Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Nog even over munches. Ik ben er twee keer bij eentje geweest. Beide keren een groepje wat ik had leren kennen op kik. Ik vond het beide keren tegenvallen. Ik klik meestal vrij gemakkelijk met vreemden maar merk dat dit wanneer ik het over Bdsm heb toch wat lastiger is. Misschien lag het aan het groepje mensen, er waren veel nogal… typische mensen om het maar zo te omschrijven. Maar ik heb ook het gevoel dat een Munch gewoon niet helemaal mijn ding is. Ik ben ook wel eens op een Bdsm avond in een parenclub geweest, daar had ik veel leukere gesprekken.

@Yvaine Het kan ontzettend per munch verschillen, dus als het je aanspreekt kan ik je zeker aanraden het nog eens te proberen. Maar niks mis mee, als het niet je ding is

Ik heb ook op feestjes hele leuke gesprekken gehad. Mijn favoriete is op een zondag middag ook in een pc. Het is daar altijd een leuke mix van mensen, waarvan een deel echt komt om te spelen en een deel vooral voor de gezelligheid. Met daar tussen nog wat nieuwsgierige swingers

SilverQuelea47

SilverQuelea47

16-08-2021 om 17:58

Lollypopje schreef op 16-08-2021 om 17:35:

[..]

Maar dat wij hem niet snappen dat ligt aan ons hoor, niet aan hem.

Uiteraard.

Ik vind het jammer van Stegeman want hij heeft vrij goede afleveringen gedaan, o.a. over een sekte. Ik zou er ook nul problemen mee hebben als hij een domly dom die grensoverschrijdend en slachtoffer makend te werk gaat. En zet er maar een expert binnen de bdsmwereld en/of psycholoog/seksuoloog met kennis van zaken tegenover. Zoals ook wel met van die oplichters op datingsites, weet je wel? Misstanden zijn overal en mogen ook wel aangetoond worden. Maar dit is puur sensatie tv creëeren, mooie uitspraak van de rechter.

Ik heb trouwens zat age en pet play op Fet gezien, je struikelde er nog net niet over. Tumblr was ook heel populair daarvoor.

LEEUWENKONING schreef op 16-08-2021 om 17:22:

. PetPlay & DD/lg ligt onder druk. Hier in dit topic is er een paar pagina's terug nog schande uitgesproken over DD/lg & PetPlay. Ik vraag mij dan af, waarom keuren jullie dat goed ?

Ligt onder druk? Waar dan?

Er is schande uitgesproken over DD/lg dynamiek? Hier? Heb ik wat gemist? 

Waarom ik dat goedkeur? Wat precies goedkeur? De DD/lg dynamiek of de schande die erover uitgesproken wordt? Waarom moet ik daar wat van vinden?

Zoveel vragen...  Ik snap je echt niet, leeuwenkoning. 

Ik vraag me stiekem af waar jullie "munchen", ik herken al die grieven niet. Op een bepaalde plek in het noorden des lands is werkelijk élke munch gemoedelijk, openminded en gezellig. Bij "kliekjes" mag je gerust even inbreken en soms komen wildvreemden naar me toe omdat ze nieuw zijn en willen weten hoe zwaar mijn collar is en hoe het voor mij voelt om hem in het openbaar te dragen. Ik heb er zeer fijne contacten aan overgehouden. 

Nu ben ik zelf ook een "social slut" en dat weegt natuurlijk enorm mee. 

@Berenliefde - nee het gaat absoluut niet om jouw dynamiek

Op het Viva forum heeft een tijdje iemand meegeschreven die in een voor mij nogal beklemmende dynamiek zat maar het was ook niet helemaal duidelijk of het verhaal wel waar was.

Eerlijk gezegd krijg ik nu van de Leeuwenkoning ook minder de indruk dat het allemaal klopt. 

Dus misschien kan ik me gewoon minder zorgen maken 🤣

Noorden nooit geweest.
Amsterdam en Rotterdam leuk, maar erg druk. Deed ik laatste jaren hooguit als het weer was voor het terras.
Utrecht te studentiekoos, maar misschien is dat inmiddels anders
Amersfoort vond ik leuk, maar erg rustig en iets te ouwelijk de paar keer dat ik daar was.

Hoog van de torenblazers zelf nooit last van gehad, maar ik geloof best dat die ook op munches komen

@Kelly ik weet wie je bedoeld. Of het waar was weet ik niet, maar die bleek te dubbel nicken met een compleet ander verhaal. Dus sowieso iemand met issues.

Leeuwenkoning verteld zo weinig, dat ik geen idee heb. Ik geloof hem best dat dat zijn leven is. Iemands toon van posten is voor mij op dat gebied geen graadmeter.

Rooss4 schreef op 16-08-2021 om 20:20:

Ik vraag me stiekem af waar jullie "munchen", ik herken al die grieven niet. Op een bepaalde plek in het noorden des lands is werkelijk élke munch gemoedelijk, openminded en gezellig. Bij "kliekjes" mag je gerust even inbreken en soms komen wildvreemden naar me toe omdat ze nieuw zijn en willen weten hoe zwaar mijn collar is en hoe het voor mij voelt om hem in het openbaar te dragen. Ik heb er zeer fijne contacten aan overgehouden.

Voor mij is het alweer even geleden dat ik voor het laatste op een munch was maar ik vond er veel mensen rondhangen die vreemdgingen. Moet iedereen zelf weten maar ik vond het erg opvallend, vooral omdat ze het wel hadden over de innige band die ze hadden met hun “speelmaatjes”. Mede daardoor ging het ook veel over het verbergen van bijvoorbeeld ropemarks of fijne speelplekken en locaties. Meer dan de helft van de mensen die ik ontmoette had een vaste vanille relatie en bevond zich daarbuiten in de Bdsm wereld. Ik sprak deze mensen ook vaker via een chat en was al snel klaar met al het drama er omheen. Vaak kwam een partner er toch achter. Of was er geclaim en gedoe tussen Dom en sub. Ik had helemaal geen zin in dat soort drama. Daarnaast vond ik veel mensen veel te zweverig er in staan. Maar zoveel smaken, zoveel mensen, en er zijn ongetwijfeld een hoop munches waar het er anders aan toe gaat.

Dat van die grote hoeveelheid vreemdgangers herken ik dan weer niet. Niet dat ik ze nooit tegen kom, maar de meeste bdsm'ers waar ik mee in aanraking kom die het buiten hun relatie zoeken, hebben een open relatie, of ze beleven het met hun partner of zijn vrijgezel. Ben in de afgelopen 10 jaar nog nooit in zo'n gesprek beland.

En qua zweverig, dat is inderdaad persoonlijk, maar mijn favoriete munches trekken vaak een vrij divers publiek. Ook een reden dat ik ze zo leuk vind. Alleen maar in gesprek met mensen die op mij lijken is maar saai

Lollypopje schreef op 16-08-2021 om 20:38:

Dat van die grote hoeveelheid vreemdgangers herken ik dan weer niet. Niet dat ik ze nooit tegen kom, maar de meeste bdsm'ers waar ik mee in aanraking kom die het buiten hun relatie zoeken, hebben een open relatie, of ze beleven het met hun partner of zijn vrijgezel. Ben in de afgelopen 10 jaar nog nooit in zo'n gesprek beland.

En qua zweverig, dat is inderdaad persoonlijk, maar mijn favoriete munches trekken vaak een vrij divers publiek. Ook een reden dat ik ze zo leuk vind. Alleen maar in gesprek met mensen die op mij lijken is maar saai

Ik denk dat ik ook gewoon een beetje pech heb gehad toen. Zoals gezegd later wel bij andere leuke events geweest en daar hele leuke mensen ontmoet  

En inderdaad verschillende types tegenkomen is leuk maar ik kwam letterlijk 0 personen tegen die er enigszins hetzelfde in stonden. 

Yvaine schreef op 16-08-2021 om 20:43:

[..]

Ik denk dat ik ook gewoon een beetje pech heb gehad toen. Zoals gezegd later wel bij andere leuke events geweest en daar hele leuke mensen ontmoet

En inderdaad verschillende types tegenkomen is leuk maar ik kwam letterlijk 0 personen tegen die er enigszins hetzelfde in stonden.

Dat is wel heel weinig inderdaad. Dat is altijd wel fijn aan grotere events, drukker, maar meer kans dat het met iemand klikt.

Bij kleinere kun je altijd van te voren kijken wie er op going staan, omte kijken of er misschien interessante mensen komen. 

Yvaine schreef op 16-08-2021 om 20:33:

[..]

Voor mij is het alweer even geleden dat ik voor het laatste op een munch was maar ik vond er veel mensen rondhangen die vreemdgingen. 

Oh echt? 
Ja zie je, daar ga je al, volgens mij ken ik bijna geen mensen in "het wereldje" die vreemdgaan. 
Wat apart zeg! 

Rooss4 schreef op 16-08-2021 om 21:09:

[..]

Oh echt?
Ja zie je, daar ga je al, volgens mij ken ik bijna geen mensen in "het wereldje" die vreemdgaan.
Wat apart zeg!

Wel interessant, het merendeel van de mensen die ik toen tegenkwam had een vanille relatie. Ligt er waarschijnlijk aan waar je contacten op doet. En normaal gesproken zou het mij ook niet zoveel uitmaken hoor. Maar als jonge vrijgezelle vrouw vond ik er niet zoveel aansluiting. Boeide mij het nou of er kaarsvet op mijn bh kwam of dat een avondje een nachtje werd. We zaten met ander soort vragen en ervaringen, laat ik het daar op houden.

SilverQuelea47

SilverQuelea47

16-08-2021 om 23:00

Rooss4 schreef op 16-08-2021 om 20:20:

Regio in België, studentenstad. Die van mijn huidige woonplaats heb ik nooit geprobeerd.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.