Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Beertjelief, de reden dat ik jou privé wilde nemen , is omdat jij niet durft te schrijven over jullie beleving. Age-play is ook vrij offtopic, maar bon.

Ik wil voor één (1) nacht een ervaren little Domineren. Wat voor omgeving zoek ik dan ? Ben ik verantwoordelijk voor luiers, rompers, spenen en Zwitsal ? Wanneer zet ik haar in little-space en begint de nacht ? Hoe vul ik de nacht op en wanneer begint het echte plezier voor mij ? De ervaring moet in 1x goed verlopen. 

Ik sta open voor alle input van alle participanten uit dit draadje. 

LEEUWENKONING schreef op 31-08-2021 om 11:37:

De ervaring moet in 1x goed verlopen.

Wauw. 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

31-08-2021 om 11:40

Huh, Beertjelief schrijft toch open over haar beleving? En age play lijkt me hier nou juist wel ontopic? 

Wat ik inmiddels heb geleerd over bdsm en de diversiteit van de belevingen is dat het ontzettend breed is. Dat zelfs mensen met hetzelfde label een totaal andere invulling kunnen hebben.

De één voelt zich echt een slaaf of Meester, voor de ander is het een rollenspel.
De één voelt zich een kleintje, de vind het leuk er één te spelen.
En zelfs als dat voor beiden hetzelfde is, kan de uiting nog steeds compleet verschillen.

Ik had het toevallig laatst nog met een beginner over het belang van goede communicatie en niet zomaar aannemen dat je elkaar begrijpt. Dat je met dezelfde woorden totaal wat anders kunt zeggen. Maar ook dat als je iets wilt, het belangrijk is dit met elkaar te bespreken. Dat als je met iemand wilt spelen, dat je het gesprek aan gaat over wat je beiden er in zoekt.

Deze vragenlijst vond ik echt super nuttig om dat gesprek aan te gaan en heb gelezen dat anderen er ook wat aan hebben gehad. Ook nuttig voor Dominanten trouwens

https://www.devianceanddesire.com/2016/04/not-checklist-negotiation-checklist-bdsm-bottoms/

De laatste keer dat ik met een nieuw iemand speelde is alweer lang geleden. En meestal ken ik ze al, uit mijn vrienden/kennisen kring, waardoor we dat soort onderwerpen in een andere context al eens hebben besproken.

Ik ben daarom wel benieuwd hoe jullie dit soort dingen aanpakken?

ImpishOyster28

ImpishOyster28

31-08-2021 om 11:57

Ladiesnight lijkt mij juist weer erg veilig en vertrouwd. Interessant hoe verschillend we dat kunnen ervaren qua nemen van stappen, het verkennen. Dat merk ik nu bijvoorbeeld ook met chatten met andere stellen. De een vind in een parenclub beginnen veiliger, de ander weer niet etc.

ImpishOyster28

ImpishOyster28

31-08-2021 om 11:59

LEEUWENKONING schreef op 31-08-2021 om 11:37:

Ik wil voor één (1) nacht een ervaren little Domineren. Wat voor omgeving zoek ik dan ? Ben ik verantwoordelijk voor luiers, rompers, spenen en Zwitsal ? Wanneer zet ik haar in little-space en begint de nacht ? Hoe vul ik de nacht op en wanneer begint het echte plezier voor mij ? De ervaring moet in 1x goed verlopen.

Ik sta open voor alle input van alle participanten uit dit draadje.

Je komt op mij vrij defensief en dwingend over. Denigrerend ook bijna. En dan sta je zgn open voor alle participanten? Echt, get off your high horse.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

31-08-2021 om 12:02

Ik had wellicht duidelijker moeten zijn: dit ging nog over vriend. Ik dans niet voor hem. Dat is iets heel vreemds en het licht wat we voor de rest met elkaar uithalen maar op dat punt zit een drempel. 

Rooss4, wauw ? Er is 1 nacht de tijd , die wil ik optimaal beleven. 

Marquise, zij liet eerder weten van niet en Age-play valt niet onder de BDSM paraplu. 

Lollypopje, bedankt voor jou bijdrage. Het is toch niet zo gek dat ik ervaringen wil horen ? Ben niet van de rollenspellen , ze moet zich echt identificeren met een little.

Marquise schreef op 31-08-2021 om 12:02:

Ik had wellicht duidelijker moeten zijn: dit ging nog over vriend. Ik dans niet voor hem. Dat is iets heel vreemds en het licht wat we voor de rest met elkaar uithalen maar op dat punt zit een drempel.

Ik doe de meest heftige dingen, maar ik snap je helemaal. Dansen, ik doe het als het moet, maar pffff wat voel ik me daarbij verschrikkelijk opgelaten. Gelukkig hoeft dat niet vaak 😂

Maar juist daarom een interessant iets om mee te spelen

ImpishOyster28

ImpishOyster28

31-08-2021 om 12:05

@Marquis, ah, ik had je verkeerd begrepen. Dansen voor partner voelt voor mij ook veel kwetsbaarder.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

31-08-2021 om 12:05

@Leeuwenkoning: Age play valt niet onder de bdsm paraplu? Ik lees hier toch echt de ervaringen van Beertjelief in het topic. Je bent me, zoals wel vaker, volkomen kwijt maar misschien wil je meer detail of zo.

Marquise schreef op 31-08-2021 om 12:05:

Age play valt niet onder de bdsm paraplu? Ik lees hier toch echt de ervaringen van Beertjelief in het topic. Je bent me, zoals wel vaker, volkomen kwijt maar misschien wil je meer detail of zo.

Ja. 

@Leeuwenkoning 
Goed ik ga het je eenmaal heel duidelijk zeggen.

Communiceer met de persoonmet wie je wilt spelen. Maar als je met haar net zo bagger slecht communiceert als hier, hoop ik voor haar dat de avond niet al te vervelend gaat zijn. Want communicatie en lezen/luisteren zijn twee talenten waarvan je in deze discussie nog geen blijk hebt gegeven die te bezitten. 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

31-08-2021 om 12:09

@Empara_Mi en Lollypopje: ja, al zou dat bij mij ook te kunnen maken hebben met een perfectionistisch trekje waar ik door mededansers ook al erg vaak op ben gewezen. Eens zien of we er wat mee kunnen. Juist omdat ik me bij hem het veiligst van allemaal voel. 

@Marquise leuk dat dit topic je zo nieuwe inspiratie heeft opgeleverd

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.