink ook een onderwerp is in de vragenlijsten. Daarom wordt die ook veel gebruikt door bdsm'ers. Maar ook daar zullen foute newbiejagers zitten, dus ook dan is het goed je in rode vlaggen te verdiepen. En bij twijfel, vraag hier gerust

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.