Relaties
-Nienke-
25-07-2025 om 14:11
Vriendinnen gezocht!
Oké, ik vind het best spannends om dit te schrijven… maar ik heb dus eigenlijk geen vriendinnen. Wel een paar (oud-)collega’s waar ik af en toe een drankje mee ga doen en twee zussen met wie ik ‘meidendingen’ kan doen. Maar geen echte vriendinnen. Mensen die me kennen snappen daar niks van - ik leg heel makkelijk contact, sta op een feestje of borrel binnen 5 minuten te kletsen met onbekenden - maar op een of andere manier leidt het nooit tot meer dan een praatje. Ook bij de sportschool en -club blijft het bij oppervlakkige contacten. En dat vind ik jammer!
Dus, de stoute schoenen maar aan bij deze: wie herkent zich hierin en heeft zin om eens samen een kop koffie te drinken of een wijntje te doen? Ik woon in Midden-Nederland, ben 40 jaar en ben gek op lezen, doe aan hardlopen, hou enorm van lekker borrelen en eten en ga graag een dagje de stad in om te winkelen of een museum te bezoeken. (Me gewoon privé een berichtje sturen in plaats van hieronder reageren mag uiteraard!)
Melon
04-08-2025 om 02:30
Melon schreef op 04-08-2025 om 02:24:
[..]
De uitspraak “/.. ligt in Midden-Nederland” is dus niet fout, @ volgens jou’, maar het is natuurlijk enigszins subjectief. Als je geografisch denkt: ja. Als je bestuurlijk of cultureel denkt: dan ligt het aan je definitie van “Midden-Nederland”.
Schemerlampje
04-08-2025 om 02:56
Melon schreef op 04-08-2025 om 02:24:
[..]
De uitspraak “xxx ligt in Midden-Nederland” is dus niet fout, maar het is enigszins subjectief. Als je geografisch denkt: ja. Als je bestuurlijk of cultureel denkt: dan ligt het aan je definitie van “Midden-Nederland”.
Niet zo netjes om hier de woonplaats van TO te noemen, als zij dat zelf in het midden wil laten…
Melon
04-08-2025 om 03:06
Schemerlampje schreef op 04-08-2025 om 02:56:
[..]
Niet zo netjes om hier de woonplaats van TO te noemen, als zij dat zelf in het midden wil laten…
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Heb het aangepast.
-Nienke-
04-08-2025 om 10:26
O, ik lees net pas de berichten… dankjewel Schemerlampje, ik wilde inderdaad m’n woonplaats niet noemen. Waar ik woon is echt vrijwel precies in het midden van Nederland dus ik heb dat maar even vertaald als ‘midden-Nederland’ (waaronder ik bijvoorbeeld regio Arnhem en Utrecht vind vallen; da’s ook een beetje de omgeving waarin ik zoek want daar woon ik dus zelf en kom ik daarnaast sowieso regelmatig).
Maar goed, dit topic ging verder niet echt over de definitie van Midden-Nederland 🙈
BritgetJones007
06-08-2025 om 00:42
Melon schreef op 04-08-2025 om 00:36:
[..]
Hi! We hebben al bericht. Echter kom je niet uit Midden-Nederland. Ik begrijp niet zo goed waarom je dat blijft benoemen, terwijl je uit Gelderland komt misschien wel handig om dat ook te benoemen. Maar buiten dat, i’m innn
Wat een vreemde reactie dit? Waarom zet je dit in openbaarheid....ik vind dat niet vriendschappelijk overkomen eerlijk gezegd. Nu al niet. Lijkt me geen goede binnenkomer dit bij TO
Envelop
06-08-2025 om 05:50
Wat goed dat je een oproep doet! Rond 2008/2009 heb ik zelf een oproep gedaan op het viva forum en met meerdere meiden afgesproken. Soms gezellig en soms nul match. Paar leuke stapavonden gehad en uiteindelijk, door mijn oproep, zelfs een meet met circa 30 dames op het terras in Arnhem. Met 1 iemand heb ik goed contact gehouden en daar ben ik nog altijd mee bevriend.
Ik vind het heel dapper en gun je ook zo'n succesverhaal!
Knutselkei
06-08-2025 om 11:16
BritgetJones007 schreef op 06-08-2025 om 00:42:
[..]
Wat een vreemde reactie dit? Waarom zet je dit in openbaarheid....ik vind dat niet vriendschappelijk overkomen eerlijk gezegd. Nu al niet. Lijkt me geen goede binnenkomer dit bij TO
Ik dacht ook, oo gezellig, nu al belerend. Laat maar 
Melon
12-08-2025 om 19:25
BritgetJones007 schreef op 06-08-2025 om 00:42:
[..]
Nou zo vreemd vind ik dat niet. Als je iets presenteert als feit: “ik woon in Midden Nederland” en je woont vervolgens in een heel andere provincie vind ik dat ook heel gek. Iets met betrouwbaarheid en eerlijk zijn. Ik ga dáár dan van uit, in mijn reactie hou ik daar rekening mee want: om die hoek wellicht, meer binding, makkelijker bereikbaar etc.
En om meteen op het bericht hieronder aan te haken: vervelend om het meteen als belerend te zien terwijl ik gewoon een feit weerleg 
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.