Relaties Relaties

Relaties

wat voelde hij?

Ik ben al heel lang verliefd op iemand (7 jaar) maar nooit mijn gevoelens opgebiecht tot gisteren. Ik heb alles verteld aan hem gisteren en hij zegt dat hij nooit iets gelijkaardigs heeft gevoeld omdat we niet echt intensief contact hadden. Hij is al gebonden maar hij wou ook afspreken en ik heb zijn aanbod afgeslaan omdat hij al gebonden is. Hij wenstte dat ik verder zou gaan met mijn leven. Voor het eerst zag ik dat hij vannacht heel weinig heeft geslapen (4 uurtjes). Normaal slaapt hij altijd 8-9 uren (dit weet ik door laatst gezien op whatsapp). Ik vraag me af of een man zou liegen over zijn gevoelens. En ja toen ik verliefd werd wist ik niet dat hij getrouwd was en toen ik het indirect vroeg aan hem zei hij dat hij single was terwijl hij al getrouwd was.


Mok

Mok

19-09-2021 om 14:35

Hoe oud ben je? Oprechte vraag.

AcidicShark11

AcidicShark11

19-09-2021 om 15:03

"Voor het eerst zag ik dat hij vannacht heel weinig heeft geslapen (4 uurtjes). Normaal slaapt hij altijd 8-9 uren (dit weet ik door laatst gezien op whatsapp)"

Stalker alert, wow.

Ik denk dat ik het een beetje eng gedrag vind dat jij zijn “slaap” in de gaten houdt adhv zijn whatsapp. 
Hij heeft letterlijk tegen je gezegd geen gevoelens voor je te hebben en dat je verder moet met je leven. Doe dat dan ook en zet jezelf niet voor schut met wat je in je hoofd haalt. 

Mok

Mok

19-09-2021 om 15:09

Hm, misschien eerst maar eens horen hoe oud TO is, voor er met oordelen/verwijten gegooid wordt. Het klinkt niet als gezond gedrag, maar dat komt zelden uit de lucht vallen. 

Dus, TO, ben je er nog? 

Ik snap niet zo goed wat je schrijft.

"Hij is al gebonden maar hij wou ook afspreken."

"Hij wenstte dat ik verder zou gaan met mijn leven."

Wilde hij nou afspreken of wilde hij dat je verder zou gaan?

Los daarvan. Waarom wacht je al 7 jaar op een getrouwde man? wat verwacht je daarvan?

Het doet er allemaal niet toe. Zet hem uit je hoofd en ga kijken of er niet ergens een leuke vrijgezelle man rondloopt, die wel een relatie met je wil.

regenboog9999

regenboog9999

19-09-2021 om 15:45 Topicstarter

Mijn leeftijd is 25 jaar. Waarom zijn jullie altijd zo hard? Ik voel me al rot genoeg.

Mok

Mok

19-09-2021 om 15:57

Dus je was nog best jong toen je verliefd op hem werd. 
Wat heeft het jou opgeleverd om er zolang in te blijven hangen?

AcidicShark11

AcidicShark11

19-09-2021 om 15:59

regenboog9999 schreef op 19-09-2021 om 15:45:

Mijn leeftijd is 25 jaar. Waarom zijn jullie altijd zo hard? Ik voel me al rot genoeg.

Altijd ja? Zo lang bestaat Via anders nog niet.

Maar je gedrag is niet OK (eng zelfs met die uren slaap bijhouden). Niet bepaald gezond voor iemand van jouw leeftijd ook. Was je 14 geweest, soit.

Laat die man lekker met rust. Hij is toch duidelijk geweest? Waarom hou je hem zo in de gaten. Laat het los. Als het echt ment toe bie is tussen jullie, dan komt hij vanzelf wel naar je toe. 

regenboog9999 schreef op 19-09-2021 om 15:45:

Mijn leeftijd is 25 jaar. Waarom zijn jullie altijd zo hard? Ik voel me al rot genoeg.

Altijd?? Zo lang bestaat dit forum nog niet.

Soms is het nodig om wat direct te zijn, je vertoont stalker gedrag waar je echt mee moet ophouden.

Weet je TO, ik heb dit ook wel eens gehad. Ik had een collega op wie ik heel erg verliefd was, jarenlang omheen gedraaid. Met vriendinnen kon ik eindeloos over hem zwijmelen. Hij was geen vrijgezel maar bleek uiteindelijk niet op vrouwen te vallen. Ook compleet onbereikbaar dus. Ik kwam daar gelukkig net achter toen ik mijn gevoelens op wilde biechten.


Wat de mensen hier zeggen is misschien hard maar ik ben het wel met ze eens. Zoals Vavoom zegt, je vertoond stalker gedrag, en daar moet je mee kappen. 
Ik vind het heel vaag dat hij af wilde spreken, weet je waarom hij dat wil doen? Let op dat je hart niet helemaal gebroken wordt.

Hij heeft vermoedelijk de bloemetjes buiten gezet.

Vavoom schreef op 19-09-2021 om 15:03:

Ik denk dat ik het een beetje eng gedrag vind dat jij zijn “slaap” in de gaten houdt adhv zijn whatsapp.
Hij heeft letterlijk tegen je gezegd geen gevoelens voor je te hebben en dat je verder moet met je leven. Doe dat dan ook en zet jezelf niet voor schut met wat je in je hoofd haalt.

Ach; voor schut zetten? Niets menselijks is ons vreemd. Men zegt misschien: "die Regenboog is een beetje verliefd op hem; zag je haar blozen? " En dan een knipoogje. Maar iedereen is weleens verliefd geweest. Dus men is best verdraagzaam.

Daar komt wel een einde aan als je maar blijft volhouden. Dus als je er nu mee kapt, is er niets verloren.

Mok

Mok

20-09-2021 om 13:24

rionyriony schreef op 20-09-2021 om 13:21:

[..]

Men zegt misschien: "die Mok is een beetje verliefd op hem; zag je haar blozen? " 

Wie, ik?

Maar ik snap je wel. TO, je bent heus niet de enige die verliefd is op een onbereikbaar persoon. Als je het moeilijk vindt om er los van te komen, zou ik eens met iemand (b.v. een coach) over gaan praten. Want dit is niet gezond voor jezelf.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.