Relaties
Auwereel
02-08-2025 om 17:28
Wat vind je heel leuk aan je partner?
Het irritatiedraadje over partners loopt goed, en daar heb ik ook gepost, maar mijn parter heeft ook hele leuke kanten!
De jouwe ook? Hier mag de loftrompet gestoken worden!
ToetieToover
03-08-2025 om 10:00
Dat is vrij egoïstisch, namelijk: het leukst vind ik aan hem hoe ik mezelf voel als ik bij hem ben. In moeilijke situaties stel ik me voor dat hij schuin achter mij staat. Soms zelfs met een hand op mijn schouder tot aan een volledige omhelzing. Daar kan ik echt moed uit putten. Laat staan van de échte knuffels.
Op praktisch gebied passen we goed bij elkaar: dezelfde hoeveelheid sport (deels dezelfde sporten), we houden beiden van wandelen, praten en bordspellen. Hij lust alles wat ik kook en bewaakt als een havik mijn dieet buiten de deur, omdat ik dat zelf moeilijk vind te vragen van andere mensen en hij de gevolgen kent. We hebben dezelfde behoefte aan opgeruimdheid en reinheid in huis. Hij is gezond bezig: niet roken, niet drinken en sporten is iets wat je zelf doet en niet iets waarnaar je kijkt op tv, uitgezakt op de bank.
Hij is zelfstandig en geëmancipeerd, ik schiet nog wel eens in de zorgmodus en dan zegt hij dat hij jaaaaaarenlang voor zichzelf heeft gezorgd
. En dat alles met het uiterlijk van een stoere Viking.
Er is een minpunt, uiteraard, die staat in het andere topic
Zelf beweert hij dat hij vrij lang vrijgezel is geweest omdat hij met zijn werk weinig verdient en omdat hij kieskeurig is. Ik verdien vrij goed dus ik heb daar nooit naar gevraagd bij hem. En kieskeurig ben ik zelf ook 
MMcGonagall
03-08-2025 om 11:12
Het zal als vanzelf spreken dat de eigenschappen die ik bij de ergernis schrijf, discipline en netheid, ook de dingen zijn waar ik heel erg blij mee ben. Ik heb bijvoorbeeld maar één keer hoeven zeggen dat hij natte stinkende sportshirts eerst moet laten drogen voor hij ze in de wasmand gooit. Hij zorgt ook goed voor me, ontbijtspullen klaarzetten, (een heel klein beetje) zacht doen als hij om 05.30 opstaat en gaat sporten. Verder is hij lief, slim en betrokken.
Helpdesk
03-08-2025 om 13:49
Wat ik ook heel fijn aan mijn partner vind is dat hij erg van knuffelen houdt, geduldig is en niet naar sport kijkt behalve formule 1, al heeft hij verder niks met auto’s. Hij kijkt dan wel naar van die luidruchtige praatprogramma’s waar ik niet zoveel mee heb.
Zijn valkuilen zijn bescheidenheid, koppig en wijkt maar langzaam af van een patroon.
Het allerfijnst aan ons samen is dat we elkaar te gek vinden zoals we zijn met al onze maffe gewoontes.
Koettie
25-08-2025 om 20:57
Ik kom net thuis in een compleet opgeruimd huis, mn was gevouwen in de kast, alles afgewassen en weggezet, alles rommeltjes opgeruimd (op de goede plek), heerlijk. Vriend (we latten) weet soms precies waar ik behoefte aan heb. Kon meteen op de bank ploffen.
Mukske
26-08-2025 om 11:41
Zachtaardig, galant, warm, intelligent, lief, behulpzaam, zorgzaam, royaal en genereus.
Levensgenieter die hard werkt.
We lachen heel wat af met zijn tweeën en bij hem kom ik áltijd op de eerste plaats zonder zichzelf weg te cijferen.
Ik kan bij hem volledig mezelf zijn (andersom ook).
Grindelwald
26-08-2025 om 12:21
Dat hij altijd goed gehumeurd is, lief, we hebben hetzelfde gevoel voor humor. Hij heeft veel voor mij over. Hij is mijn allerbeste vriend. Kan mij een leven zonder hem niet voorstellen.
Picunia
26-08-2025 om 23:13
Mijn man is al meer dan veertig jaar mijn beste vriend. Na mijn TIA kan ik soms niet op woorden komen, maar hij vult ze perfect aan, omdat hij me zo goed kent. We hebben dezelfde humor en kunnen nog steeds samen de slappe lach krijgen. Hij is betrouwbaar, loyaal, nog steeds aantrekkelijk en ik word altijd blij als ik hem zie. Hij is superhandig en een fantastische vader. We zijn al een eindje op weg, maar ik zie ons graag samen oud(er) worden.
Zeespiegel
28-08-2025 om 06:42
Koettie schreef op 25-08-2025 om 20:57:
Ik kom net thuis in een compleet opgeruimd huis, mn was gevouwen in de kast, alles afgewassen en weggezet, alles rommeltjes opgeruimd (op de goede plek), heerlijk. Vriend (we latten) weet soms precies waar ik behoefte aan heb. Kon meteen op de bank ploffen.
Op de goede plek ook nog! Houden die vent!
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.