Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

ahhh je bedoeld punten voor hangplanten

SilverQuelea47

SilverQuelea47

29-08-2021 om 16:55

Juh, maar dan moet je plafond dat wel aankunnen of via balken.  Met een huur appartement is dat niet de slimste zet.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

29-08-2021 om 18:16

Lollypopje schreef op 29-08-2021 om 16:31:

herkenbaar. Heb ook wel dingen die te herkenbaar zijn.

Online bdsm is niks voor mij. Daarbij vraagt dat ook van mij dat ik 'aan sta'. En tja dat kost energie enzo

Maar ooit komt het allemaal weer 😄

Jammer is dat! Ze zijn ‘t leukst om over te schrijven en te lezen 

Online BDSM (en DD/lg) is ook niks voor mij
Hoewel ik vreselijk kan lachen om de selfspanking video’s van ‘n vriendinnetje

@marquise kan je dat niet laten onderzoeken? Wij zitten ook in ‘n huurhuis maar ze hangen er wel 

Toegegeven, age-play laat mij niet meer los. Het staat bovenaan mijn bucketlist ! 
Beertjelief, kan ik jou privé benaderen met wat vragen ? 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

29-08-2021 om 19:03

Beertjelief schreef op 29-08-2021 om 18:16:

[..]

Jammer is dat! Ze zijn ‘t leukst om over te schrijven en te lezen

Online BDSM (en DD/lg) is ook niks voor mij
Hoewel ik vreselijk kan lachen om de selfspanking video’s van ‘n vriendinnetje

@marquise kan je dat niet laten onderzoeken? Wij zitten ook in ‘n huurhuis maar ze hangen er wel

In theorie kan het wel, mijn danspaal staat ook safe and sound. Maar gezien we ook ondertussen op huizenjacht zijn en we ook niet verwachten hier nog jaren te zitten, laten we het voor nu even zo. Bovendien moet er eerst nog meer geoefend worden en wordt aankomend jaar afgrijselijk druk en verwacht ik dat we op dat vlak ietsje minder gaan spelen.

Doet me er wel aan denken dat ik binnenkort even een maat aantik want die heeft ze wel en heeft al eens gezegd dat we gerust gebruiken mogen maken van zijn ruimte. Alleen moet ie dan niet net zelf met allerhande opdrachten zitten.

@Marquise dat zijn goede maten om te hebben

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

29-08-2021 om 19:19

@leeuwenkoning zoals vaker aangegeven ben ik best bereid om je vragen te beantwoorden
Wel in dit topic! 
Ik heb geen behoefte aan ‘n pb 

@marquise dat is aardig van jullie maat! Wij geven die ruimte weinig uit handen 
‘t is vrij gehorig en we wonen er ook  

Danspaal! leuk!! Doe je dat vaak? 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

29-08-2021 om 19:25

Ja, da's het voordeel:het is een atelier volkomen apart van zijn huis. 't Zal ook niet echt uitmonden in seks maar meer ter oefening gelijk een workshop.

Ik ben onlangs weer begonnen en ik heb ontzettend veel blauwe plekken. Ik hoop in september voor 10 weken weer volledig de beginnerscursus te hebben gedaan en dan verder te kunnen. Ik heb wel eerder gedanst maar daar zaten zoveel pauzes van maanden tussen dat de basis niet goed is. 

paaldansen, ik vind dat echt zo knap. 
Maargoed ik ben een motorische ramp

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

29-08-2021 om 19:30

Dat beeld van statige kat verdwijnt zo niet  

‘t lijkt me zo moeilijk!
Wat kan je ongeveer na 10 lessen? 

SilverQuelea47

SilverQuelea47

29-08-2021 om 19:41

Niet op je bek gaan.  Nee, eigenlijk is dat vooral om kracht op te bouwen en basisbewegingen te kunnen zoals in dat ding klimmen (Wat mij dus ook al blauwe plekken oplevert op mijn wreef), in de paal zitten, fire man, pole walk en zo wel meer. Veel uitgebreidere en moeilijkere bewegingen zijn vaak heel veel basisbewegingen achter elkaar of gecombineerd, of zo zegt deze lesgeefster dat in elk geval dus dat neem ik even aan. Punt is, als jij de basis niet goed kan, dan wordt de rest ook een probleem. Mijn valkuil is bijvoorbeeld dat de paal niet diep genoeg in mijn knieholte zit. Met een simpele draai is dat geen drama want ik heb de paal nog met mijn handen vast en hoogstens ziet het er minder elegant uit. Maar wil ik de ruigere dingen doen zoals met de handjes los en puur die paal vast hebben in mijn knie, dan heb ik natuurlijk een probleem.

Ik merk dat ik allejezus warrig ben door koppijn dus vergeef me enige woordenbrij.

@Marquise ik vond je nog best helder hoor

Heb je volgens mij veel kracht in je benen voor nodig,  om alleen in je knieholte te hangen.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

29-08-2021 om 20:15

Voor mij zit het vooral in kracht in mijn armen ontwikkelen want met ballet doe ik daar veel minder mee, al klem ik bij ballet ook niets met mijn knieën dus dat is ook wel een andere beweging. Maar het is ook bruut je huid verharden want man man man, dat gaat rood worden en/of heel mooi blauw en later geel.   

Ik heb er in elk geval weer heel veel zin in en deze groep en school past beter bij me dan andere school. Dat was me toch iets te los waarbij ik niet het idee had dat ik echt die basis er goed in kreeg.

heel veel plezier vast

Beertjelief schreef op 29-08-2021 om 16:28:

[..]

Nee, maar ben er wel echt nieuwsgierig naar!
Je weet wel, zoals de grote meisjes ‘t doen

Maar m’n bucketlist is zoveel groter met specifieke fetisjes net als Yvaine vandaar de ‘ooit’

Vind sommige van m’n disciplines toch vrij stoer hoor!

Kan je speelmeneer niet online dienen?
Z’n Google worden ofzo

@yvaine dat leest leuk! hoe ging dat in z’n werk?
Moesten jullie ze allebei dienen?

@beertjelief, ik heb vroeger een tijdje met een stelletje gespeeld. Dat was erg leuk, zij hadden een open relatie, en ik was een soort extraatje. Ik speelde ook regelmatig met de man alleen. En hij heeft dus ook een keer een andere man erbij gevraagd.

Dat was uiteindelijk heel leuk, ze zijn met zijn drieën bij mij thuis geweest. Ik samen met de andere vrouwelijke sub inderdaad in een onderdanige rol. We begonnen vrij ontspannen met een drankje en gewoon wat kletsen. Het stelletje kwam al vrij snel in hun rol van onderdanig en Dominant. In eerste instantie heb ik vooral wat toegekeken maar al vrij snel kreeg ook ik opdrachten en werd ik onderdeel van het spel. We hebben zowel met zijn vieren in één kamer van alles beleefd, als twee aan twee in afzonderlijke kamers. Wat ik wel merkte is dat er één iemand duidelijk de leiding moet nemen op het moment dat er meerdere mensen meespelen. In dit geval was dat de man die ik al kende en dat voelde voor mij erg prettig. Ik denk niet dat ik me anders zo gemakkelijk zou kunnen overgeven en op kon gaan in het spel. 

Ik had het graag nog een paar keer beleefd maar helaas liep het contact met het stel daarna vrij snel stuk. En ik heb daarna niet meer een stel of meerdere mensen gevonden waarbij het echt goed voelde om gezamenlijk te spelen.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.