Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva (want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!

copy paste Lollypopje: 
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.

(…)

Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:

Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/

Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/

Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/

Submissive Guide
https://submissiveguide.com/

Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/

Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

24-07-2021 om 19:54

Leuk dat je het hebt geopend! Ik wilde het later vanavond doen, dus bedankt daarvoor! 

er.is.maar.1.Pino

er.is.maar.1.Pino

24-07-2021 om 19:57 Topicstarter

Poison schreef op 24-07-2021 om 19:54:

Leuk dat je het hebt geopend! Ik wilde het later vanavond doen, dus bedankt daarvoor!

Dan was deze vogel te vroeg gevlogen 😄 

Lief dat ik de credits krijg, maar een groot deel van de OP stond al in de bdsmtopics, nog voor ik een deel opende

In het kader van, iemand moet beginnen, zal ik me even voorstellen Wie weet durven meelezers dan meeschrijvers te worden

Ik schrijf al 10 jaar in een soortgelijk topic op Viva. Daar heb ik ook ooit mijn eerst stappen op bdsm gebied gedeeld en inmiddels ben ik mubilair

Ik ben vrijgezel, maar heb wel iemand met wie ik af en toe speel. Wat nu helaas niet gaat vanweg gezondheidsredenen van mijn kant. Ik ben onderdanig en ik vind niks fijner dan mij compleet aan iemand te geven en hem te dienen. In mijn ideale relatie neemt dat ook een belangrijke plaats in, naast dat ik uiteraard ook gewoon een vanillapartner ben dan.

Mijn interesses qua spel zijn breed en varieren van pijn, vernedering, bondage tot uitgeleend worden, maar als ik iemand dien (wat ik bijvoorbeeld doe als ik bij mijn speelmeneer ben), dan gaat het echter niet om mij, maar om hem en zal ik binnen mijn grenzen altijd gehoorzamen of ik dat nu leuk vind of niet.

Oh en zo af en toe sla ik zelf ook weleens iemand. Ik ben totaal niet Dominant en de ander moet het ook wel leuk hebben, maar ik vind het dan wel lekker als er geluid uit komt Voor mij is dat echter vooral een beetje samen lol maken

Fijn dat dit topic dan eindelijk maar toch is geopend

Ik heb altijd meegelezen op Viva en weet niet of ik hier veel bij zal (kunnen) dragen. Wel een introductie: al zolang ik me kan herinneren gaan mijn fantasieën richting BDSM. Ik heb er nooit - vrijwillig - iets mee gedaan in de praktijk. Ik zeg vrijwillig omdat ik wel van kind af aan te maken heb gehad met seksueel geweld met daarin allerlei BDSM-elementen. Met veel moeite is het me gelukt om te kunnen genieten van een fijn vanilla seksleven. Zodra het echter ook maar een klein beetje neigt naar BDSM raak ik in paniek. Het trekt wel en ik heb ergens de hoop dat erover lezen de paniek ooit wat minder zal maken - dus vandaar het meelezen. 

@Kalika

Wat jij als kind hebt meegemaakt heeft naar mijn mening echt niks met bdsm te maken, hoe de ander het ook noemt. Bij bdsm staat consent centraal. 

Mag ik vragen of je hierbij hulp hebt gehad van een (kinkvriendelijke) therapeut? Mocht dat niet zo zijn, maar bdsm wel blijven kriebelen is dat misschien een idee. Iemand met kennis van bdsm, kan dan misschien helpen.

Het werd niet zo genoemd, ik druk me misschien niet zo handig uit. De handelingen van toen zijn handelingen die binnen BDSM voorkomen, met consent als cruciaal verschil inderdaad. Wat het voor mij ingewikkeld maakt, is dat het veelal dezelfde handelingen zijn. Dat was/is met vanilla-seks ook: het zijn dezelfde handelingen maar de ervaring is totaal anders als het vrijwillig is in plaats van gedwongen.  Het duurde alleen een hele tijd voordat mijn hersenen en lichaam dat door hadden, omdat de handelingen, fysieke gevoelens, geuren, geluiden, etc. steeds aan vroeger doen denken. Daar heb ik hulp bij gehad en nog steeds. Ik heb dit aspect daar nog niet durven bespreken. Ik verwacht ergens wel dat diegene open tegenover BDSM staat, wellicht ook kennis over heeft, maar ik vermoed niet uit eigen ervaring. 

Lastig lijkt me dat, dat die handelingen een nieuwe betekenis moeten krijgen voor je. Fijn dat je daar goede hulp bij hebt. Ik hoop voor je dat je ook ooit dit durft te bespreken, mocht de behoefte er iets mee te doen blijven

Dankjewel, ik hoop het ook. Wie weet, ooit  

Wat heftig Kalika. En wat moedig om hier te lezen! Ik hoop dat het je brengt wat je nodig hebt.

Ik las regelmatig dit topic op viva maar schreef niet actief mee. Wil nu toch een poging wagen 
  
Ik ben single en 'minnaar' bewust omdat ik (voorlopig) geen relatie wil en op flink wat jongere mannen val. Ik heb een klein beetje ervaring met wat bdsm-achtige zaken maar niet met een 'echte' dom. Mijn interesse en verlangen gaat al wel een tijd (jaar of 6) in die richting. Ik hou van onderdanig zijn en dienen, opdrachten uitvoeren (wel alleen in bed). Verder bondage en spanken, licht zwepen. Tepelklemmen, adem wegnemen, hardhandig genomen worden. 

Tijdens een laatste sessie kwam ik in een soort tweede dimensie en was echt even 'weg' in het gevoel. Dat was heel fijn. Helaas ga ik deze man niet weer zien. 

Ik zoek niet actief naar een bdsm partner maar vind het wel fijn als mijn bedpartners dominant zijn. Mijn laatste scharrel heeft het wel in zich, ik hoop daar wat verder mee te kunnen gaan. 

Welkom Eidde, leuk
Fijn dat je scharrel potentie heeft op dit gebied

Ik hoop dat door de aliasfunctie meer mensen zich vrijer voelen om mee te schrijven
Ik heb ooit op Viva nagedacht over een andere nick voor het bdsmtopic, maar kwam al snel tot de conclusie dat dat gegarandeerd mis zou gaan mijzelf kennende

Hier werkt de aliasfunctie erg prettig vind ik: als je eenmaal met een alias in een topic hebt gereageerd, kun je alleen nog daarmee reageren en niet met je andere naam. 

Kalika schreef op 24-07-2021 om 22:32:

Hier werkt de aliasfunctie erg prettig vind ik: als je eenmaal met een alias in een topic hebt gereageerd, kun je alleen nog daarmee reageren en niet met je andere naam.

Dat vind ik voor dit topic en mooie functie want ik ben vast niet de enige die anders per ongeluk in het verkeerde topic zou schrijven met de verkeerde nick als het zou werken als bij Viva

SilverQuelea47

SilverQuelea47

24-07-2021 om 22:36

@Kalika, ik weet weinig te zeggen, wat vreselijk dat je dat dat hebt meegemaakt.

Ik heb in het verleden wel eens meegeschreven op het bdsm topic op viva maar mijn bdsm leven is vrij burgerlijk.  Ik ben een sub, vriend is dominant en momenteel spelen we vooral veel met touw. Wel blijft het vooral in de slaapkamer, 24/7 zou bij ons niet passen, en spelen we alleen met elkaar.

@Marquise leuk je hier ook te zien Dat is lang geleden volgens mij.

En niks mis met een burgerlijk bdsm leven hoor

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.