Relaties
Auwereel
02-08-2025 om 17:28
Wat vind je heel leuk aan je partner?
Het irritatiedraadje over partners loopt goed, en daar heb ik ook gepost, maar mijn parter heeft ook hele leuke kanten!
De jouwe ook? Hier mag de loftrompet gestoken worden!
Auwereel
02-08-2025 om 17:28
Mijn man is vriendelijk, zijn lach-rimpeltjes maken me nog altijd week van binnen.
Hij is heel humoristisch. Niet voor niets wilden de kinderen altijd door hem naar bed gebracht worden, zijn verhaaltjes voor het slapengaan waren hilarisch.
Hij kan zo fijn vertellen over wat hij gelezen of gezien heeft, mijn eigen boek-reviewer.
Hij knutselt altijd een fijne vakantie in elkaar, daar heb ik geen omkijken naar.
Roos57
02-08-2025 om 17:48
Hij is grappig. Ik kan alles tegen hem zeggen . Hij vindt mij nog steeds de mooiste .Hij doet alles voor ons Hij is betrouwbaar. Lief . Zorgzaam . Behulpzaam.
Koettie
02-08-2025 om 18:06
Hij is zorgzaam, dromerig, we lachen veel, hij ruikt heel lekker, knappe vent en leuk in bed. Altijd in om de hort op te gaan, kan lekker koken (en doet dat dan ook bijna altijd) en voel me altijd erg geliefd. Heel fijn en veilig.
Herfstappeltaart
02-08-2025 om 18:20
Hij is heel betrouwbaar, staat altijd klaar voor mij en onze volwassen kinderen. Is heel lief voor de kleinkinderen en oppashond en, ook niet onbelangrijk, hij is heel handig. Nieuwe hordeur ophangen, overal in huis t.v.aansluiting, niks is een probleem.
Tuinfluiter
02-08-2025 om 18:48
Ik houd van zijn humor, enthousiasme, energie, levenslust, algemene ontwikkeling, intellect en zijn liefde voor alles wat het leven de moeite waard maakt.
Hij is een fijne partner en fantastische vader voor onze kinderen.
Ted68
02-08-2025 om 19:17
Hij is mijn allerbeste vriend, is betrouwbaar, heeft Humor, doet alles voor onze kinderen. We hebben dezelfde Ideen, willen graag samen heel oud worden...en na 30 jaar vind ik hem nog steeds attraktiv...Hij is intellektuell, en sociaal.
Bakblik
02-08-2025 om 19:36
Hij is lief (meestal dan), betrouwbaar en zorgzaam. Hij is gebleven nadat ik moest vertellen dat ik chronisch ziek ben.
In tijden dat het met de gezondheid wat minder gaat is hij er voor mij en voor de kinderen.
Geen romanticus die me bloemen geeft of dinertjes bij kaarslicht maar vaak zijn zijn cadeaus wel heel apart. Als het niet te koop is maakt hij het zelf.
Dat is echt zijn beste punt, hij maakt allerhande handige dingen voor in huis of in de vouwwagen.
Helpdesk
02-08-2025 om 19:38
Hij is warm, behulpzaam, intelligent, grappig, betrouwbaar en zorgzaam. Ook is hij gemancipeerd en zelfbewust. Ongecompliceerd en autonoom in zijn manier van denken. Ik ben dol op hem, hij is mijn allerbeste vriend.
Schoondochter
02-08-2025 om 21:02
hij is zorgzaam. Rustig als het nodig is maar extravert dus mondiger dan ik. Kan heerlijk koken. Hij is warm, goed in bed en accepteert mij precies zoals ik ben.
afrodite05
02-08-2025 om 21:22
Los van dat hij lief is en van die mooie lachrimpeltjes heeft, sowieso een knap hoofd trouwens, ben ik stiekem heel blij dat hij zittend plast. Hij zegt zelf dat het luiheid is, zitten is minder vermoeiend dan staan (?) Bij tankstations oid staat hij wel. Maar ik ben blij dat we nooit vieze spetters hebben waar ik andere vrouwen vaak over hoor mopperen.
Oh en ik ben ook heel blij dat hij geen sport kijkt, niets zo erg als je weekend of avond om een sportwedstrijd heen te moeten plannen. Dat moest bij mijn vader wel, moesten we altijd stil zijn omdat hij schaatsen/wielrennen/voetballen/tennis/zwemmen/Olympische Spelen zat te kijken. Pffff. En op dat soort avonden wilde hij ook geen visite of bij mensen op visite. Heel beperkend.
En dat hij net zo'n sterke kinderwens had/heeft als ik en we er altijd gelijk in stonden. Nooit heeft de een de ander moeten overtuigen in hoe ver we voor die wens gingen.
Sowieso denken we hetzelfde over de grote dingen in het leven, heel fijn. We hebben ook bijna nooit ruzie (ben ik van huis uit ook anders gewend), hoogstens dat we dingen soms niet uitspreken als we moe zijn, maar dat komt altijd heel snel weer goed.
Auwereel
02-08-2025 om 21:28
Dat is inderdaad een goede eigenschap over het geen sport kijken, afrodite, dpen wij allebei ook niet. Als ik in de keuken of een verdieping hoger ben en ik hoor een sportwedstrijd op tv is de kans groot dat mijn man in slaap gevallen is voor de tv.
Evaluna
03-08-2025 om 00:30
Mijn partner is ontzettend lief, begripvol en hij is mijn beste vriend inderdaad. We kunnen samen lachen en hij gaat graag op pad.
Ik ben meer een huismus, maar hij neemt regelmatig het initiatief en dat waardeer ik.
Sport kijken doet hij gelukkig niet. Wel weer enge duistere Science Fiction series, maar hij is zo lief om die uit te zetten als ik erbij zit.
Dolfje
03-08-2025 om 07:25
Goed topic Auwereel dat hoort er natuurlijk ook bij!
Mijn man is ook mijn beste vriend. En we zijn nog steeds niet uitgepraat na al die jaren. Over het algemeen is hij heel rustig waar ik nogal druk kan zijn. Hij accepteert mij met al mijn nukken en toestanden ( wat nu ik in de overgang zit niet altijd even fijn is). En ik weet zeker dat hij voor mij naar de andere kant van de wereld zou gaan!
Zeespiegel
03-08-2025 om 08:27
mijn man is lief en vaak zorgzaam. Kookt graag, en is ook van het zittend plassen. En wij kijken ook beide geen sport, wel een goede overlap in de programma's die we wel kijken.
Wanneer hij de energie heeft, is hij heel leuk met onze dochter.
Malm
03-08-2025 om 09:37
Hij is lief en zorgzaam, en hij heeft eindeloos geduld met mij. Hij kookt altijd. Hij is ook bescheiden en dat is ook een valkuil.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.